Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1177 ggr
Pagan
6/29/12, 10:55 AM

Godmorgon fredag

Ha en bra dag

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
plutopellis
6/29/12, 11:30 AM
#1

Mångordig idag pagan!? Hänt något? Fredag redan, börjar känna panik att jag bara ska vara hemma nästa vecka också :( men men. Seg i huvudet men det släpper väl nån gång. Hoppas alla får en underbar helg!

Ruzicka
6/29/12, 12:16 PM
#2

Godmorgon!

Ja, jag undrar också.. Är du okej, Pagan?

Stackare, pluto. Du kanske inte är redo att börja jobba i alla fall om du känner så? Jag tycker i alla fall att du skall njuta av ledigheten när du har den. Det är ju mer än en hel vecka kvar!

Jag är helt snurrig. Sov 3 timmar allt som allt under natten. Gick och lade mig igen vid 9 och vaknade nyss igen, men jag är sådär trög och illamående som jag alltid blir när jag tagit en tupplur. Jaja, jag sover väl gott inatt då istället kanske. ^^

Idag är det varmt! Hela helgen skall det vara runt 30 grader här. Huffa! Kanske tittar solen fram några timmar så man kan bada lite. Det hade gjort gott för mig just nu tror jag. ^^

Ha en härlig dag allihopa! Skrattande

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

plutopellis
6/29/12, 12:28 PM
#3

Jobbigt Ruzicka Obestämd jag gjorde misstaget att testa sova utan mina insomningstabletter inatt så jag mår som du, haha Glad brukar också tänka så som du säger, att då sover man godare natten som kommer. Man får intala sig det Kyss

Skönt med värme! Här är det storm! Förvånad Gubben är måttligt rastlös här hemma. Skrattade så gott åt honom innan, han och min lillebror var iväg till Ullared i måndags han ville köpa saker på netonnet och lillebror behövde också lite plock så de var iväg. Och idag är han så rastlös att han föreslog att vi skulle åka till Ullared! Som jag skrattade åt honom Kyss dels har vi inga pengar och två gånger på samma vecka? Nån måtta får det vara! Haha

Isa56
6/29/12, 12:29 PM
#4

Godmiddag Pagan, Pluto, Ruzicka och alla andra. Skrattande

Imorse sken solen och det var lagom varmt och skönt, nu har det mulnat och kommit lite regndroppar.

Pagan säger som de andra, Är du ok? Kyss

Pluto En dag i taget.Kyss

Ruzicka Jo de där med tupplurar är inte alltid så bra. Hoppas det ger med sig sen. Kyss

Lite slö idag. Ska nog läsa lite och bara vara i nuet. Jag ska ju börja jobba på tisdag, men bara fyra dagar. Sen väntar min semester runt hörnet. Handleden känns bra frånsett domningarna i fingrarna. Får e på måndag hur det är då.

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
6/29/12, 12:30 PM
#5

Jag vet nu blir det ännu mer snigeltjat men är så lycklig över dom så Skäms här är de färgerna jag har: http://akvariefisk.ifokus.se/discussions/4fe98949d4ebea3452006429-sa-stora-och-fina-de-blivit?discussions-1

plutopellis
6/29/12, 12:31 PM
#6

Hej Isa! Du hoppade in där mellan inläggen GladKyss skönt att handleden går åt rätt håll Glad

Annons:
Elena-Maria
6/29/12, 12:42 PM
#7

Sänder en hälsning från regn och blåst… Inte så somrigt här inte.

Vaknade också och var seg som kola idag… Inte roligt, kanske är det den trista gråheten ute eller så är det för att katten väckte mej en sväng vid fyratiden imorse. Vem vet.

Ha en fin dag alla, hoppas ni har bättre väder.

Fred och god växt!

Ruzicka
6/29/12, 12:47 PM
#8

Hejhej Isa! Det låter som en toppendag. Och vad bra att det börjar bli bättre med handleden!

Nej, det är inte alltid bra med tupplurar, det stämmer. Men ögonen gick i kors och jag kunde bara inte vara vaken, så jag kunde inget göra. Det var bara att ge med sig och sova lite till. Tungan ute

Jag tycker dina snäckor är så fina, så du får gärna "tjata" på lite till, pluto! De rosa och den lila är verkligen vackra.

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

plutopellis
6/29/12, 12:50 PM
#9

Ja det tycker jag med så då måste man ju visa upp dom! Haha Skrattande

Amandla
6/29/12, 12:53 PM
#10

Jag har sovit tungt inatt, en helt otrolig känsla att vakna och vara så vaken, om ni förstås. Gissa om jag blev förvånad att lilla daghunden Juni var här, prydligt instoppad i sin bur på sängen bredvid mig?? Hon måste vara i buren de få timmarna eftersom hon hela tiden "hittar på hyss", och halv sju till elva vill jag faktiskt hellre sova. Hon är helt nöjd med arrangemanget och somnar bums. Så därför blev jag minst sagt paff att hon var där. Jag har inget som helst minne av att jag släppt in henne, sonen svarade nej på frågan om det var han… Det måste ju varit jag… *kliar mig i skallen* och då har jag sovit otroligt djupt inatt!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
plutopellis
6/29/12, 1:03 PM
#11

Haha, amandla då! Har du gått i sömnen kanske?

Amandla
6/29/12, 1:04 PM
#12

Ingen aning! Skickade ett sms till kompisen för ett bra tag sen men hon har inte svarat ännu. Bara det är konstigt… Förvånad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
6/29/12, 1:29 PM
#13

Ja allt ok med mig, ursäkta alla långa meningar från tidigareCool grannen dök upp oväntat och bankade som en tok på dörren. Han ville ingenting av värde!!

Men nu jag har varit ute och sågat ner mina äppleträdGråter, dräneringsgubbarna ansåg att de skulle vara i vägen. Jättetrist, men rätt häftigt att såga med motorsåg. Nu återstår att få ner grenar och stammar ner för slänten.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
6/29/12, 1:31 PM
#14

Äppleträ går väl att sälja? Har för mig att slöjdare gärna vill ha sånt, så bränn inte upp det eller släng det inte innan du kollat upp det!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
6/29/12, 1:33 PM
#15

jasså; hmmm undras var jag ska få reda på det, hade ju varit trevligt om de kom till användning för någon.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
6/29/12, 2:15 PM
#16

Annars får du väl själv börja tälja lite. Runor tex. jag köper gärna ett handgjort set av dig. Betalar till och med frakten av desamma. Det du. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
6/29/12, 2:21 PM
#17

Jag också!! Hihi :)

Pagan
6/29/12, 2:23 PM
#18

ja det vore ju nåt va`Glad försökte googla lite och tydligen är det verkligt poppis med just äppleträd för snidare.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
6/29/12, 2:26 PM
#19

Funkar de till runor? För seriöst, du har ju gjort sådana innan. Cool

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
6/29/12, 3:35 PM
#20

Visst gör det ont i hjärtat att ta ner något levande som fortfarande är friskt och vackert! Hoppas du får tag i någon slöjdnisse som kan låta träet leva vidare!

God eftermiddag! Här var det soligt och fint fram tills för en timme sedan. Blåsten ökade på och med det kom …..tadaaaa… regnet! Familjen har varit duktiga idag och fixat två av fönstrena. Vi ska renovera samtliga fönster i huset. Som belöning kom de till mitt jobb och fikade med migGlad. Minstan tycker det är mycket trevligt att dricka chokladmjölk från automatenFlört. Nu ska jag bara sortera in lite papper, sedan kastar jag in jobbhanduken för denna veckan. Imorgon blir det Zumbamarathon med magdans och reggaetonklass hela dagen - weehee!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Ruzicka
6/29/12, 3:56 PM
#21

"Minstan tycker det är mycket trevligt att dricka chokladmjölk från automaten." Åh vad jag känner igen mig. Jag älskade att följa med till pappas jobb, för där fick man dricka jättegod chokladmjölk helt gratis! Förvånad Och så var det relativt små muggar man fick, så man kunde springa fram och tillbaka så många gånger och ta mer. Flört Det är något speciellt med sådana automater.. det fanns en på universitetet när jag pluggade också. 2 kronor kostade en chokladmjölk. Gissa hur många gånger jag gick dit? Flört Så facsinationen försvinner inte bara för att man blir lite äldre (fast nu har jag inte så mycket ålder att prata om, egentligen..). =P

Vad ledsamt, Pagan. :/ Träd som är så mysiga.. Men på tal om runor är jag också intresserad. Flört

Nu har jag suttit och funtat på vad jag skall göra med pengarna jag fick tillbaka från leken som aldrig kom. Jag har försökt intressera mig för andra lekar, men insåg just att det bara skulle handla om substitut. Nej, det är verkligen Metamorphosis och Dream Cards jag vill ha, så det så! Det känns skönt att bli klar över det själv. ^^

(Jag har inte glömt frågorna, Pagan. Jag har suttit i flera timmar nu men jag blir helt blind när jag stirrar på pappret och stödorden.. det kommer liksom ingenting! Någon/några dagar till behöver jag nog på mig i alla fall för att sortera ut tankarna. ^^)

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Pagan
6/29/12, 4:40 PM
#22

Ja det var himla ledsamt faktiskt och en brutal behandling av vackra träd från 60 talet. Å alla äpplen som var på G. Men jag hade ett samtal med dem innan och det verkade som de förstod.

Fruktträd gör det mer magiskt va Isa, mina gjorde jag ju av en. Fast detta var jäkla hårt material att såga i - men kanske det skulle fungera i de mer magra grenarna.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
6/29/12, 4:47 PM
#23

Jag skule blivit överlycklig om du tagit dig de jobbet för min skull. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Ruzicka
6/29/12, 4:51 PM
#24

Hahaha! Sambon däckade i sängen när han kom hem från jobbet, och jag bad honom stiga upp efter ett tag för vi skall gå och handla. Han försökte sig på att svara mig på svenska: "Men jag vill inte återuppstå!"

Flört

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Isa56
6/29/12, 4:55 PM
#25

Naw vad gulligt. och roligt. Ja det är inte lätt med språk alltid. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elena-Maria
6/29/12, 6:00 PM
#26

#24 Hahahaha, du skulle svarat att om han återuppstår har han en del att förklara, det vittnar väl om en hel han inte berättat ;)

Fred och god växt!

Isa56
6/29/12, 9:10 PM
#27

Åskvarning över södra Götaland, fick sms från Telia om det. Så försvinner vi skåningar så är det därför.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Jessica Holländare
6/29/12, 9:23 PM
#28

Underbart med åska!! Skrattande Vill med ha!! Ösregn och åska. Myspys.

Min lilla Nora-snutt blev helt knäckt när hon skulle följa med säbon hem.. Hon fick sova här inatt med.. Jag jobbar ju inte förän imorgon..

Haft lite kalas för särbon som fyller år imorgon. Nora är så rolig. Hon skulle baka en tårta som ser ut som en fjäril efter ett recept i en tidning. Då måste man verkligen följa receptet till punkt och pricka! Sen klämmer hon fram att hon inte tycker om sylt i tårtan!!! Förvånad Dumma unge kunde väl sagt det tidigare, då hade vi tagit något annat ju…


plutopellis
6/29/12, 9:53 PM
#29

Underbara Nora Kyss

Nu har åskan och ösregnet nått oss så försvinner även vi hallänningar vet ni varför Flört hehe!

Jessica Holländare
6/29/12, 9:57 PM
#30

Åh!! Vad avis jag blir!!! Puss på dig systeryster!! Och vad fina dina sniglar eller säckor eller vad de nu kallas är!! Helt underbara.


plutopellis
6/29/12, 10:00 PM
#31

Visst är dom Glad

Isa56
6/29/12, 10:01 PM
#32

Här är det fortfarande tyst och torrt. Ingen åska än. Hörde bara lite mullrande långt borta innan. Tror det var någon härifrån som flög för lågt. Oskyldig

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
6/29/12, 10:03 PM
#33

Kan ha varit jag Flört

Jessica Holländare
6/29/12, 10:04 PM
#34

*fniss*


Annons:
Isa56
6/29/12, 10:10 PM
#35

Hahaha Men Pluto då! 

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
6/29/12, 10:11 PM
#36

Hehe, ja ibland måste även kvasten rastas Flört

Isa56
6/29/12, 10:14 PM
#37

Du får flyga högre, du ska alltså ovanför träden inte under dem. :rockon:

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
6/29/12, 10:15 PM
#38

Men jag är ju höjdrädd! Tyst

Jessica Holländare
6/29/12, 10:17 PM
#39

*hihihi*


Isa56
6/29/12, 10:19 PM
#40

ASG. då får du skaffa en sådan här. 

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
6/29/12, 10:22 PM
#41

Jag får nog göra det! Flört

Annons:
Tarotstollan
6/29/12, 11:48 PM
#42

# 22. Ja, Pagan skall du börja serie tillverka runor är jag också intresserad av att köpa ett set.Tungan uteSkrattande

Här har varit kvalmigt och mulet i dag. Hade först tvättstugan, skitjobbigt i denna fukt värme + den värmen som blir där inne med torktumlare, Var sen tvungen att gå ut lite för att få luft. Sprang runt lite nere i Knalleland med en kompis jag träffade inne på "shopen"! Hela tiden vi var ute var det uppehåll, men nu i kväll kom regnet hit och långt borta hörde jag åskan mullra.

I morgon skall det bli fint väder har jag bestämt, för då är det dags för en helg med hundar, hundar, hundar och mera hundar!!!!!!Kyss

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: