Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1519 ggr
Pagan
6/19/12, 9:19 PM

Godafton 19 juni

Nu är den här……………………………………

sista arbetsdagen innan semestern förståssTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
6/19/12, 9:23 PM
#1

*asg* Jaha så härligt!

Hoppas ni haft en bra dag, jag misströstar lite om fast anställning och sonens tillvaro till hösten, men försöker ta nya tag.

Längtar efter min mans famn nu, skulle behövt den att krypa upp i för att ge upp lite lätt, ladda om och bli sådär "på banan" igen. Tungan ute

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
6/19/12, 9:27 PM
#2

Åh godkväll Pagan. Jaså du har vaknat nu. Flört Haha Grattis du har just överlevt ännu ett arbetsår. Vad vill du ha i vinst? Soft valrosstuk eller häftig sköldpaddsrock? OskyldigCool

Kom på att jag inte berättat hur det gick idag. Det är en handledsinflammation. Och jag är sjukskriven två veckor. Förvånad

Har inte varit sjukskriven sen jag fick hjärtinfarkten för 5 år sedan. Och jag ska till arbetsteraupeut och få utprovat ett nytt handledstöd. Det jag har är från jobb ett vanligt standar, som inte passar riktigt. Blir bra, sen jobbar jag 4 dagar och sen, sen så har jag 4 veckor semester. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
6/19/12, 9:29 PM
#3

Inte ett dugg avis Pagan!! Oskyldig Men jag är i alla fall ledig till på söndag..

En famn är aldrig fel om man behöver lada om Humblan. Skickar lite kramar till dig som kanske kan göra lite nytta i alla fall. Kyss

En granne ropade på mig genom fönstret innan. Min katt hade plockat en liten huggormsbebis!! Förvånad Den fick flytta ut i skogen igen…


Skogshumblan
6/19/12, 9:30 PM
#4

Perfa Isa, sånt kan man leva med, rätt behadling och sen fyra veckors ledigt! Me like!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
6/19/12, 9:34 PM
#5

Härligt Isa!! Kram i massor!!


Isa56
6/19/12, 9:34 PM
#6

Ja ser framemot ett handledsstöd som sitter bra, och inte klämmer ihop handen och glappar över handleden. (ja jag glappar där med. ) Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Jessica Holländare
6/19/12, 9:36 PM
#7

*hihihihi*


Skogshumblan
6/19/12, 9:36 PM
#8

*asg* Isa, vet du vad man kan kalla vår gemenskap här?

glappkontakt!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
6/19/12, 9:39 PM
#9

hahaha, ni e la för sköna

Väljer sköldpaddsrockenSkrattande Gött Isa, äntligen händer det grejer. Ja lite ledigt kan du behöva för att vila handleden. Tycker ju iofs läkaren kunde sjukskrivit dig de där 4 dagarna också

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
6/19/12, 9:41 PM
#10

kära medlemmar vi har fått Tillfälligt avbrott i huvudservernÅterkommer snarast.****

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
6/19/12, 9:42 PM
#11

Lite fuskigt.. När jag fick inflammation skulle jag bara vara sjukskriven i tio dagar… Men jag kompromissade och gick med på tre.. Tungan ute


Isa56
6/19/12, 9:42 PM
#12

Nja kan vara rätt bra att testa 4 dagar, för får jag problem ska jag ringa igen för annan behandling.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
6/19/12, 9:45 PM
#13

Här är det lika roligt som vanligt :p Isa, hade jag klurat till ordentligt kunde jag uppmanat dig att vara med på healingen vi precis körde "/ Humblan, ni får väl ha lite juste telefonkontakt ikväll, du o maken. Förståratt du saknar! Ja du Pagan, semester från jobbet men hemmaarbete istället om jag känner dig rätt ;-) Fördelen är att man bestämmer arbetstakten själv :-) Halvlek i fotbollen, skönt med soffhäng :-)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Isa56
6/19/12, 9:46 PM
#14

Jessica, kan ju vara att jag gått nästan 4 veckor utan att fatta att de hade med handen att göra. Trodde domningarna kom från en nerv i kläm i axeln. Sen har det också med vad du har för jobb. Jag jobbar med ständiga vridningar och griprörelser. Jag blev förvånad över att jag överhuvudtaget blev sjukskriven. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
6/19/12, 9:53 PM
#15

Ja du, i dagens läge är det ju bara att ta två alvedom och bita ihop… Hoppas det blir bra nu Isa. Glad


Isa56
6/19/12, 9:57 PM
#16

Det hoppas jag med. Och tror det blir bra. Jag har normalt en väldigt snabb återhämtningsförmåga. Skrattande

Javisstja Elpida, det är ju tisdag idag. Det glömde jag. Skäms

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
6/19/12, 9:58 PM
#17

Underbara healing!! Kan man bli beroende av det tro? OskyldigTungan ute


Pagan
6/19/12, 10:01 PM
#18

Japp Elpida, men nu sedan dräneringsgubbarna varit här med sina kostnadsförslag så kommer jag göra massa själv. Funderar faktiskt på att be dem gräva och återfylla och göra resten själv. Håller på att läsa på om inspektionsbrunnar, djup, dagvattenledningar mm. Hur svårt kan det vara liksomCool Tack för i afton förrestenKyss kommer införbi strax…du å din fotboll

#10??Förvånad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
6/19/12, 10:02 PM
#19

Oskyldig

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
6/19/12, 10:03 PM
#20

Guld i mun

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Elpida
6/19/12, 10:08 PM
#21

Isa, man kan inte hålla allt i huvudet… Och jag kunde ju som sagt tänkt till lite själv :-) Pagan, själv är ju bäste dräng….eller piga kanske jag ska säga ;-)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
6/19/12, 10:10 PM
#22

Elpida, skype är guld värt. Och ibland väldigt roligtFlört

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
6/19/12, 10:24 PM
#23

Pagan. big_hug.gif

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
6/19/12, 10:29 PM
#24

ThanxKyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
6/19/12, 10:34 PM
#25

Godafton mina vänner. ^^

Jag hänger inte riktigt med i vad som har hänt er alla idag, men jag är i alla fall väldigt glad att höra att du har fått hjälp med handleden, Isa. ^^ Jag hoppas att den blir bättre snart.

Min lek kom inte idag heller. Det blir nog imorgon istället. ^^

Vi funderar på att flytta till Sverige. Vi får se hur det går, men kanske. Jag hoppas att det går vägen. Släkten har en sommarstuga i Kalmarområdet som jag tror vi kanske kan få bo i medan vi letar permanent boende. Hoppas hoppas hoppas.

Idag var jag ute och handlade mat. Ni pratar så mycket om allt ni gör och jag känner mig så dålig som aldrig gör något själv, men idag har jag faktiskt handlat så då får jag skryta lite! Jag kände mig som en vampyr i solsken hela tiden, men jag genomförde det i alla fall. Jag måste börja tänka positivt och börja hjälpa mig själv - isolering har aldrig gjort något gott. Nej, imorgon skall rullgardinerna UPP! Så det så!

Kram på er. Kyss

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Pagan
6/19/12, 10:37 PM
#26

Goa takter RuzickaKyss, varje dag är en ny dag att påbörja vad man nu har för mål. Verkar som du har framtidsplaner som heter duga, hoppas det går vägen. kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
6/19/12, 10:38 PM
#27

Ruzicka, heja heja dig! Helt rätt inställning.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Isa56
6/19/12, 10:40 PM
#28

Ruzicka tack Kyss

Ja då ska jag hålla tummen för er att ni kan bo i sommarstugan. Inte har jag gjort så mycket de sista dagarna. Vi gör alla efter ork och dagsform. Och vi är alla lika mycket värda. Så inte ska du ha dåligt samvete för det. Kram på dig. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Ruzicka
6/19/12, 10:45 PM
#29

Tack Pagan, Skogis och Isa. Tack så jättemycket för era snälla ord. Kyss

Ja, det finns en gräns, och när man passerar den inser man att det inte längre är hållbart sådär. Något måste göras. Rullgardinerna skall upp när jag vaknar, och jag kanske till och med kan försöka gå ut varje dag. Det var ju inte länge sedan jag inte klarade av att gå upp ur sängen, så jag kan inte kräva för mycket av mig själv. ^^

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Isa56
6/19/12, 10:49 PM
#30

Varje färd börjar med ett steg i taget. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
6/19/12, 10:52 PM
#31

små steg och inte ser mer eller mindre på tillvaron.

Varje liten grej du gör är en del av helheten och låt ingen säga att du inte kan. inte ens du själv!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
6/20/12, 12:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#32

Att du är där du är i dag Ruzicka är ju underbart, en dag i tagetKyss Vem vet vad morgondagen bär i sitt sköte, varje dag är en ny dag.Massa pepp på väg. Kramisar i massor!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
6/20/12, 1:25 AM
#33

# 25 Min kompis kom idag, hade fått en smäll på ena hörnet men korten var oskadda och det är ju det viktigaste!Kyss

Ta en liten promenad varje dag eller gå lite längra varannan dag. Plocka lite blommor, titta på fåglarna eller bara gå och andas lugnt. Så började jag min resa för sisådär 30 år sedan.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
6/20/12, 7:48 AM
#34

Stollan weiii! Njut av din nya vän & lycka till med varandra!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Ruzicka
6/20/12, 10:52 AM
#35

Vad fuskigt, Tarotstollan! Förvånad Min är fortfarande inte här. :( Nu är det mer än en vecka sedan jag beställde den.. Men den kommer säkert idag! Det är bättre i alla fall, att den kommer idag och inte igår eller i förrgår.

Tack ännu en gång för era fina ord Isa, Skogis och Pagan.

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Upp till toppen
Annons: