Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 529 ggr
Pagan
2012-06-16 12:01

Goddagens 16 juni

Lite lätt regn här i min ände av världen, grått och småtrist. Men det kan ju bli bättre och en vacker sol kan titta fram - ja en får ju hoppas på det.

Lördag och ledigt, himla gott. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska fylla denna dag med. Har än så länge haft en lång och skön morgon med en del kaffe och mackor.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
2012-06-16 12:42
#1

Morrn! Har inte varit vaken så länge, låg och läste alldeles för länge inatt Tungan ute Söner och pudlar sussar sött än så länge, så det är tyst och stilla. Lite förskjuten dygnsrytm kanske men oss passar det. Jag har alltid varit morgontrött och kom försent redan när jag gick på lekis Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2012-06-16 14:28
#2

God eftermiddag! Blev väckt strax efter 5 i morse av dotera och sen var hela dagen förstörd typ… Jag är morgonpigg men det där se bara rent okristligt tidigt! Har sovit en stund så nu börjar jag bli trevlig igen vilket är tur. Ska iväg ikväll med familjen ock grilla och umgås med vänner till maken. Ska bli trevligt! Hoppas ni andra får en fortsatt fin helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
2012-06-16 22:06
#3

God afton! Vaknade oxå på tok för tidigt av först spöregn, sedan sms 06.30, sedan vaknade lilltjejen av mardröm… Där nånstans gav jag upp! Vi har tömt garaget på massaassa p och sen har det varit köksgöra för hela slanten. Eftersom jag och minsta dotra fyller med några veckors mellanrum firar vi mitt i. Maken stod ute och grillade när åskan drog in. När vi inte trodde det kunde vräka ner mer regn så ökade det lite till… Gott blev det iaf och alla var nöjda! Nu ska jag fylla på rödvinsglaset och slappa ner mig ordentligt! Pagan, är det möjligt att du har kunnat slappa idag!?;-)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

plutopellis
2012-06-16 23:02
#4

Tjenare! Inte många som skrivit här idag…

Har varit på 50-års kalas och det hade den dumma tiden kl 18.00. Idiotisk tid för oss med småbarn som går och lägger sig halv åtta men i alla fall så var vi där till strax efter tio och det gick bra med sonen, dötrött och somnade som en stock i bilen! När jag lyfte ur honom gav han ifrån sig en rap och sen sov han igen Kyss

Så haft en bra dag idag. Massa regn nu mot kvällen, men väldigt kvalmigt och kvavt under dagen med solsken då och då. Får se om det blir så man kan röja ute imorgon.

Gubben har satt upp en vägg i pannrummet så vi kunde stapla in veden jämte vår fina bergvärmepanna utan att den ramlar emot denna. Blev så fint så Glad

Kram på er alla!

Pagan
2012-06-17 00:27
#5

Nope Elpida, det gick inte så bra. var ute och grävde i trädgården. När det plötsligt blev väder så blev det svettigt värre, men nu har jag nya rabatter iallafall som ska fyllas i morgonSkrattande

Nån som vill ha stora murstenar på typ 70x50x15 - hur lätta som helst att ta under armenCool

Har fått en del intressenter på dräneringen och nu börjar det ramla in en del offerter, trodde ju jag bestämt mig för en firma, men man får väl se vad resten kan erbjuda.

Nyss hemkommen, har varit på tjejträff. Som tur är alldeles i närheten - gångavstånd - så jag kunde dricka lite vin till maten. Smarrigt värre. har skrattat som en tok i kväll, ren katarsis för själen.

Nu är det ju redan söndag igen!!!Förvånad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: