Annons:
Etikettofftopic
Läst 3819 ggr
Skogshumblan
7/20/12, 6:29 PM

Vem bjuder du?

Om du fick möjlighet att träffa någon person, nu levande eller död, släkt/vän eller kändis, vem skulle du vilja få möta då? Ni skulle få träffas och umgås så ni fick tid att prata och vara i ro för omvärlden. Vart skulle ni vara och vem vill du möta?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
PiganX
7/20/12, 6:34 PM
#1

Skulle nog bli morfar, som gick bort 2007. Han är här med mig väldigt ofta, känner av hans närhet och energier. Men det är ju inte samma sak som att träffas på riktigt och prata med varandra. Så fick jag välja en person skulle det bli honom och vi skulle vara i stugan vi har utanför Kiruna, där jag varit varje sommar under tiden jag växte upp, med honom och mormor.

Dudå, Skogshumblan? Glad

Skogshumblan
7/20/12, 8:14 PM
#2

Förutom pappa som jag har runt mig , han dog 2002 så skulle jag gärna vilja få träffa Börje Ahlstedt. Honom blir jag bara mer och mer nyfiken på. Skulle även vilja få träffa Byron Katie, kvinnan som gav oss "the work". Den metoden hjälpte mig tillbaka till livet! Börje skulle jag flytta in hos där han bor, tror jag. Byron och jag skulle bo på en lagom lyxig retreat och umgås med oss själva också ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
7/20/12, 8:35 PM
#3

Jag skulle vilja träffa Terry Evans (stavning?). Honom skulle jag vilja träffa på något gammalt slott i Skottland. Vad spännande det skulle vara!! Glad


Skogshumblan
7/20/12, 8:46 PM
#4

Jessica, ohhh najs, kul!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
7/20/12, 8:47 PM
#5

Vill du följa med?? Tungan ute


Skogshumblan
7/20/12, 8:59 PM
#6

Ja för sjutton, vi packar in oss i Isas suv som vi sa, Pagan och resten kan göra skottland så kan du och jag hänga, och Terry kan få vara med liteFlört

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Jessica Holländare
7/20/12, 9:01 PM
#7

Låter perfekt!!! Skrattande


Isa56
7/20/12, 9:38 PM
#8

Jättesvårt ju. Jag vill ju träffa så många, alla er här på sajten tex.

Pagan och Amandla  här skulle jag plocka med någon flaska vin, lite grillmat och dra till skogs. Vid en tjärn skulle vi göra upp eld, grilla, dricka lite vin och diskutera vårt högre syfte och attraktionslagen. Kyss Skogis, Jessica och Christel er tar jag till en timmerstuga på hösten, och medan stormen tjuter utanför sitter vi tryggt vid en öppen eld, handarbetar och pratar om ungefär detsamma livet nu och sen. Tungan ute

Annars skulle jag väldigt gärna vilja träffaBetty Shine i England och dricka the på engelskt vis med henne. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
7/20/12, 9:41 PM
#9

Åh vad mysigt det lät Isa!! Älskar hösten och vindens vinande. Kyss


Skogshumblan
7/20/12, 9:52 PM
#10

Isa,  jamen jag är på att träffas och handarbeta! Lät definitivt som min tid på året och ställe jag skulle vråltrivas med!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
7/20/12, 10:02 PM
#11

Isa känner tydligen oss väldigt väl. Glad


plutopellis
7/20/12, 10:11 PM
#12

Jag fick inte vara med Obestämd

Jessica Holländare
7/20/12, 10:13 PM
#13

*hihihi* Du är ju inte medis. FlörtTungan ute

Du kan följa med till Skottland och träffa Terry..


Annons:
Isa56
7/20/12, 10:14 PM
#14

Klart du får, Kyss jag skrev ju från början att jag vill träffa er alla. Men det blir så långt om jag skulle rabbla upp allihop.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
7/20/12, 10:15 PM
#15

Njae… Jag stannar nog hellre hemma och dricker te med typ tarotstollan för hon gillar te lika mycket som jag Glad vi ses ibland inne på te ifokus Flört

Eller om man skulle bjuda in farmor och farfar, hade varit spännande att se vart pappa kom ifrån om man kan uttrycka det så. Ja, det hade varit intressant….

Pagan
7/20/12, 10:17 PM
#16

Sköna Isa klart jag hänger på och träffen med Betty vill jag ju klart vara med på. Henne var den första jag tänkte på då jag läste Skogis rader men du snodde ju henne.Tungan ute Jag kan även tänka mig ett möte med Iris Hall. Har haft nöjet att möta hennes make Irvin, vid ett par tillfällen men hann aldrig möta henne tyvärr. Terry Evans hade ju också varit trevligt.

Men jösses Lena Ranehag får jag ju absolut inte glömma, min absoluta favorit sedan ett par år.

Elvis och Johnny Cash hade ju varit kul att jamma ihop med också, Kanske bjuda in Gary Moore och Philip Lynott en annan kväll Sicka goa gubbar att tillbringa fredagskvällarna med vaSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
7/20/12, 10:24 PM
#17

Jag skulle bjuda min syster, vi skulle ha picknick i en hage full med hästar. Hon älskade hästar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
7/20/12, 10:26 PM
#18

Beklagar StollanKyss Ledsamt att förlora sin syster. kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
7/20/12, 10:34 PM
#19

Åh Stollan, vad fint det hade varit. Kyss


Tarotstollan
7/20/12, 10:34 PM
#20

Picknick, skulle det ju vara.

# 15. Plutopellis, du får gärna följa med, vi två dricker te och hon kan dricka kaffe. Det gillade hon då i alla fall. Hästarna får dricka vatten och äta morötter, knäckebröd, äpplen och mariekex (lite fest skall det väl vara för dem också)!Flört

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Jessica Holländare
7/20/12, 10:37 PM
#21

*hihihi* Syrran är typ rädd för hästar.. Tungan ute


plutopellis
7/20/12, 10:38 PM
#22

Haha ja…. Jag är ju det. Men är de några meter bort går det bra :)

Ruzicka
7/20/12, 11:15 PM
#23

Får jag vara med på tedrickning med er, pluto och stollan? Jag känner mig lite utanför här.. Gråter

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Fjäril
7/20/12, 11:15 PM
#24

Oj, det var en bra fråga! Dels så skulle jag (även om vi samtalar ibland) vilja möta min farmor som gick bort för några år sedan. Det var hon som kom och pockade på min uppmärksamhet för min andliga sida. Hon har också lärt mig mycket (som barn) och var så klok, den kvinnan. Sen hade jag gärna träffat Betty Shine, jag hade velat att hon tog med mig på alla av hennes äventyr och jag skulle vilja se hennes healingrum (som hon beskriver i sina böcker). Jag vill nog mycket mer, men det får räcka för nu :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Fjäril
7/20/12, 11:17 PM
#25

Det var fler Bettyönskningar här :) Vi får samåka :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Jessica Holländare
7/20/12, 11:18 PM
#26

Ruzicka du får nog vara med vart du vill! Skrattande Här är vi gästvänliga. Tungan ute


Pagan
7/20/12, 11:19 PM
#27

japp knökad bussSkrattande

klart Ruz du ska va med. vad sägs om att jamma med mig och Elvis.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Tarotstollan
7/21/12, 12:09 AM
#28

# 23 Självklart är du också välkommen, alla är välkommna!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ruzicka
7/21/12, 8:06 AM
#29

Tack! Nu gjorde ni en Ruzicka glad! Skrattande

Jag har funderat på detta allvarligt, och jag kan verkligen inte komma på vem jag skulle bjuda. Jag har, peppar peppar ta i trä, hela familjen i livet (utom mammas fasters man, som jag ändå inte hade särskilt bra kontakt med.. han dog för länge sedan). Nej, jag vet faktiskt inte just nu. Jag tror att jag sparar den tills mormor går bort.. förhoppningsvis om måååånga långa år.

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

plutopellis
7/21/12, 8:49 AM
#30

Ruz är alltid välkommen! Så tar vi den där ullaredsturen också ;)

Ruzicka
7/21/12, 8:54 AM
#31

Självklart! Åh, vilken härlig syn för mitt inre - alla vi tarottanter på Ullared! Skrattande Ni hittar mig nere i djuravdelningen om ni tappar bort mig. Flört

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

plutopellis
7/21/12, 9:03 AM
#32

Det hade varit så roligt att träffa alla!! :) och du lär stöta på mig där nere också ;)

Ruzicka
7/21/12, 9:10 AM
#33

Vi kanske kan förvarna dem om att vi kommer så de har tid att ta in en massa lekar åt oss! Oj vad de hade tjänat pengar.. Tungan ute

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
7/21/12, 9:15 AM
#34

Ruz du och jag drar på en retreat med Byton Katie och så drar vi några löprundor mellan allt självkännande och mys:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Jessica Holländare
7/21/12, 10:09 AM
#35

Jag vill gosa med en råtta också Ruzicka!! Kyss


Skogshumblan
7/21/12, 10:46 AM
#36

Pellis, jag kommer gärna å spanar in dina snäckor och hänger med dig!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
7/21/12, 10:52 AM
#37

Ni är alla välkomna! Kyss

Ruzicka
7/21/12, 10:54 AM
#38

Ja, lite självkännedom kan jag behöva, Skogis! Låt mig bara träna upp kondisen lite så är jag på. Tungan ute

Det är bara att komma hit, Jessica, så kan du välja och vraka. Jag har 12 kvar som aldrig får nog av uppmärksamhet, så du kan gosa dig till fördärvet här. XD

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
7/21/12, 11:47 AM
#39

Ruz, kondivaddåförnåt?! Oh my god jesus christ som min ingifta släkting säger om saker som hon är upprörd över, flås har jag men av feel sortTungan ute

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ruzicka
7/21/12, 12:00 PM
#40

Haha, Skogis! Ja, det var du som föreslog löprundor, inte jag. Tungan ute

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
7/21/12, 12:01 PM
#41

Ruz, endorfiner! Jajamen jag är en junkie på dem.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Ruzicka
7/21/12, 12:05 PM
#42

Endorfiner? Sådana man blir "lycklig" av? Av att springa?

Har jag aldrig märkt. Jag lider före jag skall ut, jag lider medan jag springer och jag lider tamefan när jag kommit hem också. Skrikandes

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
7/21/12, 12:10 PM
#43

Ruz, hahah jag är som en yster ko när hon släpps på bete när jag ska ut, halvvägs svär  jag över hur jobbigt det är är och på slutet ska jag inte ut å springa på dagar. Men väl hemma är jag hur hög som helst och skulle kunna ge mig ut igen efter en kort stunds vila.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ruzicka
7/21/12, 12:16 PM
#44

Tja, jag kan väl inte säga annat än grattis. -_-

Ursäkta om jag inte svarar på ett tag, jag skall sätta mig och tjura i ett hörn resten av dagen.

Tungan ute

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
7/21/12, 12:19 PM
#45

Nämen Ruz, om du känner så är löpning inte din grej helt enkelt, jag hävdar  bestämt att om man inte går igång på den form av träning man gör så är det inte det man ska göra hur nyttigt det än må vara.

Jag hatar och avskyr simning, aerobics ska vi inte prata om och helst inte spinning alls men kampsport och löpning, jajamen skogsbranden är lös i min kropp!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ruzicka
7/21/12, 12:34 PM
#46

Idrott rent generellt är inte min sak. Mina föräldrar har alltid tvingat mig att idrotta, och jag har alltid hatat det, så det är mer eller mindre bara ett ångestmoment för mig numera. Något fruktansvärt jag måste ta mig igenom.

Simning älskar jag, men ser det inte som en sport. Jag har aldrig märkt att jag har motionerat når jag simmar, inte ens efter de gånger jag simmade 5 kilometer. Jag är som Pippis pappa - jag är så tjock så jag bara flyter med! Skrattande

Jag gick ju på cheerleading ett tag, och det var den första sport jag gillade. Ord och inga visor, inget runtlallande utan mål, inget tråkigt och enformigt. Ingen fokus på kaloribrännande eller motion. Där gjorde vi 120 armhävningar ena sekunden, och andra kastade vi folk 5 meter upp i luften. Hela tiden med fokus på detaljer. Samma två minuter övades gång på gång på gång till perfektion 7 timmar i veckan i mer än ett halvårs tid.. Ahh, those were the days. Men efter några för jobbiga tävlingssäsonger blev även det ångest..

Jag har gett upp på att hitta andra sporter jag gillar, tro mig, jag har varit igenom allt som liten. Så det får bli joggande och gymmande, det är det jag hatar minst.. Tungan ute

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Ruzicka
4/12/13, 10:27 PM
#47

#29

Jag har tänkt så mycket på det här inlägget den senaste månaden. Flera gånger om dagen. Min bästa vän och mormor dog den 12:e mars, 74 år gammal. Som jag önskar att den här tråden var på riktigt, att jag faktiskt kunde få ett presentkort på en fika med henne en sista gång. 

Kramar på er allihopa. Jag har saknat er väldigt mycket.

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Amandla
4/12/13, 10:42 PM
#48

Kram på dig Ruzicka! 🤗 Jag beklagar din sorg.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Tarotstollan
4/12/13, 10:47 PM
#49

Hej Ruzicka, kul att höra av dig igen.
Beklagar sorgen efter din mormor. Ja, den önskan och drömmen är du inte ensam om att ha!

Hoppas att du hör av dig hit in igen snart!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ruzicka
4/12/13, 10:55 PM
#50

Tack vänner. 

Det hoppas jag också, stollan, men jag har så svårt att komma på något vettigt att säga. Det tar stopp bara när jag försöker skriva något. Men jag skall försöka ta mig i kragen - jag har ju saknat er tarottanter. 🙂

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Tarotstollan
4/12/13, 10:59 PM
#51

Tanter!!! Vad menar du???😃Här är vi alla lika gamla, det är bara korten som åldras vet du väl? Du har väl dina kort kvar?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ruzicka
4/12/13, 11:07 PM
#52

Självklart har jag det!! Det skulle krävas väldigt mycket för att jag skulle göra mig av med dem. Jag har inte använt dem på ett tag, däremot. Jag har inte känt inspirationen, helt enkelt. Jag kanske får börja pilla lite opretentiöst med dem igen, så kanske det kommer. 

Du vet, stollan, att när man börjar ta illa upp av ordet tant så ligger man i farozonen.. Just sayin'. 😉

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Tarotstollan
4/12/13, 11:56 PM
#53

😂! Ja, kanske det, men å andra sidan har jag blivit kallad kärringxxxel sen jag var i 30 års åldern. Så jag  borde vara van!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
4/13/13, 7:22 AM
#54

Tant?! Vadfalls?! Hmmffrr. Men för dig Ruz är jag gärna tant, bara du mår bra oh kikar in här så vi vet att ni inte storknat av Sverige:P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
4/13/13, 8:47 AM
#55

Jag skulle nog välja att träffa er alla underbara människor på iFokus. För att det blir ett givande och tagande och att man skulle ha ett stort utbyte av varandra och att man kan ge varandra nya insikter 🙂

Annons:
Isa56
4/13/13, 8:59 AM
#56

Ruzicka 😃 ❤️ Vad glad jag blir  av att se dig. Fick kolla datumet tre gånger. Har tänkt och undrat hur det gått för dig. 

Jag beklagar din sorg <3 Det är svårt att förlora någon nära. Själv förlorade jag väldigt hastigt min make i februari. 

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

gevalina
4/13/13, 9:56 AM
#57

tja…svårt val men min dotter skulle vilja träffa matt  smith ..skådespelare i dr who

säger mig inget men dottern älskar serien.

Är ingen beundrare av personer vare sig kända och okända utan känner att alla har lika värde….men mina kusiner skulle vara kul då jag inte sett en hel av dem på flertal år…och ni som skriver här skulle vara spännande och trevligt att träffa.

Destany
4/13/13, 12:06 PM
#58

Jag skulle vilja träffa mormor igen som dog för 6 år sen. Saknar henne så otroligt mycket

Ruzicka
4/13/13, 7:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#59

Nejdå, Skogis, Sverige är fint. Saker har ordnat upp sig lite för oss. Jag börjar arbetsträna på tisdag till och med - det ni! 😃 Och så har jag skaffat hund som kompensation för råttorna, och han har hjälpt mig jättemycket. Jag skall skärpa mig och titta in här oftare. 

Jag har tänkt mycket på er också, Isa. Tack. ❤️ Jag beklagar din sorg, det måste ha varit fruktansvärt jobbigt. 🌺

Jag var så tarotpepp i morse att jag dreglade lite över Sacred Sites som jag ju ville ha innan.. tja, innan jag flyttade hit och allting plötsligt ändrades. Man kanske skall passa på nu istället..? 😇

Har ni det bra?

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

LinaLj
4/13/13, 7:45 PM
#60

Jag skulle vilja träffa min pappa, han dog när jag var 2 år. Har en hel del saker jag skulle vilja prata med honom om.

Isa56
4/13/13, 7:50 PM
#61

Tack Ruzicka. Naw vilken liten sötnos den hunden är. 😍

 Ja det gick från den ene dagen till den andre. Så nu skulle jag vilja träffa min man.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Ruzicka
4/13/13, 8:00 PM
#62

Javisst är han? Nelson heter han. Det är en Welsh Corgi Cardigan, som redan hunnit bli 6 månader. 🙂

Det är nästan värre när det är på det sättet. Helt plötsligt, utan förvarning. Det var samma med mormor, hennes hjärta slutade slå en natt. Bara sådär. Men man får vara tacksam över att de inte led en längre tid av sjukdom. 🤗 Styrkekram!

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Annons:
Skogshumblan
4/13/13, 8:25 PM
#63

Har läst om dig och Nelson på din blogg. Gullvovve med egen vilja?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
4/13/13, 8:30 PM
#64

Jag har också läst om dig och den lille busen 😃.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
4/13/13, 8:32 PM
#65
Ruzicka
4/13/13, 8:54 PM
#66

Nejmen - har jag två stalkers? 😃 Skrev nyss ett "dagens kort"-tarotinlägg också. Jag måste nog börja tarotisera igen, när till och med min lek säger åt mig på skarpen. 😉

Ungefär så kan man sammanfatta det, Skogis. Men mest gullvovve. Han kan vara hur jävlig som helst, men inget kan balansera ut hur mycket jag älskar honom på morgonarna när han sover på min huvudkudde, med hakan vilandes mot min panna eller hals.🙂

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
4/13/13, 9:00 PM
#67

Åhh sötvovven då. Snott mattes hjärta. Och kudde. ;) Stalkar på friskt, lärde mig det av ett kort som förföljde en kär vän. Hoppas min stalking ger lika goda vibbar för dig som kortet för min vän:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ruzicka
4/13/13, 9:04 PM
#68

Tihi. ❤️

Oh ja. Lite rodnar jag allt när jag tänker på det, jag som är så oviktig. Men det gör mig väldigt glad att ni inte har gett upp om mig, trots att jag inte har visat mig alls. 🤗

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
4/13/13, 9:07 PM
#69

Du är inte alls oviktig, jätte viktigt att just du finns här och nu för det livspussel vi alla är del av.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Tarotstollan
4/13/13, 9:13 PM
#70

# 68. Du är viktig och hur skulle jag kunna glömma alla "hemska" tarotlekar som du och jag diskuterade friskt innan. Hihi..

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Challa86
4/16/13, 11:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#71

Jag skulle vilja träffa Uchiha Itachi på en stor gren i ett av de gigantiska träden i Naruto världen, där vi kan sitta och prata och se på solnedgången. Sen vore det coolt om han kunde lära mig några grymma ninja-attacker ❤️

challameow.wordpress.com 

Pagan
4/16/13, 10:26 PM
#72

Ruz❤️ Vi har saknat dig tjejen. hoppas allt landat bra i om flytten å allt å att du har det bra. Gott att höra ifrån dig.

Challa jag e en tarottant som Ruz säger å har inte en aning om vem du talar om☺️Uchiha Itachi? utan att kopiera din text så hade jag inte ens kunnat stava till namnet. upplys mig om denna storhet!! fast jag måste ju säga att han e så rödögd att han beöver sova😂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Challa86
4/17/13, 9:31 AM
#73

@ Pagan 

Hahahaha 😂

Itachi är en karaktär ur en anime/manga som heter Naruto. Den handlar om ninjas, och Itachi är en ung man som utrotar hela sin klan -förutom lillebrorsan, för att förhindra att ett inbördeskrig (eller nåt) bryter ut mellan hans klan och byn. (Klanen anser att de inte har tillräkligt mycket makt). Därefter blir han bannlyst från byn och joinar en evil organisation. MEN under tiden han är i organisationen arbetar han som dubbelagent och förser sin by med information och grejer. 

Det är en invecklad story och jag har en tendens att säga för mycket onödiga saker när jag försöker förklara något, så jag hoppas du förstår vad jag försöker säga. 😛

Itachi är otroligt loyal, han är kärleksfull mot sin bror -på ett ganska bisarrt sätt, han vill ha fred mer än något annat och han ger upp hela sitt liv, hela sin framtid för någonting han älskar. -i detta fallet, byn. 
Enligt mig är han en riktig man. ❤️ Och det skadar ju inte att han är otroligt sexig också.. Om han fanns på riktigt hade jag jagat honom tills han blev min 😉

challameow.wordpress.com 

Ruzicka
4/17/13, 1:27 PM
#74

#71 Jag är, eller snarare var, också en Narutonörd. Jag målade naglarna lila som en tribute till Itachi när han dog. <.< Haha, så många konstiga saker man gör! 😃

#72 Hej fina Pagan! Jag har saknar er så mycket också! ❤️ 🤗 Jag har det rätt bra. Har som sagt börjat arbetsträna nu, så det går verkligen framåt. 🙂 Hur har du det själv?

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Challa86
4/17/13, 1:33 PM
#75

#74

Haha nice. Jag grät lite när han dog och blev arg på Kishimoto. Vem var din favorit i serien?

challameow.wordpress.com 

Ruzicka
4/17/13, 1:40 PM
#76

#75 "Han som dog", höll jag på att säga. Jag tror jag har en curse, att alltid fastna för karaktärerna som sedan skall dödas. 😛 Men just i Naruto har jag faktiskt skonats. Tror jag, det var ju ett bra tag sedan jag tittade. Det senaste jag såg var Danzos död. Jag läste mangan fram till krigets början. 

Kakashi är hands down min favorit. Men även Naruto, faktiskt, från och med Shippuuden. Hans utveckling är en av de mest imponerande någonsin. Som han har vuxit genom serien. Tycka vad man vill om serien, men Kishi är förbaskat duktig på karaktärsutveckling.

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Annons:
imke
4/17/13, 4:30 PM
#77

Jag skulle utan tvekan välja min pappa som gick över för ganska precis ett år sedan. Jag skulle prata om allt det jag ångrat jag aldrig sa. Jag skulle tala om för honom hur mycket jag älskar honom och hur viktig han varit i mitt liv. Jag skulle kramas massor och jag skulle dansa den brudvalsen med min far jag aldrig fick :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Upp till toppen
Annons: