Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 2428 ggr
[C Stark]
7/23/12, 9:12 AM

Godmorgon Måndag 23/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Äntligen måndag! Ny vecka - nya krafter - nya tag!!
Här har solen gått i ide igen. Det är grått filmväder så jag ska passa på och bunkra uppi soffan på f.m. med lite gosiga täcken  o kuddar och en bättre begagnad gammal film!
Och målningen, ja målningen blir nog också av idag… ;)
Har funderat på att gå och spana in acro yoga ikväll. Tror inte min kropp pallar fortfarande, men jag måste hitta små delmål att se fram emot så man orkar kämpa! Är det någon som testat tro?

Vad har ni för stora planer för veckan?
Hoppas att ni alla får en fantastik måndag, och en lika fantastisk efterföljande vecka!

Kram

Annons:
Skogshumblan
7/23/12, 9:16 AM
#1

God förmiddag cs och ni andra. Låter som en rätt skön dag Cs, hoppas du får njuta idag. Själv tänker jag fortsätta lojalivet, varför bryta en fungerande livsföring ? ;) Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
7/23/12, 9:57 AM
#2

Godmorgon

Acro Yoga har jag inte en susning om Cs.

Tänker också bara vara idag. Dottern är på camping med en kompis och jag skulle tro att det blir en resa dit under dagen för de hade ju glömt vissa "viktiga" saker. Fattar inte vad de kan ha glömt då jag körde dit dem och halva hemmet i går. Annars ingenting planerat. Inte för veckan heller, tar dagen som den kommer.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

wolfheike
7/23/12, 9:58 AM
#3

Go förmiddag i stugorna !

Låter som sköna dagar för dom flesta med semester och lugnet.Planer för veckan ja det får bli att skrämma väck den där tjuriga förkylningen,bara ta det lugnt med en god bok eller film.Inga större ansträngningar med andra ord.

Ha en underbar dag allihop Glad

Pagan
7/23/12, 10:00 AM
#4

Drick massa ingefära Heike, bästaste kuren!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

wolfheike
7/23/12, 10:01 AM
#5

Visst är det den absolut bästaste kuren och gott ,jag stinker vitlök och ingefära långan väg och tur ingen är i min närhet just nu Skrattande

Pagan
7/23/12, 10:05 AM
#6

Gott privilegium, man får stinka så det ryker då man ska kurera sig och då får man ju vara ifred ocksåTungan ute

Men det är väl den 23 i dag egentligen va??

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Jessica Holländare
7/23/12, 10:38 AM
#7

Vilken härlig dag det låter som att du ska ha C Stark!!

Och Pagan, det finns ALLTID något en tånoring glömt. Tungan ute Hoppas hon har roligt i alla fall.

Jag ska göra som ni andra och bara slappa idag. Igår hade jag storstädning här hemma med disk, dammsugning, skura golv, tvätta määängder och byta sängkläder.. Så idag skiter jag i allt. Glad

Har fortfarande inte tagit tag i den där läggningen.. *urk*


plutopellis
7/23/12, 11:41 AM
#8

På väg hem, sonen har legat i feber hela natten och väldigt orolig fast sov gott sen mellan mig och Micke. Synd att varken jag eller Micke sov så gott ;) men han är så söt och go så. Så nu ska jag hem och bara vara, kanske dammsuga men inget mer. Och jag skulle ju fota mina runor! Se om det blir av :)

Jessica Holländare
7/23/12, 11:49 AM
#9

Just det, jag skulle lägga up bild på min låda. Glad

Lilla goa Theodor. Kyss


Pagan
7/23/12, 12:38 PM
#10

Ja alltid glömmer de nåt, nu var jag hemma igen, blev en snabb vända till töserna, de hade mage att beställa kaffe då jag ändå skulle ditFörvånad

Oj det lät inte som Ni fått er skönhetssömn i natt Pellis. Hoppas Theodor mår bättre nu på dan.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
7/23/12, 1:04 PM
#11

*hihihi* Sicka yngel Pagan!! Tungan ute


Pagan
7/23/12, 1:59 PM
#12

ja men visst, en kan ju undra vem som blandat sig i uppfostran därSkäms

Hm nu tror jag att jag ändrar datumet i rubriken, ser på andra sidor de har allt från den 22 till den 24 idagTungan ute Har vi totalt tappat tideräkningen nu när solen tittat fram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
7/23/12, 2:03 PM
#13

*asg* Ja, man kan ju inte ha koll på allt. Cool Semester ju!!


Annons:
[C Stark]
7/23/12, 2:57 PM
#14

Jag har tappat allt i morse… tallrikar i golv, kaffe på mage, mjölk på diskbänk och frukosten brände jag fast i pannan.
Jag var llt annat än vaken i morse…Skrev faktiskt söndag först, haha - sen gick skogis in och ändrade! Flört

Isa56
7/23/12, 3:08 PM
#15

Nämen Cs vilken morgon du fick. FörvånadFlört Då bör ju resten av dagen bli bra. Du tog allt elände imorse.

Hej allesammans. Varmt och soligt. Tvättmaskine går sin lilla lunk. Soltorkade lakan är härligt att gosa ner sig i sen. Tungan ute

Kaffe är viktigt ju. Tungan ute

Krya på er ni som är sjuka.

Önskar en skön fortsättning på dagen

Kram från en mycket varm Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
7/23/12, 3:25 PM
#16

Va hahaha, så Skogis har också varit inne å ändrat i rubriken, ja jösses, säkert Agda som väckte dig i morse.Skrattande

Ja sicken tråkstart på dagen du fick, hoppas du fick sett på film och gosat under täcket lite.

Sicken slappar dag jag haft, frid i huset å allt så har jag inte gjort många knop. Fick dammsugit och hängt en tvätt - sedan ansåg jag att det fick vara bra. Lite grinig över äckelflugorna jag fått in. Nu har jag satt ut 3 små byttor med olika innehåll - ska vi se vilkan som de "gillar bäst" hehehe. Har inte lyckats spåra varifrån de kommer heller. Aldrig frukt framme på sommaren, tvättar alltid ur sophinken, ingen gammal potatis någonstans eller så….. men så har jag inte vågat mig in i tösas rumObestämd Ska prova med ättika i avloppen i kväll, ska se om det knepet fungerar.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
7/23/12, 4:37 PM
#17

Godeftermiddag alla!

Här har vi soldis och mycket kraftig vind. Såg och hörde vädret på tv i går , så jag var förutseénde och satte ner alla mina blomsterkrukor på balkonggolvet. Tyvärr hjälpte det inte helt, min plast tillbringare med vilda blommor hade vält och allt vatten hade runnit ut! Skrikandes Tur inte grannen under mig var hemma, det var ca 2 L vatten i denFlört.

Skall ta på mig och gå ut på en liten matinköpsrunda snart, måste köpa någonting väldigt viktigt: ostbågarFlört! Blev så fruktansvärt sugen i natt innan jag somnade. Tur att de dessutom är på extrapris hahahaha

Jag skall handla riktig mat också, inte bara massa onyttigheter!Skrattande

Vad skönt de flesta av er verkar ha, ni andra sjuklingar av alla slag får försöka att kurera er bäst ni kan och försöka ha det mysigt också.

Ordet semester betyder väl "att ta det lugnt och mysa"Kyss!

Ha det bra alla!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
7/23/12, 5:46 PM
#18

Min nya tvättmaskin är här och i full gång! *lyckoskutt*

I ugnen står en smarrig lasagne och gojsar till sig, jag börjar bli riktigt hungrig nu Tungan ute


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[the fool]
7/23/12, 7:03 PM
#19

jag har semseter dag idag så jag har sovit halva eftermiddagen i soffan då ja e lite dålig!

ska till tyskland en snabb vända eventuellt i fagarna…men annars blir de inte så mycket…skönt att bara vara hemma och vila i lugn å ro…för nästa vecka drar jobb och elende igång på riktigt!!

Så skönt att slippa köra 50-80 mil om dagen å va uppe kl 04 var och varannan vecka..så ja tar vara på min lediga tid just nu…att de är mörkt och grått gör ju saken enklare slipper man sitt dåliga samvete när man inte har ork eller lust att ta sej för massa saker!

sonen är hos sin framor så han kommer inte hem fören på fredag…!

Skrattande

vet inte dom sa att vi i södra sverige skulle få vackert väder med sol men de blåser mycket kraftigt och spö regnar från och till…hmmmm måste vart något fel på tv 4 väder karta idag IGEN Tssss!!

Jessica Holländare
7/23/12, 7:20 PM
#20

Jag och Nora äter kladdkaka och maränger till kvällsmat!! Skrattande Middagen blev tydligen väääldigt sen så efterrätten blev kvällsmat..

Beställt pump och doppvärmare till mitt lilla räkkar som jag väntar på och köpt blå sand som ska vara där i. Kommer bli superfint!!


Annons:
Pagan
7/23/12, 7:43 PM
#21

Gött Amandla, jiiipiiGlad

Låter ju klart trist att må dåligt då man äntligen är ledig The fool, hoppas det går över snabbt!

Räkkar och blå sand, ja det låter nåt det.

Lite lätt less just nu. Här satte jag mig med fötterna i massagebaljan, så himla gott va, så ringer ynglet och vill hem, "det var inte så kul som vi trodde" Så gick det med den massagen.Obestämd Men hon får vänta lite så hinner de packa ihop - tror det lönar sig om jag blir liiite senTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
7/23/12, 8:06 PM
#22

Den som väntar på nåt gott Pagan… ;)

Jessica Holländare
7/23/12, 8:06 PM
#23

Vilka yngel!!! Förvånad Störa i mammas massage.. Tungan ute


Jessica Holländare
7/23/12, 8:41 PM
#24

Jag gillar tradera. Tungan ute

Nu är det dags för lite te..


Elpida
7/23/12, 8:45 PM
#25

God afton kära tarotvänner!

Trodde ni jag hade gått upp i rök kanske…. näääärå! Pidan har målat häcken av sig, tagit sig en avstickare till Öland och sen målat lite till! Öland var …blött och regnigt, lite sol då och då… ingen tv, stuga ute på landet…deprimerad make..matlagning, disk, evigt plockande efter samtliga andra som helt tappar koncepterna när man är iväg… Jag har iallafall övat upp mina talanger i dunkkurragömma och kortspel igenTungan ute

Imorgon blir det High Chaparall och ikväll ett biobesök med 17-åringen. Vi ska se när Abraham Lincoln jagar vampyrerFlört.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
7/23/12, 8:50 PM
#26

Tjeja tjejen welcome home. jasså Abraham ger sig ut på vampyrjakt, ja alla sätt är bra att uppdatera di gamleSkrattande Hoppas du får bättre väder på H.C i mon. Här har vi inte haft vidare topenväder heller.

Japp så var man hemma igen, himla tur de bara är typ 2 mil bort. Nu är stereon på för fullt, ack den frid som vararGuld i mun

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
7/23/12, 9:29 PM
#27

Hello Elpida, jisses vilket tempo, men jag är glad att du överlevt!Kyss

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Isa56
7/23/12, 9:33 PM
#28

#25 Känns som ni borde ta in på hotell istället. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
7/23/12, 9:34 PM
#29

Lät ju som en trevlig semester Elpida! Tungan uteTyst


Upp till toppen
Annons: