Annons:
Etikettandlighet-livsåskådning
Läst 1846 ggr
Pagan
6/27/12, 9:34 PM

Ur Dagens Visdomsord

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*

**

När du sluter ögonen och visualiserar att ha pengar och föreställer dig att du gör alla de saker du vill göra med de här pengarna, då skapar du en ny verklighet.

Ditt undermedvetna och attraktionslagen kan inte veta om du föreställer dig något eller om det är verkligt.

När du använder din fantasi tar attraktionslagen emot dina tankar och bilder som om du verkligen levde dem, och måste då ge tillbaka de här visionerna till dig.

När du har nått dithän att det du föreställer dig känns verkligt, då vet du att det har nått ner i ditt undermedvetna och att attraktionslagen måste leverera det.

**

*

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
6/27/12, 9:38 PM
#1

Lustigt (eller inte… ) att det känns mycket lättare att tro på att jag kommer att få ett eget hus om några år än att jag ska få in slantar nu för att köpa nya glasögon Cool eller för den delen träffa mannen i mitt liv…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
plutopellis
6/27/12, 9:41 PM
#2

Pengar!!!!! Guld i mun

Pagan
6/27/12, 9:47 PM
#3

jasså du Amandla, hur går dina tankar då troFlört Är det lättare att fantisera om framtiden än om vardagen?

Jag vet hur mina tankar gick för ett år sedan, å jäklar i min låda vad grejer som hände. Kanske är en smula desperation i fantasierna den extra kryddan? Eller de kraftord jag tog till då jag ansåg att Universum skulle skynda på eftersom jag faktiskt inte hade all tid i världen.

kan ju vara så att man har det så gott & bra att man inte har den där extra kämparglöden i tankarna som ser till att något händer??

Appråpå träffa mannen i sitt liv, så ska man - enligt The secret - se till att skapa utrymme för en sådan, i sängen, i garderoben, i köket mm - har du gjort de? han ska ju inte bara få plats i en lådaTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
6/27/12, 9:50 PM
#4

Nähä du, en man i en byrålåda ska jag inte ha Cool Har väldigt dåligt med förvaringsutrymme i lägenheten, men dubbelsäng har jag Flört Och såklart du har helt rätt i att det är lättare att tänka på framtiden än det vardagliga… *suck* Jag får väl börja drömma om de perfekta glasögonen Skrattande En ny tvättmaskin känner jag är i faggorna, den behövs NU.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
6/27/12, 9:56 PM
#5

Berättade jag att min frys pajade på midsommarafton? Sicken trevlig morgon det blev. Och så himla gott det luktade.

jag kollade in på Gränsbygdens mycket bra priser på vitvaror och billig hemleverans. Kolla in där en sväng och dröm dig bort. Ser att de även har 6 månaders ränte och betalningfritt, inte illa.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
6/27/12, 9:57 PM
#6

Vart bor du Pagan om man får fråga?

Annons:
plutopellis
6/27/12, 10:00 PM
#7

Såg på din info, för tänkte gränsbygden ligger ju häromkring Flört

Pagan
6/27/12, 10:01 PM
#8

I Marks kommun - inte så långt från dig, vet du väl

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
6/27/12, 10:02 PM
#9

Glömt av SkämsOskyldig

Pagan
6/27/12, 10:10 PM
#10

Cool ja, det räcker ju att jag hittar hemTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
6/27/12, 10:11 PM
#11

Hahaha! Ja, jag är lika glad varje dag att jag hittar hem sånt bra lokalsinne har jag Skäms

Pagan
6/27/12, 10:12 PM
#12

Jasså ja, jag kollade bara deras priser mm, inte så himla noga om var de höll hus. men de var himla trevliga på telefon. Å hade bra priser!! tror de toppar på pricerunner i alla kategorier på vitvaror

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
6/27/12, 10:16 PM
#13

Har aldrig varit där men alla här nere pratar om gränsbygden om man ska köpa något. Konstigt nog köpte vi vår spis på elgiganten men tror det var den billigaste för de fick beställa hem den…

Annons:
Isa56
6/27/12, 10:27 PM
#14

Enligt Feng shui ska man om man vill vara två! Hm det lät konstigt Obestämd

Alltså vill man ha ett parförhållande ska man inreda hemmet med tex två ljusstakar, två vaser osv. Inte bara en sak av varje.

Gränsbygden har vi också kört till någon gång.

Jag brukar tänka på vad jag ska göra av alla pengar jag har, i drömmen är jag rik. Jag gillar verkligen pengar, eller rättare sagt de man kan göra med dem. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
6/27/12, 10:42 PM
#15

ja, de som säger att pengar inte kan köpa lycka har nog aldrig varit fattig. Pengar må inte kunna köpa just lycka men de underlättar en hel del på vägen ditGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: