Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 886 ggr
Pagan
2012-07-11 00:09

Godmorgon 11 juli

å så blev det den 11 juli, bara så där…

Vad tiden går, vad gör vi av tiden, vad skapar vi och vilken behållning får vi? Vad ger vi och vad får vi tillbaka?

Igår är redan passerat, i dag kan vi påverka, i morgon kan vi skapa, nuet kan vi uppleva.

Hm ja, djupa tankar så här i kväll. Gör vad Ni vill och kan av den 11 juli och jag hoppas Ni har det gott.

Själv har jag haft en bra dag och en toppen kväll.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
plutopellis
2012-07-11 06:44
#1

Hej pagan! Och alla andra efter mig :) Djupa tankar det där. Skönt att du haft en bra dag. Har sovit underbart. Att komma igång och jobba har gjort underverk med sömnen. Jag är helt dö på kvällarna! (båda två, haha, har ju bara jobbat två än) fast tar fortfarande över en timme att komma till ro men det gör inget. Ja, sitter på bussen till jobbet. Idag känns det ändå nästan bra :) Kram på er!

Farwuq
2012-07-11 06:45
#2

Morrn morrn.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Momiji]
2012-07-11 07:04
#3

Morsning korsning!

Lyckades somna ganska fort inatt. Tog tekoppen medans jag såg film och ört-tabletterna strax innan filmen slutade. Slog på avslappninigsskivan jag köpte igår och sen tog det inte så jättelång tid innan jag somnade. Blev värre då jag vaknade sen istället. Inte en lugn nerv i hela kroppen kändes det som, men det ska det bli ändring på. Hade gärna fått sova åtminstånde 1 timma till men är riktigt glad att ha fått sova 2-3 timmar längre än vad jag brukar Skrattande Teet som jag drack igår var för övrigt jättegott, tog bara en vanlig mugg men ikväll ska jag nog göra iordning det i min stora tekopp Glad

Hoppas ni har en riktigt trevlig dag!

wolfheike
2012-07-11 07:13
#4

God morgon på er Glad

Ja jösses vad tiden drar iväg med oss och man känner gammeln sätter sina käppar i hjulen.Förr studsade man upp som en smidig jag vet inte vad och nu knakar och brakar det i hela kroppen så man får ta hjälp av överslafen för att komma ur sängen Skäms.En gammal kornknarr med andra ord har man utvecklats till,nåja huvudsaken man utvecklas sen åt vilket håll det får universum bestämma ,kornknarrar behövs ju dom också Skrattande

Skönt du får sova Plutopellis och Momjii glömde skriva välkommen tillbaka igår,tänkte faktiskt på ditt nick härom dagen att jag inte sett det på ett tag.Hoppas allt ordnar sig och du har rätt inställning då brukar det gå toppen Cool

Ha en skön dag på er Glad

Skogshumblan
2012-07-11 08:34
#5

Morsning på er. Pagan, kloka tankar från en klok kvinna. Hoppas du sussar gott än, så sent som du är uppe :) Pellis & Momiji gott att höra att ni sover! Heja er! Kornknarren, f'låt jag menar Heike, ;) SÅ illa kan det väl ändå inte vara. Men visst känns det i kroppen ibland och man påminns att man inte är "tjugonånting" och odödlig eller hur det nu var. Idag är det gråmulet och soligt om vartannat här. Lite spännande väder :) Allt jag ska göra idag är att springa lite. Sen får resten bli som det blir:) Ha en alla tiders dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
2012-07-11 10:24
#6

Usch vad jag är sjuk, gnällig och ynklig! Bara två nätter att plåga mig igenom, sennas äntligen semester!


Annons:
Pagan
2012-07-11 10:55
#7

Morron morron

Hahaha Heike, då är redan dagens gympalektion gjord dåGlad

Ja det blev sent igår Skogis, men jag var uppe vid 8. Här är det äntligen uppehåll så jag har varit ute med stavarna. Uppfriskande. men man ser ju vad regnet ställt till.

Gott att Ni börjar få ordning med sömnen Pellis och MomijiKyss Det går åt rätt håll.

Jaaa Jessica 2 nätter kvar, semester!!!! ahh så gott.

Ska till stora staden idag, har skrivit ut en vägbeskrivningTyst

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2012-07-11 11:16
#8

Hej hej allesammans Skrattande

Jag har läst allt ni skrivit. Kyss

Susar inom och säger hej. Ska snart äta middag, sen överger jag gubben och "kidnappar" dotra från hennes familj för en liten shoppingrunda till Väla utanför Helsingborg. Blir mycket tjejsnack och skratt och fika såklart. Tungan ute

Skönt ibland att inte ha makar och barn med. Vi gör det ibland. Båda gillar vi att strosa runt och titta lite, karlar är mer för att rätt in ta det dom ska ha och ut igen. Flört

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
2012-07-11 12:07
#9

Blev klar idag igen. Jag är bäst helt enkelt :) men vad jag hatar dom där jäkla hudarna!!!! Gah!!! Så ska jag sitta där imorgon igen.. Hopplöst :/

Isa56
2012-07-11 12:10
#10

Nåja Pluto, det är imorgon det. Njut av friheten nu istället. Kram Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
2012-07-11 13:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Sniglarna har äntligen lagt ägg, men till min fasa ser klasen ut som något hämtat ur en alienfilm och den skrämmer skiten ur mig!! Tyst

Pagan
2012-07-11 15:47
#12

ja ser lite småläskig ut pellis

Jag är lyckligt hemma igen.Cool Blev helnöjd, jättefin diskbänk med blandare och allt, blir kanonbra i tvättstugan.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[C Stark]
2012-07-11 19:50
#13

För trött för att uppdatera, men vill visa att jag smyger omkring lite iaf… Kyss

Annons:
Tarotstollan
2012-07-11 20:21
#14

Hej alla, läser allt här inne så ingen är överhoppad.Kyss

Här är regnigt för tillfället men det har varit lite uppehåll och solsken innan.

 Som vanligt inte gjort mycket mer än varit ute en kort promenad och nere på "shopen" där jag pratade med andra trevliga tarotare och tittade lite på ny inkommna böcker. Att jag och även andra springer där så ofta är för att få lite nya energier. När jag varit inne en stund så börjar jag alltid gäspa och då har jag fått tillräckligt med energi för den gången.Tungan ute

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Momiji]
2012-07-11 20:33
#15

Ojoj vad tung magen känns. Varit förbi hos mormor och mumsat i mig palt. Har inte ätit så mycket palt på hela året så då är man glad att byxorna är lite för stora så att dom inte spricker Tungan ute

Nu blir det komedi på tv för hela slanten tills det är dags att sova. Natti natti på er!

plutopellis
2012-07-11 20:39
#16

Det lät skönt med energipåfyllning tarotstollan!

Och palt lät också gott, Momiji! Jag är hungrig Obestämd

Skogshumblan
2012-07-11 21:14
#17

Pagan, menar du att du hittade? FörvånadTungan ute

Har också läst vad ni haft för er.

Nu ska jag sitta här vid burken och virka lite, kikar till lite då och då.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2012-07-11 21:19
#18

Haft en härlig eftermiddag med dotra. Tungan ute Skojat med expediter och hittat mycket kul med hem. Dotra hittade allt vad hon ville ha. Mamsen betalade. Haha visste inte vad jag skulle hitta på iår, så jag gjorde som jag brukade. Tog en eftermiddag med shopping och fika. Cool

Så nu ska jag se vad mer hänt här idag. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2012-07-11 23:47
#19

YES! skogisSkrattande otroligt men sant, okey att jag gjorde någon eller flera felvändning(ar) men jag hittade rätt till slutTungan ute

Nu har jag sett på en film på 8:an, tårarna har flödat, jösses, känslosam film så det förslår "När Stella…." Energipåfyllnad, på alla sätt å vis

Låter som du haft en skön dag Isa

Nu snart dax för bingen - ska bara se reprisen av allsång på skansen, ser just att det börjat, har ju missat de andra denna säsong.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: