Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 2452 ggr
Elena-Maria
6/9/12, 9:00 AM

Godmorgon 9/6

Ingen annan vaken?

Uppsläpad klockan tidigt för att sambo ska på svensexa och lovat att göra frukostmackor åt svensexesällskapet. Vilket betyder att jag får göra större delen av jobbet om han över huvudtaget ska komma iväg i tid. Vet inte hur det är hos er, men här är det dålig planering och noll framförhållning som gälller. Jag låg kvar i sängen in i det längsta och lät honom våndas och tro att jag inte skulle komma och hjälpa ;) Tyckte han behövde det så han kanske lär sej att planera bättre till nästa gång :P

Nästan sol här idag! :D Hoppas det spricker upp ännu mer under dagen!

Ha en underbar dag alla!

Fred och god växt!

Annons:
[C Stark]
6/9/12, 10:09 AM
#1

God morgon!

Nu är jag oxå upee, vaken kan jag dock inte kalla det ännu då jag är av morgontröttaste sort. Eller nattpigg - det låter trevligare! Glad
Hos mig är det mycket planering men fortfarande inget i rid, och det värsta är att jag inte har någon att skylla det på…. *fniss*

Jag önskar alla en härlig härlig dag! För det ska jag ha Kyss

plutopellis
6/9/12, 10:11 AM
#2

Haha, underbart Elena-Maria! Det är killar i ett nötskal Flört

Själv är jag ensam hemma ett tag nu på dagen. Känns helt underbart! Funderar på att ta ett bad Tungan ute

Tog mina nya tabletter igår och jag somnade inte på dom! Helt underbart Skrattande kanske kanske att dessa är rätt för mig. Känns så just nu i alla fall.

Kära lilla Tiger passade på att ta sig en runda ute innan idag när vi packade bilen när gubben och sonen begav sig iväg. Han var väldigt nöjd! Inte haft dom ute ännu ju, men han lyssnar inte till sitt namn! Eller så ville han verkligen vara ute ett tag. Lät dörren stå uppen så kom han sen när han var färdig Kyss

Isa56
6/9/12, 10:17 AM
#3

Godmorgon Elena-Maria, CS och alla andra här. Skrattande

Jodå visst är jag vaken. men jag fastnade på smyckestillverkning. Håller på att lära mig knyta Kumihimo, typ japansk flätning, sen beställde jag lite grejor i onsdag, för att göra lite armband till barn och barnbarn. Det kom redan igår. Så supersnabb leverans. Tungan ute

Sen var jag bortkopplad från verkligheten. Flört

Önskar alla en härlig lördag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Isa56
6/9/12, 10:19 AM
#4

Jaha Pluto och du smiter emellan bakom ryggen på mig.Tungan ute Sicket trevligt sätt. Hihi Ska skaffa mig en backspegel. Så jag kan hålla bättre koll. Flört

Ja hur går det med katterna? Kanske han vill ha ett annat namn. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
6/9/12, 10:23 AM
#5

Hehe, ja här kom jag smygandes! Och C Stark hann smyga före mig Förvånad

Ja kanske det, undra vad han vill heta? Hmmm. Jo det går faktiskt riktigt bra Glad de verkar trivas och sonen är ju överlycklig! Tiger vaktar golvet som en hök när Theodor äter för det ramlar ju ner mat, hehe. Och när mamma och syrran var här var de inte alls lika gosiga som när vi är hemma vilket tyder på att det är oss de gillar ju Glad så jag trivs med dom! Underbara små varelser Kyss och peppar peppar, en vecka sen Tiger gjorde utanför lådan…

Isa56
6/9/12, 10:26 AM
#6

Låter bra. Då har dom adopterat er då, som tjänstefolk. Hehe Flört Hoppas det håller i sig. Du får prova olika namn på honom och se om han reagerar. Flört

Ska hålla tummen att dina nya mediciner passar dig. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
plutopellis
6/9/12, 10:28 AM
#7

Ja precis, tjänstefolk. Känns som om han bara skäller ut oss i bland den där Tiger. Smulan märks knappt men Tiger säger vad han tycker och tänker Glad

Tack, jag håller också tummen för kändes bra att inte däcka helt och att jag faktiskt känner mig nästan klar i huvudet nu Glad känns som om man varit nerdrogad i tre veckor nu när jag testade den förra ju..

Isa56
6/9/12, 10:30 AM
#8

Ja, en del tabletter blir man helt färdig av. Tur det finns olika sorter man kan prova. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
6/9/12, 10:42 AM
#9

Japp hundar har matte och husse, katter har personalSkrattande

jo jag är vaken, faktiskt riktigt tidigt också, sitter och dregglar över växter mm. Svååååårt att bestämma mig.

Drog King av Charlice ur min nya Goddess Tarot i dag, det visade sig vara Sarasvati, gudinnan som styr över vetenskap, kunskap och konst. Hon sitter vackert placerad mitt i ett vattenfall med sin luta i knät, läser ur ett pergament och höjer sin bägare i en skål. Det tyder på en bra dag. Det öste ner hela eftermiddagen och långt i på natten här, nu är det grått och trist. Får se om jag klarar av att flytta växter då allt är genomblött eller om jag fortsätter dreggla om de nya jag ska köpa istället.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
6/9/12, 10:57 AM
#10

Godmorgon!

Idag kommer min sambos brors ex och hennes sambo (puh!) och skall hjälpa min sambo deklarera. För här i Tyskland kan inte gemene man göra detta, utan man måste ha gått kurser och lärt sig hur man gör. Smart system, va? De skall hälsa på katterna också, de har inte träffat dem än. Men innan dess måste här storstädas! Känner jag oss sopar vi golven lite snabbt.. Flört

Vad härligt om du hittat en bra medicin, plutopellis! Jag håller tummarna. ^^

Ha en jättebra dag allihopa!

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Jina.
6/9/12, 12:53 PM
#11

God dag, god dag.

Fick post igår från mitt fadderbarn och blev så glad Skrattande

Ruzicka

Jag vet precis vad du menar, jag kommer från Tyskland, krångligt system minsann.

Plutopellis

Jag håller också tummarna att det är rätt tabletter den här gången.

Kram på er!

www.mediumjina.se

Pagan
6/9/12, 6:08 PM
#12

Här blev det bättre väder framåt dagen. Växlande molninghet och uppehåll på sshhispråk. himla skönt. Har varit ute och rensat mellan plattorna på fram & baksida, sicken skillnad det blir. Fann ett gäng småmyror också, de får vara kvar där under plattorna om de bara håller sig där. En himlans massa!! Blev inga växtförflyttningar men rätt så produktiv dag ändå. Ska på date i kväll och bli bjuden på massa gott och rosa Champange, vad det nu är för nåt.

Hoppas Ni haft en skön lördag så här långt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
6/9/12, 6:11 PM
#13

Ja fy, myror Skrikandes de har flyttat in i vårt kompostgräs som gubben tänkt flytta till tippen. Får köpa hem medel tror jag för det bara kryllar av skiten! Foten i munnen duktig du är Pagan, allt jag kommit mig för idag är tre maskiner tvätt Obestämd men men..

Ha så roligt på dejten! Glad

Annons:
Pagan
6/9/12, 6:17 PM
#14

Tre maskiner tvätt är väl inte fy skam, man gör efter ork och fason eller vad det heter. Känns det ok med de nya tabletterna? Hoppas verkligen de ökar ditt välbefinnande på kort tid. Dragit ut en del på tiden då de andra inte fungerade ju.

Ja det finns ju myrr att ta till. Vet att kaffesump är bra med. Håller de sig under plattorna får de vara kvar men börjar de dyka upp på altanen mm så blir det andra bullar och det har jag meddelat ledarmyranCool

Jo tack hoppas vi får trevligt, måste ju säga att han anstränger sig en hel del, till skillnad från då vi var äkta makar, fast vi är ju inte helt skilda än, han har lite åsikter om det därFlört betänketiden är ju inte helt slut.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
6/9/12, 6:24 PM
#15

Skönt att han anstränger sig Glad

Jo, bara ätit igår ju, har bytt så jag tar dom på kvällen och imorse när jag vaknade var jag pigg! Och slocknade inte av dom igår. Annars tål jag ju inte tabletter så har en förmåga att somna på det mesta så bara det gjorde att jag kände att dessa kan fungera Glad så tror att det går åt rätt håll nu..

Det roliga är att gubben är livrädd för myror! Haha, det är lite roligt. Fast inte lika roligt när det är tvärtom att han skrattar åt min rädsla för spindlar Flört

Pagan
6/9/12, 6:43 PM
#16

Hahaha, spindlar är jag klart mer emot, vi har haft en del problem med dem i det nya huset. Stora läskiga saker som levt i fred nere i källaren och inte gjorde sig besvär att flytta ut då vi  flyttade in. Köpte en spindelskrämma och nu verkar den äntligen få dem att fatta. Sonen var invaderad i sitt rum där nere, vaknade en morgon av att en stor läskig sak delade kudde med honomFörvånad för att inte tala om i tvättstugan, fytifasen vilka läskiga typer. Det sägs visserligen att mycket spindlar tyder på ett friskt hus, men ändåTyst

Håller tummarna för den nya medicinen, det börjar iallafall riktigt bra!!Kyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
6/9/12, 6:51 PM
#17

Spindelskrämma? Här bor de också, och under altanen! Jag vistas inte på altanen just av den anledningen.. Ush vad jag hatar dom! Och de är ju enorma! Förvånad aldrig sett så stora! Bäst trivdes de ju i pannrummet, gubben städade ju ur där inför bergvärmen och de var enorma sa han! Ush fy och blä!

Pagan
6/9/12, 7:01 PM
#18

Japp inköpt på Conrads ska bara pluggas in i ett uttag. Ger Ett ljud ifrån sig som jag inte kan uppfatta, men som tydligen ger spindlarna skrämselhicka. Kan ju inte låte dem invadera och känns fel att bara trampa ihjäl dem. De är ju nyttiga varelser….typ…..någon annanstansTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
6/9/12, 7:38 PM
#19

Får undersöka detta Glad

Isa56
6/9/12, 7:52 PM
#20

Hur är det Pagan. Kan hundar uppfatta ljudet?

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
plutopellis
6/9/12, 7:59 PM
#21

Och katter?

Pagan
6/9/12, 8:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Hm det är ju ett högt ljud sägs det, så det är nog ganska möjligt isa. Jag var inne på Conrads och letade, men nu fann den ju inte kvar. Mailade dem och frågade om de ska ta in den igen. Kanske fler har den, eller så har jag använt fel sökord.

Ser ut så här

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
6/9/12, 8:02 PM
Pagan
6/9/12, 8:04 PM
#24

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
6/9/12, 8:04 PM
#25

ses imon, är redan senCool

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
6/9/12, 8:05 PM
#26

Tja Pagan. Du är lika söt som jag.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
6/9/12, 8:08 PM
#27

Ha så kul Pagan!

Annons:
Amandla
6/9/12, 9:08 PM
#28

Pellis, aspartam är giftigt för myror, så köp Fun light eller nåt annat äckligt och häll där de brukar vara. Det söta lurar dem att ta hem det till boet och där delar de med sig :naughty:


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
6/10/12, 1:20 PM
#29

Tungan ute jag försöte

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
6/10/12, 1:21 PM
#30

Försökte ha kul? Meeeen, avslöja lite mer Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
6/10/12, 2:12 PM
#31

ledtråd - nr 23 - Flört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
6/10/12, 2:18 PM
#32

Skrämt spindlar? Förvånad Att du törs… *iiiiih*


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
6/10/12, 2:32 PM
#33

ja det också, men Isa tyckte nog mest att det var kul att jag missade en väsentlig bokstav / stavade fel, hon gillar att mobba sajtvärden härTungan ute Kan ju iofs ha med att göra att jag brukar påpeka hennes missarFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
6/10/12, 2:36 PM
#34

Ah, missade bokstavsmissen Cool Jag läser lite för snabbt och "säkert", många felstavningar går helt förbi för jag ser ordbilden. Oftast läser jag flera rader mer eller mindre samtidigt, kan ju i och för sig bli rätt spännande kombinationer när hjärnan slänger om orden Tungan ute


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Pagan
6/10/12, 2:40 PM
#35

Som så här;

Vid upprepade tillfällen har forskare upptäckt att människor fortfarande kan förstå betydelsen i meningar även om de helt består av tillrörda ord.

Till exempel slukle vi knuna rröa iohp odren på vlkiet stät som hlset. Så lgnäe vi atlild har frötsa och stisa btoksvaen på rtät patls i odern frötsår vi ädnå txnetn.Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
6/10/12, 2:42 PM
#36

Exakt! Litegrann ställer det till det för mig, tar någon sekund längre att läsa.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: