Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1390 ggr
Elpida
6/4/12, 10:10 AM

Go'morron 4 juni

Så var det måndag igen, och om jag förstått astrologerna rätt så är det inte rätt dag att fatta avgörande beslut. Vänta tills imorgon och sov på saken! Om ni kan sova, för jag tror att det är fullmånde dessutom.

Helgen försvann i shopping, kalas, gräsklippning och träning.. typ! Vädret är som det är, och det ser ju inte så ljust ut denna veckan heller. Jag hoppas det vänder till midsommar!

Vad hittar ni på en sådan här måndag?

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Elpida
6/4/12, 10:10 AM
#1

Men oj, här blev det helt fel kategori på tråden. Kan någon ändra please!!!???

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[C Stark]
6/4/12, 10:13 AM
#2

Haha, vi skrev visst samtidigt… tur jag missade kategori helt så ditt inlägg hann uppenbara sig i vänsterkanten! Så jag klipper in mitt gomorron här… Flört

God morgon sköningar!

Äntligen har soldansen lyckats och solen skiner på mig och mitt hus igen, och äntligen äntligen äntligen en ny vecka!
Idag rustar jag för att bege mig till rehab igen. Jag älskar måndagar, nya möjligheter och nya krafter att ta sig an livet igen!
-Tornet - Bring it on!

Jag önskar alla en härlig vecka!! Kyss

Elpida
6/4/12, 10:16 AM
#3

#2 Jag ser tornet som ett övervägande positivt kort! Något man inte vill ha längre ska lämna en, även om det känns omvälvande så blir det så mycket bättre efteråtGlad Lycka till på Rehab!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
6/4/12, 10:28 AM
#4

Godmorgon kära vänner. Skrattande

Elpida, jag har fixat det. Tungan ute

Cs jag ser nog också Tornet som ett rätt positivt kort, blir bra i slutändan. Skrattande

Här är det eftermiddagsskift som gäller. Så sbart blir det fixa mat, kläder och annat som ska med. Flört

Önskar alla en skön dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
6/4/12, 10:28 AM
#5

Tack Elpida!!
Ja,det gör jag oxå… jag har verkligen längtat efter ett avslut efter dessa två senaste år!
Efter regn kommer storm, men sen kommer solsken!
Glad

Jina.
6/4/12, 11:32 AM
#6

God dag allihopa!

Idag är min dotter hemma, sjuk. Men vi gör det bästa av situationen, dagen är laddad med fina filmer och böcker som ska läsas. Glad

Önska er alla en trevlig måndag!

www.mediumjina.se

Annons:
Pam89
6/4/12, 12:06 PM
#7

Jasså är det fullmåne idag! Då får jag hoppas på att bebis vill komma ;) Sägs ju att magiska saker händer vid fullmåne :P Trevlig måndag alla!

Elena-Maria
6/4/12, 12:51 PM
#8

God middag!

Råkade vakna fem över 12… jag som skulle tvätta vid 11. Får nöja mej med att tvätta sängläderna efter helgens besök och ta resten en annan dag. Ska fortsätta hälla i mej "morgonkaffe" här så kanske jag vaknar till lite. Gillar inte att sova för länge, dagen blir så kort och dessutom hade jag ju en "plan" för dagen för att få en massa gjort. Jaja, det kommer fler dagar =)

Fred och god växt!

Amandla
6/4/12, 12:56 PM
#9

Morrn! Jag har allt varit vaken en bra stund, hade lite andra sidor att gå igenom först. Jag har kontaktat en kompis som är journalist, blir så förbaskad när jag ser alla statusar på Facebook som påstår - och som folk går på!! - att barnen inte får ha skolavslutning i kyrkan och inte får sjunga nationalsången på nationaldagen.(det är främlingshatet bakom som gör mig så vansinnig)  Hon ska kolla upp det med sina kollegor, få se om det görs något undersökande reportage om detta.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Elena-Maria
6/4/12, 1:10 PM
#10

Det där med nationalsången förstår jag inte riktigt. Alla andra länder firar ju sina nationaldagar, se bara på norrmännen och 17 maj till exempel. Värsta jippot och inte anklagas de för att vara nationalister för det. Varför skulle inte Sverige få fira då? När jag gick i låg- och mellanstadiet hade vi hattens dag på nationaldagen. Alla hade mer eller mindre roliga hattar och så gick hela skolan parad genom samhället (växte upp i en liten by eller vad man nu ska kalla det). Alla tyckte det var jätteroligt.

Det där med kyrkan förstår jag inte riktigt. Kyrkan har ju inget med skolan att göra. Hela låg- och mellanstadiet hade vi skolavslutning i samlingssalen (aulan kanske man skulle säga, men det gjorde inte vi, den hette samlingssalen) ;) Kanske för att det inte fanns någon kyrka i byn, vad vet jag. Högstadiet höll avslutningen i kyrkan. Tog sedan studenten i Karlstad och vi var inte i kyrkan.

Du kanske borde starta en egen tråd om detta… Tror de flesta, precis som jag, har massa åsikter om det här.

Fred och god växt!

Amandla
6/4/12, 1:15 PM
#11

Det är nog så att det är tradition på många orter att ha skolavslutning i kyrkan. Jag var bara med om det på lågstadiet då jag bodde på en liten ort, sen flyttade vi till en större stad och där fick inte alla barn plats samtidigt i kyrkan, så vi hade avslutning på skolgården istället.

Påståendena har ju en främlingsfientlig avsändare från början, det är så här de gör för att sprida sitt "budskap"… och många köper det rätt upp och ner utan att ifrågasätta.

Så här har riksdagskansliet skrivit: http://www.regeringen.se/sb/d/2279/a/181576


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
6/4/12, 8:36 PM
#12

Godkväll i kylan och regnstänken. Här är ca +11, och jag fryser inomhus!Skrikandes

Är arg och irriterad på min telefon och dator. Rätt som jag sitter och pratar med någon så hör de inte mig längre. Datorn segar värre än någonsin och inlägg jag skrivit kommer inte in. Så jag tittade in på Com Hems sidor och där står det att de håller på och grejar med något här i området och det skulle inte vara klart förrän på fredag 8 Juni. Varför kan de inte meddela oss som bor här då, det har ju redan krånglat i över en vecka?!Skrikandes

Hoppas att ni har det bättre!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
6/4/12, 8:43 PM
#13

Jag måste åka och handla men har verkligen ingen lust. Ett måste är det helt klart, slut på mycket i skåpen som till exempel kaffe. En morgon utan kaffe går bara inte för sig… Säg till  mig på skarpen så jag ger mig iväg!! Skrikandes


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Amandla
6/4/12, 9:04 PM
#15

Usch då, otäckt! Förvånad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
plutopellis
6/4/12, 9:05 PM
#16

Vi bor inte riktigt där men ca 1,5 mil från Vallås men vågar inte riskera något. Vi bör ju tillhöra östra delen av Halmstad så..

Jina.
6/4/12, 9:13 PM
#17

Usch då, vad läbbigt. Det är bra att du inte riskerar nåt plutopellis, bäst att vara på säkra sidan.

Trevlig kväll till er alla!!

www.mediumjina.se

Upp till toppen
Annons: