Annons:
Etikettandlighet-livsåskådning
Läst 2570 ggr
Skogshumblan
2012-06-12 21:43

En liten tanke....

Jag skrev rätt nyss på fejan " Jag lever min dröm, små detaljer kvar att fixa bara. Hur är det med dig, lever du din dröm eller drömmer du bara om den?"

Inser hur lyckligt lottad jag är och hoppas de där små detaljerna ordnar sig nu för mig. Känner mig mätt och less på vissa detaljer…

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Amandla
2012-06-12 22:15
#1

Rätt så mycket har jag på plats i mitt liv och det är jag tacksam för varje dag Glad Däremot känner jag mig färdig med mitt boende, önskar mig hett ett eget hus utan grannar två meter ifrån Flört 200 meter ifrån kan det få finnas folk.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2012-06-12 22:23
#2

Amandla, känner likadant, och så det där med jobb då…

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

christel70
2012-06-12 22:27
#3

Jag är nog "på väg in i min dröm"! fick reda på igår att jag kommit in på en utbildning jag sökt. friskvårdskurs på 1 år. Yes! Ska bli så roligt! Kommer att bli diplomerad massör och spaterapeut. Bara att få göra något annat känns underbart. Har jobbat med barn i 24 år och det kan vara skönt med lite omväxling.

Medarbetare på Tarot

Skogshumblan
2012-06-12 22:28
#4

Nämen Christel så roligt! GRATTIS!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2012-06-12 22:40
#5

Grattis Christel! Bub dragon


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[C Stark]
2012-06-12 22:47
#6

Vilken härlig tråd Skogis! Så härligt att läsa! Och grattis Christel!

Jag får nog säga att jag levt min dröm, nu väntar jag på att bli frisk så att jag kan börja leva en ny. Jag väntar inte på att framtiden ska komma till mig, jag kommer till den.

Drömmer - Förverkligar.

Annons:
Amandla
2012-06-12 22:50
#7

Du mår bättre och bättre för varje dag som går, CS! Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2012-06-12 23:08
#8

Nej, jag kan inte säga att jag lever min dröm. Inte en i närheten av den minsta drömmen. Det behövs pengar, massor av dem….

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ruzicka
2012-06-12 23:30
#9

Jag försöker verkligen att inte klaga, men nu när ni frågar… Jag får tyvärr hålla med Tarotstollan, jag lever inte heller min dröm. Jag har inte så stora drömmar, jag vill mest bara komma ur min depression jag dragits med de senaste 7 åren. Bli accepterad av det tyska samhället. Orka plugga något på universitetet, kanske, jag som brukade vara så ambitiös och suga åt mig kunskap som en svamp. Ha lite mer än 2000 kronor i månaden att dela med sambon till mat, kläder och hobby.

Vår tid kommer också, Tarotstollan. En vacker dag. Och då är vi starka och erfarna och kan med stolthet bära huvudet högt.

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
2012-06-12 23:33
#10

Stollan och  Ruzicka, jag saknar ord men hoppas av hela mitt hjärta att era livs drömmar kommer till er så som mina gjort till mig.Kyss

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ruzicka
2012-06-12 23:40
#11

Tack, Skogis. Kyss Än har jag inte förlorat hoppet. Njut du av din dröm till fullo, vi kommer snart dit också. Då kan vi njuta tillsammans. ^^

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Tarotstollan
2012-06-13 00:33
#12

Säger som Ruzicka tack, hoppet finns ju alltid kvar men… vid 50+ är det ju många drömmar som redan är både försena och begravda!

Jag hoppas på mitt nästa livFlört

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[C Stark]
2012-06-13 08:35
#13

Det är väl aldrig försent att förverkliga? Vad väntar ni på? Kyss

Annons:
Isa56
2012-06-13 15:25
#14

Jag väntar på pensionen då ska jag göra alltt de pyssel jag samlar på hög nu. Tungan ute Plus det här

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elena-Maria
2012-06-13 17:15
#15

Har kanske inte heller nått drömmen riktigt än. Den är en utbildning bort, men har åtminstone sökt nu så vi får se om jag blir klar med allt i tid för att få börja/komma in.

Annars har jag ju min sambo och han är den finaste människan jag någonsin träffat så jag är rätt nöjd ändå. Hoppas dock att han ska komma på att han vill fria inom snar framtid. Bjudna på två bröllop i år så jag är sugen på egen ring på fingret. Vill dock inte ha något stort bröllop, gillar inte sånt. Nåt yttepyttelitet bara med minsta möjliga antal nävarande. Lite typ "Hej, vi gifte oss förresten förra helgen" eller nåt ;)

Hur som helst, han försöker se allt så positivt som möjligt medan jag är bitter och tycker allt är åt skogen (rätt ofta). Yin och Yang ;) Får jag bara dela allt med honom så är rätt jag nöjd och tacksam =)

Fred och god växt!

Pagan
2012-06-15 22:12
#16

Grattis Skogis och ChristelSkrattande

Ja det gäller som du säger Elena - Maria att se det i livet som fungerar och det som gör att man mår bra. All fokus på det så känns det mer poitivt fast man kanske inte är 100 där i drömmen med allt annat.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: