Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1482 ggr
Ruzicka
7/21/12, 7:54 AM

God morgon! 21/7

Hejhej!

Jag är uppe i ottan idag igen. Sambon jobbar halva dagen idag, och jag tänkte att jag kanske får lättare att sova på nätterna om jag går upp med honom på morgonarna. Tja, värt ett försök. Världen är så vacker på morgonen, så jag lider inte. Än. Flört

Jag sitter med min orakellek Dream Cards och försöker gå igenom korten. LWB:n hjälper inte ett dugg, vilket är synd. Jag hade kunnat behöva inspiration till vissa, som bara är ett enda stort "Va?" i mitt huvud just nu. Jag är i alla fall genom halva, och det är en väldigt givande process. Men det skall bli kul när jag kan börja använda den. Skrattande

I eftermiddag skall vi lämna av två råttbebisar till. Sedan är det bara 5 kvar som vill flytta. De mår så bra hos sina nya mattar och vi får bilder dagligen såhär första veckan. ^^

Vad skall ni göra idag?

Jag hoppas att ni alla får en underbar dag! Skrattande

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Annons:
Skogshumblan
7/21/12, 9:06 AM
#1

God morgon Ruzicka och resten av er tokar och klokar;) Låter som en bra tanke, gå upp i tid och bli trött, hoppas det funkar:) Lycka till med korten. Idag ska jag göra som vanligt, det som blir. :) Hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

wolfheike
7/21/12, 9:09 AM
#2

God morgon i tråden !

Morgonstund har guld i mun,älskar tidiga mornar och under många år har jag gått upp vid 02-03 just för morgonen är så underbar.

Förkylning har slagit följe så ursäkten att sitta i sängen med datorn hela dagen finns,inga skuldkänslor över allt som behöver göras idag ska jag bara vara och snyta mig som en duktig flicka Cool

Ha en alla tiders dag på er Glad

Ruzicka
7/21/12, 9:12 AM
#3

Det är rätt inställning, Heike. ^^ Krya på dig!

Tack, Skogis. ^^ Hoppas att vad det än blir idag så blir det bra. Glad

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
7/21/12, 9:20 AM
#4

Krya på dig Heike, hoppas katterna tar hand om dig idag ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
7/21/12, 9:22 AM
#5

Godmorgon Ruzicka, Skogis, Heike och alla andra. Skrattande

Ja Ruzicka hoppas det hjälper så du sover bättre på nätterna. Skrattande

Skogis visst är det kul och spännande att se vad det blir för något man sysslar med. Låta dagen komma som den vill. Skrattande

Heike Krya på dig och njut av vilan i sängen. Skrattande

Sol ute, antagligen för vi pratat om att köra till Ä-holm. Så antingen det eller blir det källaren för fortsatt sortering. En sopsäck kläder åkte iväg till dotra igår. Bara resten kvar. ObestämdTyst

Ha en skön lördag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
7/21/12, 9:31 AM
#6

Godmorgon alla! Kram och krya på! Läst alla.. Födelsedagskalas för en vän idag annars blir det bara slapp och päs :)

Annons:
[C Stark]
7/21/12, 9:40 AM
#7

4e gången gilt? Mina meddelanden bara försvinner varje gång jag trycker på "sänd", men om jag ropar riktigt högt denna gången så kanske meddelandet går fram?

-GOD MORGON TÖSER!!!

Kyss

Jessica Holländare
7/21/12, 10:07 AM
#8

GOD MORGON CSTARK!!!! Tungan ute Och ni andra.

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Får se vad dagen har att bjuda på. Fint väder än så länge i alla fall.

Krya på dig Heiki!!


Pagan
7/21/12, 10:45 AM
#9

Ja godmorgon alla goa

Även här skiner en vacker sol. Har en del inplanerat för i dag, men jag tror jag skippar det och bara ÄR istället.Cool

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
7/21/12, 11:04 AM
#10

Vad härligt att ni alla verkar ha fint väder idag! Det har ni väntat på länge. :D

Nu har jag bara trettio kort kvar.. och jag hajjar inte ett enda av dem. Jag har sorterat ut de "lätta" (läs: inte riktigt så omöjligt svåra att förstå som de andra XD) redan, så nu är det bara insane-svårigheten kvar.. Tungan ute Åh vad jag älskar den här leken, men jag önskar jag vore lite smartare. Tungan ute

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

[Momiji]
7/21/12, 11:22 AM
#11

Hallå på er! Ligger i min egen säng och njuter av att vara hemma. Idag tänkte jag hälsa på farmor och farfar. Ikväll ska jag och en kompis hjälpa en annan kompis att göra iordning en date :) vi ska hjälpa henne med maten, dukningen, sminket, håret och kläderna. Ska bli jättekul(hon har ställt upp så mycket för mig senaste tiden att hon förtjänar att skämmas bort lite) :)

wolfheike
7/21/12, 11:34 AM
#12

Tack hörrni ska försöka piggna till men så här både känner jag mig och ser ut just nu Skrattande

Lycka till med korten Ruzicka och ha det gott hos farmor Momjii Glad

Pagan
7/21/12, 11:43 AM
#13

Ja jösses heike, nu förstår jag hur du mår Skrattandesnyt du dig lite extra och ligg kvar i bingen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
7/21/12, 11:48 AM
#14

asg heike, du är söt hur du än känner dig! Krya på dig oc hom du vill så skickar jag lite bubblor till dig och hoppas du kryar på dig snabbt!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

wolfheike
7/21/12, 12:46 PM
#15

Tackar för bubblor här inne också,ni är för goa  och visst e´ ja la tjösig min min gröne frack Skrattande

Ruzicka
7/21/12, 12:51 PM
#16

Haha, Heike, vilken underbar förkylningsbild! Helt perfekt!

Tack så mycket. ^^

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

wolfheike
7/21/12, 1:13 PM
#17

FlörtKyss

[Momiji]
7/21/12, 4:22 PM
#18

Hemma från farmor och farfar nu, och har massor med gott fika i magen Glad

Längtar till senare. Ska bli så kul att sminka min kompis. Hon har så vackra ögon som är otroligt lätta att sminka. Sen så har hon långt tjockt hår också som man kan göra massor av fina frisyrer av Glad

Krya på dig Heike

wolfheike
7/21/12, 4:26 PM
#19

Tack Momiji ,vinkar tillbaka 

Jessica Holländare
7/21/12, 6:08 PM
#20

Särbon ville göra något idag vilket resulterade i att vi hamnade på gekås!! FörvånadTyst Hittat massor med onödigt och bara måste ha skräp!! Tungan ute Haft det helt toppen.

Nu ska jag försöka muta honom att köra mig till Visen så jag kan ta årets första iskalla dopp. Kanske jag kan stjäla någon vattenväxt där att ha till akvariet. Har massa planer. Dumma syrran!!! Skrikandes Borde kunna ta sand därifrån med…


Annons:
PiganX
7/21/12, 6:12 PM
#21

Morgon är det ju inte längre, men hej på er alla iallafall! Glad

Idag åkte vi och promenerade, är skönt med omväxling och nya områden man inte känner till. Skönt för Leo också, som fått träffa lite andra hundar. Finns dock massa att jobba på ännu, eftersom han mest är van att vara med familjens hundar.

Funderar på att anmäla mig till en hundkurs med honom, eventuellt börja klickerträna. Han är ju bara 3 år, och det är ju aldrig försent att börja. Han är duktig på att gå fint, kan massa trix och kommer direkt när man ropar. Men så fort han ser andra hundar så blir han helt fixerad vid dom och ögonkontakt är det inte ens frågan om att nämna.. Så blir nog hundkurs, träna mer på det och så. Glad

Himla långt det blev nu.. Hoppas ni andra haft en bra dag i solen (hos mig är det iallafall sol), och hoppas ni får en trevlig kväll. Jag hade tänkt börja kvällen med tomatsoppa, fjärilsmakaroner och vitlöksbröd.

Kram på er! Kyss

plutopellis
7/21/12, 9:45 PM
#22

God kväll alla!

Ska bara börja med att säga att nej sand får du inte ta syrran, det kan innehålla tungmetaller mm som inte försvinner vid kokning. Men växter och rötter går bra Glad

Har haft en helt underbar eftermiddag/kväll hos vännen min. Theodor har sprungit som en kalv på grönbete heeeeela kvällen! Han kommer sova gott Tungan ute

Jessica Holländare
7/21/12, 9:58 PM
#23

bra du sa det syrran! Kyss

Lilla underbara Theodor!!!


Tarotstollan
7/21/12, 11:04 PM
#24

Ja nu är det snart natt och många är väl redan på väg till loppebingenFlört!

Här har varit strålande sol med lite vind. Jag och kompisen gick till djurparken, vi var där inne i nästan 3 timmar. Köpte en glass och några lotter, ingen vinst naturligtvis!

Sitter nu och käkar hemmagjord pizza och dricker te till det. Drack öl innan men den är slut, vill inte dricka mer än en! 

Sitter och slö tittar på James Bond på tvn, det fanns inget annat att titta på tycker jag.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
7/21/12, 11:06 PM
#25

Låter som en riktig mysdag. Glad


Upp till toppen
Annons: