Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering

Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Kanalisering

jag är i en kris, vill någon hjälpa?

2012-07-21 17:23 #0 av: killen87

hej, ny här och vet inte om denna fråga kommer uppskattas eller ses som tiggeri!! men för att dra min historia kort... mått fruktansvärt dåligt i flera månader och fått all den vetenskapliga hjälp man kan tänka sig men de kommer ingen vart.. så här står jag och har tappat greppet på mitt liv och min framtid! är annars innan detta hände en levnads glad 24 årig kille som trodde att livet var en lek!! nu till min fråga finns det någon som kan hjälpa mig att få ett grepp om mitt liv?? då jag är sjukskriven sen 2 månader tillbaka så är jag för tillfället urfattig och kan på så vis inte vända mig till spå damer över telefon då det kostar en hel del! då vetenskapen gjort sitt så ser jag detta som en möjlighet att ev få hopp och grepp om min framtid. så finns det någon här som besitter medial gåva och skulle vilja hjälpa mig? om du vill & kan så skicka gärna ett medelande så ger jag mer information om mig och om det e ok kanske vi kan göra det över telefon:)

ps som sagt ny här så vet inte om jag lagt tråden i rätt grupp:)

Anmäl
2012-07-21 18:00 #1 av: Jessica Holländare

Tråkigt att höra att du mår så dåligt. Hoppas verkligen att du kan komma på rätt spår igen.

Vi på sajten här gör inga gratisläggningar. Vi är här för att träna och dela intresse. Finns en tråd som heter tarotkedjan då vi drar ett kort för varandra, vilket innebär att du kan vara med och dra kort själv. Annars tror jag att de kanske kan hjälpa dig mer inne på övernaturligt.

Kommer låsa den här tråden. Lycka till!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.