Annons:
Etikettandlighet-livsåskådning
Läst 744 ggr
Pagan
7/22/12, 11:36 AM

Minnesstund för Norge

Det är idag ett år sen attentaten i Oslo och på Utöya. Vi tänker lite extra på våra Nordiska medmänniskor i dag. En kram till Norge!Kyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
plutopellis
7/22/12, 11:43 AM
#1

Kyss

Isa56
7/22/12, 11:44 AM
#2

Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

maria6
7/22/12, 3:50 PM
#3

Kyss

Ruzicka
7/22/12, 4:30 PM
#4

Oj.. så länge sedan redan..? Jag var i Japan när det hände. Det var tysta minuter för det på mitt universitet, ända borta i Japan. Jag minns att min kursare blev så förbannad när han fick reda på det att han sprang hela dagen för att avreagera sig. Han försvann ut på morgonen och kom hem på eftermiddagen, varpå han svimmade av utmattning..

Det var så fruktansvärt. Mina tankar går till alla anhöriga framförallt, men också till resten av befolkningen. Det skakar om, en sådan händelse..

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

[C Stark]
7/22/12, 5:17 PM
#5

Indeed. Tankar och kärlek till alla berörda.

[Momiji]
7/22/12, 8:05 PM
#6

Otroligt hemskt. Kommer så väl ihåg den dagen.

Vi var hemma hos mormor och morfar och morfars barn och barnbarn var uppe och hälsade på. Morfars son var då gift med en norska(dom separerade i vintras) och hon hade fått ett samtal från sina släktingar i Norge. Först trodde jag att det bara var ett elakt skämt, men snabbt insåg jag att det är inget man skulle ta och skämta om.

Att över huvud taget ta någons liv kan jag aldrig förstå att någon skulle vilja göra. Men tyvärr så händer det allt för ofta. Oskyldiga människor som mist livet och som aldrig kommer tillbaka. Ska tända mitt ljus ikväll och hoppas att något sånt här aldrig kommer att hända igen.

Tankarna går ut till offrens släkt och vänner. Har själv en kompis som förlorade sin vän på Utöya och jag kan bara tänka mig hur jobbig denna dagen ska vara för henne Rynkar på näsan

Annons:
Tarotstollan
7/22/12, 8:27 PM
#7

Kyss

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: