Annons:
Etikettandlig-medial-utveckling
Läst 824 ggr
Jina.
2012-06-06 15:18

Kärlek

Hej på er!

Jag hade en paus från det andliga och tarotkorten för att jag inte mådde så bra. Men nu när jag är tillbaka känner jag bara glädje och kärlek, vill inte lägga ifrån mig mina tarotkorten Tungan ute

Förr hjälpte jag även andar in i ljuset, men det kanske kommer igen när jag är redo!?

Har ni haft en paus nån gång? (Varför?)

Hur kändes det att komma tillbaka?

Kram kram

www.mediumjina.se

Annons:
Jina.
2012-06-06 15:20
#1

Alltså jag uppskattar det mer än vad jag gjorde innan. Det kanske är meningen!

www.mediumjina.se

Elena-Maria
2012-06-06 16:18
#2

Jag tycker det går i perioder. Vissa perioder går det månader mellan att jag använder korten och andra perioder har vi nästan växt ihop. Just nu har jag nån typ av plugga-tarot-period vilket känns väldigt givande. Jag hoppas den håller i sej länge. Läser allt som finns och lite till och funderar över hur jag gjort tidigare och hur det blivit bättre samt varför. Tror att jag som person gått in i en ny… era. Av mitt liv, av mej. Flum, flum, flum. Men bra känns det i alla fall och det är huvudsaken. Att min sambo är så uppmuntrande hjälper ju också till =)

Fred och god växt!

Jina.
2012-06-06 19:20
#3

Tack för ditt svar Elena-Maria.

Härligt med en sambo som är så uppmuntrande. Glad Min man är likadan som tur det Skrattande

Det där med perioder har jag också, men denna gången känns allt så mycket större. Hmm

www.mediumjina.se

Skogshumblan
2012-06-06 19:34
#4

Ja jag har haft paus, inget som jag styrt eller valt utan det har bara blivit så.

I början av min andliga resa så kunde jag se var saker fanns, sia eller vad man ska säga. Sen försvann det och jag kunde kommunicera med djur, Sen försvann det och Tarot kom in och nu knappt två år senare kan jag ibland sia och prata lite med djur men det är inget jag kan påverka eller välja tyvärr.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: