Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1280 ggr
Isa56
7/16/12, 7:19 AM

Godmorgon 16/7

Godmorgon allesammans Skrattande

En liten solstråle letar sig in genom en en springa i persiennen, och väcker mig. Flört

Då kan man lika bra gå upp och brygga kaffe och äta frukost. Lite svalt men skönt ute. Tungan ute Jag älskar tidiga sommarmorgnar, har alltid vaknat tidigt då. Utom i tonåren, då sov man till middag.

Önskar alla en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Skogshumblan
7/16/12, 8:27 AM
#1

Morsning korsning!

Vilket härligt sätt att bli väckt på Isa, själv blev jag väckt av en annan sorts solstråle som försiktigt säger gomojjon när hon vaknat.Glad

Hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
7/16/12, 9:09 AM
#2

Naw, Din solstråle kan du ju mysa med i sängen. Låter härligt. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
7/16/12, 9:58 AM
#3

Godmorgon! Jag tar med min solstråle in till Borås idag för att fika med en jobbarkompis. Ska bli mysigt. Kram på er alla!


[Momiji]
7/16/12, 10:35 AM
#4

Hallå!

Här dyker solen upp lite då och då mellan molnen. Håller på att kolla vädret i Ume dom kommande 2 dagarna då jag far dit imorron. Verkar bli ganska lagomt. Får stoppa ner jackan för säkerhets skull men annars klarar jag mig nog med en vanlig t-shirt och jeans Glad

Men idag börjar jag mitt "jobb" Skrattande Mosters semester är slut så nu får jag passa hennes hund hela dagarna(förrutom imorron och i övermorron). Får alltså pengar av moster för att leka med henne hund då hon är på jobbet Glad

Ha en trevlig dag allihopa!

Pagan
7/16/12, 10:44 AM
#5

Låter som ett bra upplägg MomijiSkrattande

Gott att väckas och umgås med solstrålar. Just nu har jag inte den varan i någon form. Slappar lite och lägger kort för veckan som kommer (som är) får se vart denna måndag leder.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
7/16/12, 12:15 PM
#6

Hej alla! Fick också gosa med min solstråle lite innan jag skulle till jobbet. Stressat lite för att hinna idag och blev precis klar innan jag blev tvungen att springa till bussen :) Nu är jag på bussen på väg hem. Trott och hängig. Imorgon ska jag till sjukgymnasten efter jobbet för min första basal kroppskännedom grejs :) Gubbens morfar gick bort i helgen :( :( han var sjuk så det var väntat men det blir en chock ändå när man får beskedet. Det ända bra är att han och anhöriga slipper plågas mer. Nu kan man sörja och minnas istället för att se honom lida.. Jag är glad att han fick träffa Theodor samt att han fick dö hemma som han ville. Annars? Tomt utan syrran :( Kram på er!!

Annons:
[C Stark]
7/16/12, 1:19 PM
#7

Morgon stund har guld i mun? Kl 02.00 vaknade fröken efter 2 timmars knappa sömn och kunde inte somna om.
Idag ser och känns tant ut som en rödgråten rättika. Tur solen är framme så jag kan gömma mig bakom mina solglasögon! Flört

Vad sorgligt pellis, det gör alltid ont även om det var det bästa som kunde hända.
Stor kram.

Och stor kram till alla andra oxå - ni är så bra!

PiganX
7/16/12, 4:13 PM
#8

Morgon är det ju inte längre, men godkväll iallafall! Glad

Idag har jag varit till familjeterapeuten, känns jätteskönt att få vara dit. Är samma som jag hade vintern 2011, brukar inte annars känna mig så bekväm med terapeuter/psykologer. Men han är jättebra!

Här är det soligt och varmt. Hoppas ni andra haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll. Kyss

Tarotstollan
7/16/12, 8:54 PM
#9

Här har också varit lite blandat väder, mest sol och blåst.

Tur det finns olika solstrålar, så man kan få lite av något!

# 3. Har du varit inne på "shopen" i Borås än? Väntar på att du skall komma dit någongång när jag är där hahahaha.

#4. Vilket trevligt jobb du har, kan byta med dig någon dag i veckan. Jag älskar hundar!

#6. Tråkigt med din släkting. Har också mist en släkting i helgen. Det var skönt för honom också att få somna in och slippa sina smärtor, även om det gick fort.

Ha det bra allihopa!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

plutopellis
7/16/12, 8:56 PM
#10

Ush då, styrkekram till dig tarotstollan Kyss

Tarotstollan
7/16/12, 9:03 PM
#11

Tack, men det drabbar inte mig så mycket om man kan säga så. Han var pappa till några av mina kusiner.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
7/16/12, 9:06 PM
#12

God kväll finingar.

Har läst allt ni haft för er och ber om ursäkt i fall jag glömmer någon nu …

Ja det är härligt att ha barnen, de är faktiskt en av orsakera till att jag lever idag. Skulle inte de ha funnits hade jag nog gjort slag i saken då för några år sen innan jag hittade min väg igen. Känns faktiskt rätt konstigt att det var så, att jag mådde så illa att jag inte ville leva. Så olikt mig verkligen!

Pagan, ja när de är solstrålar så… Hade två galningar till barn igår och på ica blev det gatlopp och skit i vad mamma säger så det slutade med två arga och tvärilska barn och en lika arg och sur mamma i kassan… Jaja de blev trevliga när vi kom hem och mormor och pappa tog över dem en stund.Oskyldig

Jessica ja det lät som en trevlig och bra sysselsättning , hoppas ni fick en trevlig dag också!

Pellis beklagar er sorg men som du skrev så är döden ibland en befrielse när man är gammal och skruttig. Hoppas ändå att ni får stöd och hjälp genom det sorgearbete som finns för er.Kyss

Momiji, låter som ett toppjobb, få betalt för det man gillar mestGlad

Cs fy så trist, hoppas du får sova bättre inatt. Be Pellis smitta dig hon lär ha fått kläm på sömnenFlört

Felicia så skönt att du hittat en du trivs med, hoppas du får den hjälp och stöd du behöver där.

Stollan, ja du är ju en stråle för oss här inne, hoppas du vet det!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
7/16/12, 9:17 PM
#13

# 12. Tack Kyss

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[Momiji]
7/16/12, 9:30 PM
#14

# 6 och # 9 Så tråkigt! Kramar på er!

Har själv ganska precis kommit hem. Förrutom att jag fick en attack och nästan svimade på stan(tur att jag hade en kompis med mig som lyckades få mig lugn) och lite huvudvärk nu på eftermiddagen så har det varit en bra dag. Har precis gjort allting klart för imorron så jag bara behöver ge kaninerna nytt hö och hämta ut busspengar. Tänk, imorron vid den här tiden sitter jag nog med en kopp te och har massage Glad

Jessica Holländare
7/17/12, 9:20 PM
#15

Nej Tarotstollan. Jag har inte tagit mig för att åka dit ännu.. Vet inte varför. Och tråkigt med din släkting. Många kramar Kyss

Och ja, vi hade en toppendag igår. Fikan blev en heldag och jag somnade så gott tidigt för en gångs skull! Glad


Upp till toppen
Annons: