Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1177 ggr
Pagan
7/20/12, 1:13 AM

Godmorgon fredag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas er fredag blir fantastisk Skrattande

Blev så full i skratt när jag läste denna - ärligt kapad på facebook.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Pagan
7/20/12, 1:16 AM
#1

Oops, shit happens eller hur, det gäller att verkligen vara specifikCool

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
7/20/12, 2:55 AM
#2

Hahahaha, ja den var bra. Nattmänniska som jag är så är jag som synes uppe än. Dagen 19/7 har varit jobbig med allt handlande och springande överallt, så nu är jag trött skall strax gå och lägga mig.

Jag har vissa planer för fredag, men får se om jag orkar genomföra det. Vi får se senare när jag skriver om jag gjort det eller ej!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

plutopellis
7/20/12, 6:44 AM
#3

Hahaha! Godmorgon alla! Hoppas du sover gott nu tarotstollan. Hur går det momiji? Själv är jag så trött att jag är matt och skakis i hela kroppen men det var så värt det!! Hade verkligen en toppendag igår :) Sista jobbdagen för denna veckan, skönt!!! Kram kram

[Momiji]
7/20/12, 6:59 AM
#4

Hallå på er! Fy tusan vad tråkigt det här är. Alla sover ju hela tiden. Tänkte att på en avdelning full av gamla människor så borde det väl vara jag(22 åringen) som vaknar sist. Men inte det. Här ligger alla och sover förutom jag och dom som jobbar här. Håller just på med morgonkontrollerna

[Momiji]
7/20/12, 7:08 AM
#5

Ha! Fick just veta att jag gått ner 2 kg denna månad. Intressant information man får här. Allt visar på att jag är frisk och nu vill jag hem. Är less på onödiga tester. Dom vet att blodtrycket är okej, hjärtat ser bra ut, jag har inte diabetes och blodproven ser bra ut. Pulsen har även börjat gå ner

plutopellis
7/20/12, 7:11 AM
#6

Momiji, skönt att höra men låt dom göra sitt jobb ;) tycker det är bra att du är under kontroll :) ta hand om dig! Kram

Annons:
[Momiji]
7/20/12, 9:31 AM
#7

Jo, men jag tycker verkligen inte om sjukhus(speciellt eftersom jag vill se mig själv som frisk). Sen har jag blivit inlagd på samma avdelning som mitt ex mormor. Hela hans familj(och även han) behandlade mig extremt dåligt medans vi var tillsammans. Känns inte så bra för min ångest att ligga här. Dock så har hon inte känt igen mig än

Elena-Maria
7/20/12, 10:43 AM
#8

Haha! Vilken rolig.

Är tillbaka i gamla Svedala efter en vistelse utrikes. Har inte riktigt kommit över hur bra vi har det här hemma än =) Känns skönt att ligga i sin egen soffa och sussa på sin egen kudde. Nu vill jag inte åka nånstans på ett bra tag =)

Fred och god växt!

Pagan
7/20/12, 11:11 AM
#9

Momiji, lite speciella omständigheter där låter det som, låt oss hoppas att hon inte känner igen dig och du kan åka hem i dag.

Ja Elena-Maria borta bra men hemma bästGlad

Vädret i min del av världen verkar liiite hoppfullt. Kan kanske bli uppehåll i dag och har vi tur en och annan solglimt. Idag ska jag in till stora staden. Fredag i gen, tyckte nyss det var måndag, känns som att åka höghastighetståg ju. Man hinner inte med. Ha en underbar fredag, vad Ni än fyller den med.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
7/20/12, 11:20 AM
#10

God middag! Pagan - underbar! Tack! Ja Momiji vad ska man säga mer än "Some things in life are bad, they can really make you mad Other things just make you swear and curse When you're chewing on life's gristle, don't grumble give a whistle This will help things turn out for the best Always look on the bright side of life Always look on the right side of life" Har läst allt ni andra skrivit men är för lat för att orka skriva :D Ha en kalasfin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
7/20/12, 12:23 PM
#11

Jag får fara hem om ca 30 minuter :) Fullt frisk och det är bara hjärnan som spökar. Men snart börjar jag med kbt och då blir nog allt bra. Blir dock tvungen att äta ett litet piller om dagen tills vidare

Skogshumblan
7/20/12, 12:55 PM
#12

Momiji, så skönt! Ett litet piller grejar du fint. Är lättad och glad för din skull!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
7/20/12, 1:12 PM
#13

Hoppas nu att du håller dig frisk Momiji. Inga mer dumheter! Tungan ute

Idag sov jag lääänge. Men känner mig ändå inte utvilad.. Ska det vara en sån period nu tro?? Orkar inte det!! Skrikandes 

Usch, jag tror jag hör regn utanför, vågar inte kolla efter.. Har bokat in mig för övernattning hos Niklas och Nora. Hoppades kunna grilla. Tur det är tak över en del av altanen..

Puss på er alla!!! Ska väl äta frukost nu kanske.. Tungan ute


Annons:
Amandla
7/20/12, 3:37 PM
#14

Här har det precis börjat regna. Jag väntar på att en god vän ska komma på besök över helgen, det ska bli så kul! Hon har också en pudel men en stor.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Momiji]
7/20/12, 6:32 PM
#15

Åh så skönt!

Sitter äntligen hemma i min soffa. For och hälsade på en släkting som kommit upp från södra sverige för att träffa oss. Gick ju inte så bra då jag var i ume då hon kom hit och sen blev jag inlagd ca. 12 timmar efter att jag kom hem. Men nu har vi hunnit träffas i 2 timmar iallafall. Hon far hem imorron på morgonen så vi hinner inte träffas nå mer. Men 2 timmar är bättre än inget Glad

Skönt att ha sin egen tv också. Har läst igenom bipackssedeln till medicinen nu som jag ska ta. Kan ju för tusan bli sjukare av att äta dom än vad jag var innan Förvånad

Jessica Holländare
7/20/12, 8:42 PM
#16

Ät dom och se glad ut Momiji!!!


Tarotstollan
7/20/12, 9:34 PM
#17

Vad kul att du kommit hem Momiji! Gör som Jessica säger!

Borta bra men hemma bäst, som det sägesFlört

Här har varit blandat väder i dag. Nu är det ju snart natt, men det mulnar på rätt bra så det skulle inte förvåna mig om det blir en regnig natt.

I dag har jag ringt till tre olika zoo affärer. Jag är på jakt efter en liten sebrafinktjej.  Jag ringde mest för att kolla om de hade några i affärena, men ingen av dem hade några inne. Det är en beställningsvara! Både bra och dåligt, det blir inga inpulsköp av fåglar då. Så på måndag får jag se hur jag skall göra.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
7/20/12, 10:02 PM
#18

Ja Momiji - bieffekterna man kan få gäller ju inte alla. Gott att vara hemma du. Sicken resa du haft både i tid & rum.Kyss

Impulsköpa pippi hahaha, du e la för skön Stollan. Jag impulsköpte en iller 1987, visste inte ens att de fanns tama som husdjur då. Han var en liten Albino med röda ögon. Zacha fick han heta, sonen bestämde. Helt loss var han och tuggade på sonens nappar och bet i hans hälsenor. Å stack iväg mellan lägenheterna via skafferiet. Hittade honom hos olika grannar vid flera tillfällen innan vi upptäckte hurSkrattande Sicken ljuvlig liten energigivande söt iller han var. Han fick flytta till Stockholm efter ett havår då sonens hälsenor blivit lite väl tuggade på. Men minnet av honom lever kvar. Det var en rolig tid.

men jag hade en Undulat som var himla rolig efter det - Nisse - han lärde sig flera ord amore amore var favoritordet, han visste att han fick nåt gott då och skällde på vissa han inte tyckte om. Han var lös i lägenheten och på balkongen för det mesta och tyvärr så flög han ut en sista gång från balkongen utan att hitta hem igen. Han var en riktig spjuver och verkade vara matglad i allt - minst en gång. Pepparoni år han bara en gångSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
7/20/12, 11:59 PM
#19

# 18. Ja, Pagan jag skrev lite konstigt där. Vad jag menade var att ingen generellt kan gå in i en affär och impulsköpa någon liten fink i alla fall. Utan nu hinner de tänka efter föreFlört!

Jag har ju sebrafinkar redan, och nu ville jag skaffa en till för att det skulle bli jämna par! Det har jag gått och funderat på i några veckor, så inget impulsköp där inte!

Det lät som några riktigt härliga individer till iller och undulat, du hade. Pepperoni hahahaha, förstår att stackarn bara smakade en gång!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Momiji]
7/21/12, 12:36 AM
#20

Jo, ska äta dom några dagar iallafall. Sen ska jag prata med min läkare på vårdcentralen och se om jag behöver fortsätta. Kommer dock max behöva ta dom i 1 månad

Annons:
Upp till toppen
Annons: