Annons:
Etikettofftopic
Läst 1021 ggr
Pagan
6/3/12, 10:20 PM

Varning!!

Mia inne på ön har haft en otrevlig upplevelse, när jag läste om det så känner jag att jag vill länka till hennes tråd.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
6/3/12, 10:30 PM
#1

Här är en tråd till om det forumet. Ja det känns inte särkilt seriöst.

http://spiritualism.ifokus.se/discussions/4fc3b702d4ebea0e1f000559-fruktansvart?discussions-2

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
6/3/12, 10:37 PM
#2

Pagan och framförallt Mia tack för varningarna!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
6/3/12, 10:37 PM
#3

Nä verkligen inte - ett gäng skeptiker som samlar medium?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
6/3/12, 10:38 PM
#4

Obestämd

låter skumt

 
 

Skogshumblan
6/3/12, 10:40 PM
#5

Hahaha låter som barn och tonåringar som berättar spökhistorier och blir ännu räddare.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[C Stark]
6/3/12, 11:05 PM
#6

Märkligt… tack för varningen.

Annons:
[Nativehogan]
6/4/12, 1:29 AM
#7

Toppen Pagan att du varnar här inne också,jag har skrivit även på en dold sajt om detta och klistrar in mitt svar från ÖN här i tråden.Dessa ska vi verkligen akta oss för Rynkar på näsan Obehagligt,varsågod mitt svar från ÖN:

Jag är en av dom som gick på en praktfull nit och anmälde mig.Frågade om möjligheten fanns att jag kunde starta dolda grupper som jag gjort här på i fokus och visst absolut det skulle gå hur bra som helst men sen kom erbjudandet om att dom skulle stå för forumplatsen och betala för pengar var inget problem för dom så jag kunde bara tacka och ta emot enligt paranormaltforum.se

Fint lent och snällt kan tyckas men kommer det penga erbjudanden in i bilden då drar jag snabbt därifrån.Tackade nej och sa jag har andra forum på gång så det är inte aktuellt.

Snart kom frågan om jag visste namn på en moderator på i fokus men jag blånekade fast jag väl vet dennes för och efternamn.Jag fick också frågan om jag hade övriga moderatorers telefon nummer i den lednings gruppen och om jag kunde luska reda på deras person uppgifter.

Jag har väl aldrig hört på maken och skulle aldrig utsätta en annan människa med sånt,vad som helst kan ju hända och vi vet inte vem/vilka som finns bakom i lednings gruppen för detta forum.

Idag fick jag reda på från ett par andra medlemmar på i fokus att det fiskas hej vilt efter namn och bostadsorter.Så jag säger gör inte mitt misstag att gå på denna praktfulla nit vad som helst kan hända och man blir indragen i något man inte sen tar sig ur.

Jag låter mig inte luras men tyvärr finns dom som godtroget köper det mesta,så var försiktig lämna inte ut något varken om dig själv eller någon annan och helst av allt bli inte medlem.

Jag sätter inte min fot där igen kan jag lova Obestämd

Upp till toppen
Annons: