Annons:
Etikettdrömmar
Läst 1952 ggr
[akumas7]
2012-06-13 23:38

Hjälp att tyda dröm

Hej Hej

Jag skulle vilja ha hjälp att tyda dena dröm. Jag har provat att lägga ut dena dröm en gång förut men fick då ingen hjälp så jag provar en gång till. Skulle värkligen vara jätte taxam för hjälp.

Deta var ingen mardröm måste jag bara tilläga, mina drömar liknar alltid dena och om jag inte drömer en sådan dröm så är det mycket märkligt.

Haha jag är ju lite märklig, det är nämligen lika dant när jag får vägledning från min guide, det är aldrig några raka svar utan allting är alltid i symbolisk tydning :)

Nu är det så att jag hade en ganska konstig dröm i natt.

Först var det så att jag skulle ta mig ifrån en ond grupp med nda andar och djävulen själv. Jag sprang vid en klipväg och jag hade med mig någon. Det var brotom och då kom jag plötsligt fram till ett hus 'deta hus ansågs som väldigt heligt då självasta kyrko presidenten hade sovit där med sin fru. Då sa min mamma till mig och även min bror att stanna i det här rumet. Lås dörren, dra för gardinerna och göm dig för dom kommer.

Så när natten kommer och jag är helt ensam så kommer dena demon, han liter efter mig på de ställen han tror att jag är men hitar mig inte då jag har gömt mig bakom en av gardinerna, och vid de andra gardinerna har jag lagt kuddar så att han inte ska veta vilken av dom han ska kolla backom. Han pratar med någon medans han letar efter mig, men jag komer inte ihåg vad han sa eller vem han pratade med. Sedan gick han i alla fall och jag bev så glad att jag låste upp i rumet sedan gick jag ner en trapa i huset och där satt en massa av mina släktingar + min bror och hans fru.

Jag börjar prata med dom och då tar jag fram min Tarot lek och säger typ så här. Alla saker som värkar vara gott behöver inte nödvändigtvis vara gott. Alltså de som verkar vara doda energier kan i värkligheten vara onda. Jag säger inte deta högt utan säger att vi byter rum, så nu går vi upp i det rumet som jag hade gömt mig i från demonen, bara det att dena gång är det ett stort långbor vid ett av fönsterna. Det är många finster. När vi satt oss ner säger jag det igen. Det som värkar vara gott behöver inte vara det. Dena gång tänker jag facktiskt på deta sättet. 'Att djävulen styr dena kyrka'. Så jag tar fram min Tarot lek och så säger jag så här, det är olika vilka anadar som vill hjälpa mig. Alla är inte goda.Och jag tänker för mig själv att 'här finns det inga goda energier'. Men ändå så lägger jag till följande, men här finns det ju bara goda andar. 'Dom andra tror ju att det är ett heligt hus'. Då resaer sig en av mina kusiner upp och säger, jag ska grilla korv vilka vill ha. Alla räker upp händerna.

Måste påpeka att min bror blev väldigt glad när jag ytrade orden, här finns ingen ondska, bara godhet. Han som brukar ha så mycket emot tarotkorten hadeinte det när jag sa det. Han tror ju att gud bor i deta hus men jag visste bätre det var djävulens hus, men jag ville inte skada den frid som fanns hoss de som var med mig.

Sedan träffar jag en gammal bekant ifrån kyrkan som bara har haft ett embete under hella sin tid i kyrkan och då känner jag att deta måste vi ändra på så att hon kan jobba med ungakvinnor eller liknande i stället.

Under hella dena dröm så var det så här i början vart det dag och resten av tiden var det natt eller kväll. Det blev dock mörkare typ hela tiden. På slutet var det som att det nästan var kollsvart, jag fick även en känsla av att det var fullmåne, men jag såg inte att det var det.

Hällsningar

Annons:
Pagan
2012-06-14 20:05
#1

Jag har lite mycket om mig just nu för att sätta mig in i din dröm Akumas, den låter lite märklig. Men jag brukar ta ut alla verb som jag känner betyder något. Du befinner dig i en byggnad och som du vet så kännertecknar ett hus dig själv. Var i huset befiner du dig, vad tror du det kan betyda? Vad har du för relation till Gud och djävulen? Vad kan det betyda att du drömmer om dem? Om du läser din dröm som utomstående vad tycker du mest poppar upp? Försök fundera lite på dessa frågor så kan vi kanske prata mer då du börjat spåna.

Du har många länkar med till DAS???

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[akumas7]
2012-06-14 20:32
#2

Ja länkarna bara popar upp, förlåt om det blir jobbigt. Jag vet inte ens hur jag får dit dom. Det är i alla fall inte meningen att de ska vara där. Inte någon av länkarna.

Pagan
2012-06-14 20:54
#3

Lite konstigt. Men det stör inte tråden så det var mest en reflektionGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[akumas7]
2012-06-14 21:00
#4

Ja du jag tar det som att jag kämpar med det onda i mig och gömer mig för det. Jag kan inte så mycket om drömtydning med det är iallafall en sak jag får till mig. Jag lyckas ju fly från onskan men ändå inte då jag sitter i dess hus. ??

Pagan
2012-06-14 21:07
#5

Kolla lite här

Drömmar handlar alltid om dig själv kan man ju säga generellt, vad och var du befinner dig och vilka budskap du har nytta av.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: