Annons:
Etikettofftopic
Läst 2113 ggr
PiganX
6/16/12, 1:16 AM

Vad hade ni tänkt hitta på i sommar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Känner att jag knappt varit aktiv här (eller med korten) alls senaste tiden. Jag har så mycket på gång nu, och mycket som händer runt omkring mig. Både positivt och negativt!

Men tänkte iallafall höra med er vad ni hade tänkt hitta på i sommar? Bara ta det lugnt eller göra något speciellt? Glad

Själv åker jag upp till min hemstad (Kiruna) i början på juli, och stannar där några veckor. Längre än så är inte planerat ännu, men det blir eventuellt en sväng till Gotland.

Hoppas ni får en bra sommar, och en trevlig helg!

Annons:
Ruzicka
6/16/12, 1:45 AM
#1

Jag skall passa på att bada när det blir bättre väder. Om jag får som jag vill blir det ett dopp minst var dag hela sommaren. :D Jag har alltid funderat på det där med element, jag är skytt och borde därmed ha eld som element, men jag hade ju kunnat leva i vatten dygnet runt om någon bara kom med mat till mig lite då och då. ;) Annars skall jag nog bara ta det lugnt. Kanske blir det en tripp till Holland och ett nöjesfält där - men det är inte lika exotiskt som det låter, det är mindre än en timmes bilfärd härifrån. ;)

Vad mysigt det låter, Felicia! Det låter som en härlig sommar i mina öron. Gotland är ju så fint. Jag hoppas att du får jättetrevligt.

Vad skall ni andra göra?

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Tarotstollan
6/16/12, 2:12 AM
#2

Kommer att vara här i stan hela sommaren. Skall på hundutställning som är i två dagar och sen blir det väl att jag går till djurparken några gånger. Kanske någon tripp till stadsbiblioteket också och verkligen bunkra upp med sådant jag gillar. Sen naturligtvis ut och promenera i naturen. Jag lever ett väldigt lugnt och tråkigt liv,kommer att ägna mig mest åt mina djur och alla Tarotlekar!Tungan uteFlört

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
6/16/12, 8:40 AM
#3

Så härligt det låter med era sommarplaner! Här är sommaren ett oskrivet kort, blir vad det blir & vi känner för:) Önskar er en skön helg & sommar!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
6/16/12, 12:05 PM
#4

Samma här - oskrivet blad. känns overkligt att jag tar semester fr.o.m onsdag. Jag ska iväg och paddla en vecka eller två, Finns många fina leder, ev. en sista minuten resa, men det hänger på vädret. Sverige är ju fantastiskt så är det vackert här så reser jag inte bort. Annars så ska jag bara ta dagen som den kommer, små utflykter här och där. Hoppas på många sköna bad. Har en massa att göra här hemma så några sysselsättningsproblem tror jag inte att jag får.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

powerofthebass
6/16/12, 12:16 PM
#5

inte så mycket. har inga planer. det kommer nog bli ba ändå.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Amandla
6/16/12, 12:41 PM
#6

Jag har inga direkta planer, brukar ta dagen som den kommer beroende på väder och vad jag har lust med. Några kortare turer för att hälsa på kompisar blir det helt säkert, någon kommer förmodligen hit ett par dagar. Bada bryr jag mig inte så mycket om, bara om det är riktigt varmt i luften och helst 22 grader i vattnet. Förhoppningsvis är ju Pixie dräktig så jag får gulla med bebispudlar i augusti Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Tarotstollan
6/16/12, 9:09 PM
#7

#6. Oooh Amandla jag avundas dig, bebispudlar! När kan du se om hon är dräktig?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
6/16/12, 9:35 PM
#8

Jag misstänker det, på söndag har det gått tre veckor sen första parningen (andra parningen två dagar senare). Hon har gått upp över ett hekto trots att hon äter högst en fjärdedel av sin vanliga ranson, leker nästan ingenting utan ligger mest och sover, och så klänger hon på mig <3 Hon uppför sig inte alls som hon brukar… Kolla i mitt fotoalbum för att se lite bilder på sötnosen Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Ruzicka
6/16/12, 10:03 PM
#9

Jag har dreglat över bilder på denna flicka inne på pudelforumet.. och så skall hon ha bebbar! *dreglar ännu mer* Jaja, du har tur att jag saknar ekonomi till hund och bor i tyskland, annars hade jag med all säkerhet brutit mig in hos dig och snott en valp. ;) Grattis, amandla, jag hoppas att allt går bra. ^^ Lova att visa oss bilder på de små när (om) de kommer! Hur länge är hundar dräktiga egentligen?

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Tarotstollan
6/16/12, 10:17 PM
#10

#9 Ruzicka, jag följer med på inbrottet! Vi kan ta en var, då vet i alla fall Amandla var valparna ärTungan uteSkrattande!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
6/16/12, 10:29 PM
#11

Jag kommer att bomba er med bilder, var så säkra! Det är inte hos mig hon ska ha valparna utan hos en uppfödare, men jag kommer att åka dit så ofta jag kan och får… 63 dygn ungefär går en dräktig tik. Men jag har en liten känsla av att Pixies bebisar kommer ett par dagar innan. Runt månadsskiftet juli-augusti blir det i alla fall.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Elena-Maria
6/19/12, 10:19 AM
#12

Norrland är ju så fint.

För min del blir det skriva uppsats, men en liten sväng till Ukraina blir det också, ska på bröllop.

Räknar inte med fint väder, det har regnat alla mina semestrar här hemma i Sverige de senaste tre-fyra åren, men det stör mej inte så mycket. Då får man ju med gott samvete ligga hemma och sova och knarka serie-boxar tills ögonen blir fyrkantiga =)

Fred och god växt!

Elpida
6/19/12, 2:35 PM
#13

Vi brukar dra till Kroatien på semestern men i år ska vi vara hemma. Nytt hus att måla, fixa trädgården, lägga lite nytt golv… Som Pagan säger, sysselsättningsproblem har vi inte. Men, vi har faktiskt hyrt en stuga på Öland v. 29 så det blir vår avkopplingGlad.

Låter som ni ska ha trevliga små utflykterSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Jessica Holländare
6/19/12, 5:09 PM
#14

Tarotstollan - Vi kanske springer på varandra på djurparken någon gång i sommar. Tungan uteSkrattande


Isa56
6/19/12, 8:22 PM
#15

Här blir vi hemma och pysslar lite i trädgården. Lite kortare endagsutflykter kanske, om vädret är lagom för en biltur. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tarotstollan
6/19/12, 11:19 PM
#16

#14. Ja kanske det eller inne på "shopen" om du kommer dit!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: