Köp, Byt & Sälj

Ny kortlek säljes

2012-07-05 09:30 #0 av: [C Stark]

Jag söljer min sprillans nya Tarot of the silicon dawn , Egypt Urnash.

Beställde denna superfina lek på nätet då jag tycker den är oerhört snygg, samt väldigt intressant eftersom denna har 99 kort, dvs. 21 extra kort som man inte finner  vanliga lekar.
(Exempelvis så finns det fler narrar, för olika skeenden i livet. The void, 99-ers och några andra som är helt nya personer och situationer- i och utanför livet.
Kommer i en box med magnetlock på ca 12x18cm. Tillsammans med fullständig bok i fyrfärg på 127 sidor (engelska och tyska)
Korten är mindre än den vanliga standardstorleken och väldigt behändiga att ha att göra med.
Korten är jättefina i matt och blankt material blandat för att de ska få effekter.

Den är väldigt enkel att förstå sig på trots de 21 nya korten. Bägarsviten går i blå toner. Svärdsviten går i gula toner. Pentagram går i röda toner och stavar går helt i gröna toner.

Det är en jättefin och superintressant lek!! ...problemet är att den inte sa mig någonting när jag hämtat den på posten. (vanligtvis köper jag i butik och går på känsla).
Har endast läst boken och frågat vilken relation vi kommer att ha... -Eremiten, blev svaret.
Denna skönhet ska alltså bo hos någon annan än mig.

Hos vem?  Glad

Anmäl
2012-07-05 09:34 #1 av: Isa56

Vad vill du ha för den? Skrattande

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-07-05 09:37 #2 av: [C Stark]

170:- inkl. frakt?  Glad

Anmäl
2012-07-05 09:38 #3 av: Isa56

Japp. Skrattande

Jag pmar dig.

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2013-04-21 19:47 #4 av: jojjana

isa56 

jag är lite nyfiken om du gillar leken? Funkar den? 

Får du mer "precisa" svar?

Blev lite sugen när jag läste er konversation men när jag sen såg bilderna på google så(framförallt 3 i svärd) så kände jag att detta var inte en lek för mig..

Men jag är nyfiken i en strut :-)

Anmäl
2013-04-21 20:29 #5 av: Isa56

Hej Jojjana. 

Jag har inte hunnit titta så mycket på dem. Fick besked att jag hade fibro i höstas, och min man gick hastigt bort i februari. Så har varit rätt mycket runt om mig, plus en hund som fick ett ryck och trodde han var plåster, såååå sällskaplig. Ovan som han var vid att vara själv några timmar. Jag får återkomma när allt lugnat ner sig. Annars får du hojta till. Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.