Annons:
Etikettandlig-medial-utveckling
Läst 1133 ggr
rosegarden
2012-06-15 14:34

fylla på energi?

Har idag haft en underbar läggning på en person.. det var givande både för henne och mig!

MEN.. jag har aldrig blivit så sluut!!!??

visst att jag ibland blivit trött efter en läggning, men detta är inte mänskligt.. nästan jobbigt att ta ett andetag haha!?

Vad kan jag ha gjort galet? och hur brukar ni göra för att förebygga att detta händer?.. finns det nått jag kan göra för att få tillbaka energin när den tar slut sådär snabbt?

tack på förhand=)

stooor kram

Annons:
Skogshumblan
2012-06-15 18:13
#1

Så härligt! Blir glad av att läsa om din upplevelse! Jag vet inte hur du gör för att förbereda dig före och efter men både innan och efter kan jag känna behov av att meditera. Prova att köra någon guidad meditation. Finns massor på "youtube". Ex någon chackra balancing eller någon av Kelly howells gillar jag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jina.
2012-06-15 21:34
#2

Jag brukar också bli trött, ibland väldigt trött. Då laddar jag mig med mina stenar.

www.mediumjina.se

Pagan
2012-06-15 21:48
#3

Jag tycker inte det låter så bra alls. Att det ska ta så mycket av din energi. Tvärtom borde man ju känna sig mer tillfreds, påfylld och energisk - inte dränerad. Var det något specifikt som du kände av under läggningen? Kanske ska du hädanefter be om att få extra energi inför en läggning. Att förbereda sig innan är ju alltid bra, en maditation som Skogis säger, eller bara en ren mental avstressande minut innan. Att du fyller dig med ljus och glädje, chakra rening/balansering kanske. Att se för ditt inre hur du fylls på men energi uppifrån och ner.Ta och fundera på vad som hände i dag och vad det kan ha för bakomliggande orsaker. Kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

rosegarden
2012-06-16 09:32
#4

försöker komma på vad som gick galet? mediterade innan och balanserade upp mina chakran.. men nu när jag tänkte efter så fick jag inte helt balans på dom? vet inte varför jag hade glömt bort det och varföör jag inte gjorde nånting åt det då?

men ska absolut försöka be om mer energi innan.. för gårdagen var fruktansvärt jobbig!!

har heller aldrig provat meditera efter?kanske skulle provat det?

Jina vad nyfiken jag blev på stenarna?..vill du berätta mer?

kram goa ni!!

Jina.
2012-06-16 18:35
#5

Bergkristaller är alltid mitt första val Skrattande sedan rosenkvarts.

Man får inte glömma att rena de oftare när man använder de så många gånger för att få energi.

www.mediumjina.se

Upp till toppen
Annons: