Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1363 ggr
[C Stark]
2012-07-17 07:56

Godmorgon 17/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Good morning sunshine-s!

Ingen sol ute, men sol inne och sol i sinne.
Drog veckans kort och fick upp mitt månadskort - solen.
Det känns fantastiskt. Idag är första dagen på resten av mitt liv!

Önskar alla en härlig tisdag! Kyss

Annons:
[Momiji]
2012-07-17 09:16
#1

Gomorron!

Vaknade med en extrem ångestattack men började direkt tänka tillbaka på lördagens spelkväll hos syrran och fick en rejäl skrattattack istället(inte så konstigt med tanke på hur fin jag såg ut i mitt ögonbryn Skrattande). Sen när jag slutat skratta var det bara att fokusera på att snart far jag. Om 3 timmar så sitter jag på bussen söderut till Umeå och en 2 dagars "semester" hos min gamla klasskompis. Ska bli så otroligt skönt att bara vara.

Hoppas ni har en trevlig dag idag och imorron! Kanske tittar imorron kväll när jag kommer hem, annars hörs vi på torsdag Glad

Pagan
2012-07-17 11:01
#2

Vilken start på dagen man får här.Skrattande Härligt att du kunde övermanna ångesten där på morgonkvisten Momiji. Cs, så gott du hälsar oss godmorgon.

Här lyser en sol, jajamensan!! och det ser ut att hålla. verkligen underbart. Drog dagens kort och fick Venus - (The lovers) Så det borde ju sätta ribban rätt högt.

Ha en underbar Tisdag goingar - vad Ni är tar er för.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2012-07-17 12:10
#3

God morgon!

CS så härligt! Vilken ljuvlig start på dagen och din bild var ju helt underbar!Skrattande

Momiji vilket bra sätt att tackla undan ångesten, blir faktiskt helt impad av din styrka att orka tänka så ens, heja heja! Hoppas du får en skön semester hos kompisen din.Kyss

Pagan härliga kort för dig med, upp med solen och ribban bara!Flört

Själv vaknade jag, eller rättare sagt blev uppkörd strax innan kl 5 i morse för min dotter skulle upp då prompt. Sen var den här dagen förstörd kändes det som. Men några liter kaffe senare, en sväng i skogen med dotera, doteras kompis och mamma senare så känner jag mig redo att iaf försöka hålla tempo med dagen…

Drog ett par kort på osho zens hemsida, och fick mig en spark i ändan och tankeställare. Ska visst lyssna på min inre röst och ledas av min intuition, ja visst- ska bara hitta volymknappen så jag hör vad rösten säger….Tungan ute

Annars är det inte många knop idag, ska virka ihop en provlapp till mamma, ska få en kudde virkad och jag måste kolla hur stor en lapp blir så hon kan köpa rätt mängd garn.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2012-07-17 12:54
#4

Morrn! Känns som att den här dagen kommer att svänga än hit, än dit vad gäller mitt humör och mående. Men det är okej, det får vara så Glad det är alla gånger en effekt av reiki-initieringarna i helgen.

Jag ska klippa min mammas toypudel idag, och förhoppningsvis min egen Albinpudel också. Har inte hört något mer om Pixie så allt är bra, jag litar på uppfödaren.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Ruzicka
2012-07-17 14:24
#5

Godmorgon!

Härligt, CS! Nu blir det snart bättre, skall du se. Skrattande

Vad duktigt av dig, Momiji. Starkt att kunna ta kontrollen och tänka på något positivt. Ha det så trevligt i Umeå!

Usch, så tidigt, Skogis. Plötsligt är jag inte så sugen på det där med barn längre.. Tungan ute

Jag håller på att bli tokig. Jag är bara 20, men känner mig redan som pensionär när jag tänker på teknikutvecklingen. Min iPod har ännu en gång gått sönder och jag vet precis vad jag vill att ersättaren skall ha - INGEN touch screen, INTE komma från Apple, absolut minst 16 gb minne, absolut minst 30 timmars batteritid, INTE vara kombinerad med en massa andra onödiga saker (typ telefon eller surfplatta), fokuserar på musiken och ljudet (som därmed skall vara hyfsat bra) och lägger mindre fokus på att bara se snygg ut (alltså, INGEN Apple-filosofi).

Hittills har jag inte hittat en enda som klarar alla mina krav. Skall det vara så mycket begärt av en mp3-spelare? Det finns ju knappt ens några mp3-spelare numera, alla har kombinationsapparater hela tiden. Och hur mycket har de egentligen lagt ner på ljudet på en sådan? -_- Jag har fortfarande en mobil utan färgskärm och den duger utmärkt att ringa och smsa med. Vill jag surfa använder jag datorn. Vill jag fota använder jag kameran. Vill jag lyssna på musik vill jag använda en mp3-spelare!! Skrikandes

Jag har lyckats hitta en möjlig kandidat, som faller på flera punkter men som är den bästa hittills i alla fall. Den måste jag beställa ifrån Korea, för den finns varken här eller i Sverige. Eller någon annan stans heller, för den delen.

Ahem. Jag var bara tvungen att få ur mig detta. Kramar på er allihopa, jag hoppas att ni får en underbar dag! Skrattande

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Pagan
2012-07-17 14:57
#6

ja, man kan bli smått galen då saker inte finns som man vill ha - eller finns men kostar skjortan. 16gig är ju en del. Kollade in på  Conrads och Netonnet de flesta verkar ju ha touch eller vara från Apple. Själv har jag en vanlig liten mp3 till mina ljudböcker och är så himla glad att de har "vanligt" batteri, som jag kan byt och ladda när som. Alltid redo.Men där är jag ju inte så beroende på ljudkvalitet förståss.

Men jag förstår dig fullständigt, alla dessa kombigrejer kan man bli tokig på, pajar en del så kan man inte göra nåt med resten heller. Vet då jag hade scanner/telefon/skrivare i ett - skit!! Alltid var det nåt som strulade. Nu har jag en av varje - aldrig varit problem.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
plutopellis
2012-07-17 15:09
#7

Hej hopp alla! Sitter på bussen hem. Efter jobbet hade jag tid hos sjukgymnasten och min första basala kroppskännedom. Tack C Stark! Idag gjorde vi övningar liggandes men finns tydligen stående och sittande som jag ska lära mig framöver. Så idag var det ligga ner, koncentrera på andningen och alla delar av kroppen. Hur de låg i förhållande till golv och varandra. Någon skillnad på höger/vänster osv. Bara notera skillnader inte göra något åt. Sen lite rörelser med benen och sträcka armar och ben. Väldigt enkelt men hela tiden känna efter skillnader osv så man lär känna hur man hat kroppen för stunden :) kommer bli bra det här! Öva hemma och ny tid nästa vecka :) Varit riktigt lugnt på jobbet, skönt med andra ord! Nu hem som sagt, se om det är nån hemma. De skulle hälsa på farmor och farfar idag så får se. Ska göra vattenbyte idag i akvarierna annars blir det nog mest slappa :) Hoppas alla har en bra kväll! Har läst vad ni alla skrivit. Puss och kram!

Ruzicka
2012-07-17 15:14
#8

För ett par år sedan var 16 gig ingenting. Då hade Apple spelare över 100 gb och många andra företag hakade på. Idag blir minnet och batteritiden bara mindre och mindre.. Antagligen beror det på att folk vill ha spelare i storlek med en amöba. Det får ju inte plats så mycket i en sådan.. och prestanda borde ju vara viktigare än storlek, kan man tycka.. *suck*

Javisst, jag har tyckt samma sak hela tiden. Har man en kombigrej så är allt så beroende av en apparat. Dör batteritiden så blir man av med både telefon, mp3-spelare, kamera, radio, internet, miniräknare, filofax, GPS etc etc. Går en sönder går alla sönder. Blir en stulen blir alla stulna. Tappar man bort en tappar man bort alla.. Och jag hade aldrig kunnat slappna av, "lyssnar jag på musik nu så kanske jag inte har nog med batteri till att använda viktigare funktioner senare om jag hamnar i problem/går vilse".. Det är så många jag känner som har en iPhone men som inte vägar ta med den någonstans eftersom de "har allt på den!" Vad är då poängen, tänker jag..?

Tack för att jag fick gnälla lite till. Det är behövligt. Flört

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

[C Stark]
2012-07-17 16:38
#9

Vad roligt att höra Pellis!!! Skrattande Hoppas att det fortsätter så, fingers crossed!!

Jag är oxå totalt ute vad gäller teknik även om jag har grymma högtalare. Tycker att det finns betydligt viktigare saker i livet att uppleva och göra för pengarna.
Min sista telefon utomlands var en gammal skruttig svart vit klump som man kunde spela snake på (kommer ni ihåg!?). Tyvärr fungerade den inte när jag kom hem o jag var tvungen att köpa en ny… inklusive allt: facebook, radio, touch screen, internet, massa minne, mp3, stress och icket att förglömma: Panik när inget av det utlovade fungerar!!
(Jag gillar den inte, haha… )

Flört

Isa56
2012-07-17 17:41
#10

Godkväll allesammansSkrattande

Cs En härlig morgonhälsning tack för den. Kyss

Momiji, duktiga du som så elegant och snabbt kunde klara attacken själv. Kyss

Pagan jaså det är där solen håller till. Här leker den tittut hela tiden. Rätt som solen skiner så kommer en skur. Flört

Skogis, uppe med tuppen och innan dess till och med. Ja de små solstrålarna är roliga. Min äldste väckte oss en morgon när han var 5 år. Klockan var strax innan 6 en söndagmorgon. Han hade bäddat och städat sitt rum så nu var han trött, men ville inte skrynkla ner sin säng så han kröp ner hos oss istället. Smart kille. hehe Flört

Amandla du gör dina klipp. Kunde inte låta bli. Hoppas du haft en bra dag, trots ditt mående. Kyss

Ruzicka, jag har en son som för några år sedan höll på att bli rånad. När han tog upp sin mobil bara tittade grabbarna på den, skakade på huvudet och gick, den var för gammal och omodern. Men jag håller med fast jag är teknikgalen. Bättre med en sak för varje grej. Skrattande

Pluto vad skönt att du haft en bra dag. Kyss

Själv har jag tagit ett par timmar och sorterat gamla papper i källaren och sånt. Hittade en kokbok eller snara häfte från 1927, rätt kul att läsa. Ett gammalt skolfoto på en av söner, foto på en annan son när han var en kille på 8-9 år. Gjort en läggning med min Viking, gjorde en igår med Gilded, men den är helt tvärtyst den leken nu. Medan Viking tjattrar på rätt bra. Oskyldig

Önskar alla en skön kväll med ett citat av Jean Kerr.

"En genomsnitslig, frisk välanpassad vuxen stiger upp klockan halv åtta och mår helpyton."Flört

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2012-07-17 19:55
#11

Usch då sicken start på dagen du fick skogis å sen en spark i ändan på det! hoppas dagen varit bättre än vad din morgon blev.

Ja inte så konstigt Amandla, alla intryck du fick i helgen å så är det ju nymåne också!

Cs, Snake?, antar att det är ett spel av något slag. Jag har aldrig spelat sådana spel, vare sig på telefon, tv eller dator, kan ju bli beroende av sånt har jag hört så jag har aldrig vågat.

Klart man måste få ventliera Ruz, vi döper om gnälla till ventilera eller hurFlört Man blir så mycket gladare då man fått ventilera lite.

Hahaha Isa, var du har goa citat i gömmornaGlad Har du kommit in i röjartagen du. Kanske ska du hälsa på inne på feng shui också, en massatips där vetladu.

låter ju underbart pellis, så det handlar om närvaro till 100% då? Hoppas allt är bra efter gubbens morfars bortgång å allt. Gott att du haft en skönjobb dag, hur är det med sömnen?

Appråpå allt å ingenting goingar så har Insidan fått en ny Sajtvärd. Johanna heter hon och vi pratades vid på den sajten lite häromdagen. På nåt sätt (Oskyldig)så fick hon idén att ta över sajten och få den på banan igen. Gör gärna ett besök där inne och hjälp henne lite på traven. Stina försökte ju bra länge att få igång sajten, men det var tröstlöst. Fattar egentligen inte varför. Massa intressant där inne ju. Så kanske kan vi vara behjälpliga lite härifrån.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
2012-07-17 20:04
#12

Sen jag började jobba är sömnen ganska bra faktiskt. Jag sover bra men det tar ett tag att somna, förr kunde jag somna så fort jag la huvudet på kudden men nu tar det ett tag. Men när jag somnat så sover jag och jag sover bra Glad tackar som frågar!! Kyss

Jo, han säger inte så mycket men de träffades väl max en gång om året så tror det tar ett tag för honom att sjunka in… Jag tyckte väldigt bra om morfar men har nog träffat honom bara fyra gånger under våra sex år tillsammans, det talar ju lite om hur ofta de träffades. Men jag saknar honom, han var en riktigt gogubbe. Och då jag inte har en egen morfar adopterade jag Mickes… Så det är sorgligt men tror Micke kommer förstå det mer då det är dags för begravning. Han döljer sina känslor lite för bra när det handlar om sånt här Obestämd

Och Micke är ju min gubbe då om nån undrar, tror inte jag sagt hans namn innan Glad

Isa56
2012-07-17 20:05
#13

Ja är vi några stycken som hoppar in tjattrar lite, så blir det nog bra. Tungan ute

Feng shui, behövs inte, målsättningen är att försöka tömma halva källaren.  Upptäckte att förra årets shorts är trevligt för stora. Tungan ute Så de mindre kläderna jag hade för 4-5 år sedan ska upp om jag hittar dem. Oskyldig haha jodå jag vet var de är, nästan, iallafall vilket rum de befinner sig i. Flört Jag smyger mina rundor inne på Feng shui och har gjort de senaste året, men inte blivit färdig att skriva något. Tyst

Nästa citat av Jayne Mansfield.

"Män är en sorts varelse med två ben och åtta händer."

Hoppas våra herrar härinne har humor och inte tar illa vid sig. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Pagan
2012-07-17 20:44
#14

Pellis

Ja det kanske blir mer påtagligt och sjunker in då det är begravning. Inte bra att hålla för mycket inom sig. Låter som en skön äldre herre. Ledsen för er skull. Låter himla gott att du sover bättre. Läser just nu en intressant bok om visualiseringar. Kanske kan du använda tiden innan du somnar till lite sköna tankar om din underbara framtid.

Isa

en sorts varelse med 8 händer?? Undras just vilka klåfingriga typer hon haft i sitt liv. Vad härligt att du hittat konkreta bevis för viktnedgången. Ja då förstår jag ju bättre var din röjningsflipp kommit sig avGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2012-07-17 20:51
#15

Nja, när vi trodde vi skulle få riva väggen i källaren i vintras för att komma åt elementsröret (ja det går inne i väggen) Då bar maken och jag in allt i mitt syrum, (det räkte att byta rörstumpen och kopplingen däruppe.) Flört

där det blivit stående. Nu vill jag ha fram vissa saker. Sen också att jag inte varit riktigt färdig mentalt att packa upp arvet efter mamma, som gick bort för snart 4 år sedan. Jag har ju peppat mig själv länge och planerat det på min semester. Ska bli så härligt att få ordning.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
2012-07-17 21:12
#16

Godkväll!!

Vet ni vad? Datorn och jag är i storarummet och routern i sovrummet!! Vilket innebär att jag ääääntligen fått hjälp från tele2 att fixa det trådlösa. Underbart!!

Idag har jag Nora och Niklas varit i skogen och plockat blåbär och kantareller. Blev en liten blåbärspaj. Mums!! Hittade faktiskt lite kantareller efter att jag fått en genomgång för vart jag skulle leta. Sen blev det pizza till middag. Så jag har haft en toppendag. Skrattande

Nu är jag heeelt ensam hemma. Vilket betyder att jag ska ha en lång sovmorgon imorgon. Vad jag har längtat…

Jag har läst alla era inlägg, men orkar inte kommentera nu. Kyss


Ruzicka
2012-07-17 22:01
#17

Jag skall titta in på insidan, Pagan! Tack för tipset. Det är så synd när sajter blir inaktiva..

Pluto.. då tänker jag direkt på "Nicke och Nilla", du vet, de som gör barnprogram? Pernilla och Nicklas? Tja, nu heter han ju Micke.. men det är nästan Nicke. Flört
Usch, så sorgligt med hans farfar.. :/ Jag hoppas att han "får ur sig" allt på begravningen. Det är inte bra att bära sådant inom sig. Det är så tungt när någon dör, så mycket tankar, så man måste släppa ut det. :/ Jag skickar en massa styrkekramar till er.

Åh, blåbärspaj, Jessica.. Vad gott det låter! Blåbär är mitt favoritbär, jag hade gärna förätit mig på dem - då hade jag i alla fall dött lycklig.. =P

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

plutopellis
2012-07-17 22:03
#18

*asg* Ja, det har du ju faktiskt rätt i Ruzicka, vi får börja kalla oss Micke och Nilla då kanske? Hihi Glad

Ja, vi får hoppas det… Morfar var det men det är ju sak samma.. Jag tänker bara finnas här i det tysta och trösta, han får prata när han är redo Kyss

Jessica Holländare
2012-07-17 22:04
#19

Finns määängder med blåbär i särbons föräldrars skog. Glad Bara att komma och ta för dig Ruzicka! Tungan ute


Pagan
2012-07-17 22:11
#20

Stort grattis till det trådlösa jessica. härligt!

Isa, ja det kan jag förstå att ta vara på grejerna efter mamma tar tid på sig att komma till skott. men vilka känslomässiga överraskningar du kan få. kramar om dig sötis. A walk down memorie lane.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Ruzicka
2012-07-17 22:12
#21

Oj förlåt! Åh vad jag skäms, lyckas inte ens få släktskapet rätt.. :/ Förlåt!
Det är nog bra, att vänta in honom lite. Inte tvinga honom innan han är redo.

Javisst, Jessica.. betalar du flygbiljetten? Flört

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Jessica Holländare
2012-07-17 22:14
#22

Hmmm… Kanske billigare om jag plockar och postar till dig. Tungan ute


Isa56
2012-07-17 22:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Ja, verkligen, hittade faktiskt kort på mamma när hon gifte sig 1952.

Men det är skönt att hon fick somna in, nästan 83 år gammal. Så sorgen är borta, nu är det d glada minnena som finns. Men visst var hon fin och lycklig. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2012-07-17 22:16
#24

äch det är väl bara att smsa över typCool

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
2012-07-17 22:18
#25

Jag tar tacksamt emot. Tungan ute

Nej hörrni. Nu skall jag ut och springa lite tänkte jag. Det är mörkt och svalt ute, och sent så jag hoppas på att slippa andra människor. Jag kommer antagligen (tragiskt nog Tungan ute) tillbaka när jag är hemma igen. Kram på er tills dess!

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Pagan
2012-07-17 22:21
#26

Tragiskt nog!!!?? ha en skön springtur. kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
2012-07-17 22:23
#27

Tragiskt nog?? Är vi så tråkiga? FörvånadTungan ute

Vilket underbart kort Isa. Kyss


Annons:
Isa56
2012-07-17 22:27
#28

Ruzicka jag ser framemot din återkomst iallafall. Du tillför väldigt mycket på den här sajten, kom ihåg det vännen. Kyss

Tack jessica, ja när man ser kortet med båda sittande vid bordet, så syns det hur otroligt lyckliga de var då. Tyvärr skildes de senare, men de är en annan story. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2012-07-17 23:01
#29

vacker är hon Isa, å vilken magnifik bukett! glad att du har så ljusa minnen att ta till vara på.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
2012-07-17 23:03
#30

Tillbaka!

Huff, det var jobbigt! Jag spendera flera timmar idag med att göra en perfekt playlist med samma takt som jag springer i.. och så var den alltför snabb! Jag sprintade som en agilityhund, men jag är ju allt annat än en agilityhund! Jag är ju en säl! *pustar*

Äsch, det fattar ni väl att jag inte syftade på er heller! Nu är ni sådär töntiga igen. Flört

Vad snällt av dig, Isa. Tack! Och så vacker din mor var. Vilken bukett!

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Isa56
2012-07-17 23:17
#31

Ruzicka Hehe kan nästan höra dig säga några väl valda ord om hastigheten på musiken, blev ju en snabbare runda då. Flört

Tack ja det var en mäktig bukett, verkligen. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Ruzicka
2012-07-17 23:24
#32

Inte ens det blev det, Isa. 30 minuter exakt, det var jag minsann extra noggrann med - inget latande här inte.. Skrikandes

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Isa56
2012-07-17 23:27
#33

Duktig du är. Skrattande Jag hade nog använt den ursäkten eller nej.Obestämd

Jag vet att det är tiden inte hastigheten eller längden på för min del promenad. Lite avis, för mina knän klarar inte jogging eller löpning, någon ängre sträcka, efter en vurpa med moppen på 70-talet.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Ruzicka
2012-07-17 23:34
#34

Det är tråkigt när kroppen säger emot vad man vill. :/ Men promenader är inte illa de heller! Jag har lite problem med att springa jag också. För det första är jag väldigt överviktig. Och så har jag ju gamla cheerleadingskador som inte riktigt vill ge med sig. Men tar jag det försiktigt så går det bra. ^^

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Annons:
Pagan
2012-07-17 23:34
#35

hehehe, Ruz, du lär nog somna gott iallafall. lots of löööveKyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
2012-07-17 23:37
#36

Det gör jag med all säkerhet! Skrattande Det hoppas jag att ni gör också. ^^

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Pagan
2012-07-17 23:42
#37

ja det är väl hög tid, söta drömmar gulletKyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
2012-07-17 23:47
#38

Sov sju kvart i timmen, som mormor alltid säger. ^^

Nej, nu skall jag låta råttorna springa en halvtimme och sedan går jag till sängs. Massakramar till er allihopa. Kyss

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Pagan
2012-07-17 23:50
#39

hm, är jag fortfarande uppe,Förvånad jag ska genast gå å visualisera om den underbara framtid som e min. Ska bara…..Flört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
2012-07-18 00:36
#40

*Poff* så var klockan jättemycket… Var ju inte meningen att jag skulle vara vaken så här länge… Obestämd

Natti natt!!! Kyss


Upp till toppen
Annons: