Annons:
Etikettandlig-medial-utveckling
Läst 3028 ggr
[akumas7]
2012-06-13 23:56

Tyda dena tolkning

Hej Hej.

Jag skriver igen men dena gång angående symbolism från min guide. Det är igentligen väldigt privat men då dena guidening är väldigt speciel och fashinerande så skulle jag har hjälp inte bara att tyda guidningen utan också att dela med mig av en mycket fin upplevelse.

Det börjar så här, jag ock min bästis sätter på en guidad trumresa och det börjar med att jag är en gepard, jag springer inte utan jag flygger och jag är snabbast på himmelen. På några måln under mig ligger en fet stor perserkat som ligger nöjd på målnen, jag flygger förbi och snart försöker en annan gepard att komma ikap mig den kan inte.

Jag är väldigt förvirad över dena vision och frågar min guide som stor på gräset under målnen, han står i det gröna gräset och det är hav bara några meter bort och berg. Jag vet inte vem min guide är för det ända man ser är ett stort vackert ljus. Jag vet dock att det är en han.

Jag frågar honom vad han menar med deta. Du flygger jag in i min guide och kommer ut på andra sidan. Han är inte längre där utan jag har kommit in i en stor pyramid. Den är uppeblandmålnen. Jag börjar att gå och överalt på det nedersta planet är det massor av geparde, dom går omkring som om jag inte fanns. Jag går upp för ett par trapor och kommer högre och högre upp, detso högre upp detso flera vackter. Jag ser inte min partner någonstans ut men när jag är på den andravåningen högst upp så stor ett par jätte stora och ståtliga vackter där. Dessa vackter är 2st dom har guld detaljer och guld hjälmar och guld vapen. När jag går yterligare en trapa upp så ser jag en tron den är av guld och min kung sitter där. Han är en gepard 'som alla andra i pyramiden' han har guld detaljer och är mycket vacker. Men jag är inte klar en, jag går upp utan på pyramiden och står högst upp på toppen. Där sitter jag och blickar över öknen, himmelen och bredvid mig sitter en gigantisk gepard, han är genomskinlig och gegantisk. Så vacker och han sitter precis bredvid mig och blickar ut över världen precis som jag.

Vad tror ni om dena vision/guidning?

Annons:
Tarotstollan
2012-06-14 00:54
#1

Mycket intressant dröm, tyvärr är jag dålig på drömtydning men kan ju skriva lite efter vad jag känner och tänker. Inte säkert att du blir hjälpt av det, men hoppas att du får flera svar.

Solöga skriver ju i sin bok "Djurens språk" om Geparden: Utveckla dig själv fysiskt och andligt. Min gåva till dig är att ha en stark fysisk kropp.

Om Perser katten skriver hon: Bejaka barnet inom dig. Naivitet är min gåva till dig.

Du nämner också Moln/Himmeln, Gräs, Berg/Jorden, Hav/Vatten och sen nämner du allt guld som kan stå för Eld! Alla dessa är ju tolkningar av de fyra elementen som jorden och livet består av.

Pyramider står väl för andlighet, med tanke på egypternas liv. Är inte så insatt i det, men de begravde ju sina ledare där i för att de skulle ha en säker resa till sitt nästa nya liv.

Att du klättrar i trappor uppåt kan ju vara att du höjer din egen medvetenhet i din mentala utveckling.

Den genomskinliga geparden kan ju stå för att vi går upp i ett högre medvetande och blir genomskinliga för att bli ett med alltet.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: