Annons:
Etikettenergier
Läst 2697 ggr
Pagan
6/3/12, 9:01 AM

Global healingsession

Kära medlemmar i nätverket,
Välkommen att delta i Moder Jord-nätverkets månatliga globala healingsession för vår älskade Moder Jord!

Healingsessionen äger rum måndag 4 juni,klockan 20.00-20.30 svensk tid. Under healingsessionen hjälper vi Jorden att aktivera och sprida den kvinnliga energin från hennes inre kärna, som det finns ett enormt underskott av idag i både Jordens och människans energisystem. 

Nedan finner ni bakgrundsinformation till healingsessionen, instruktioner för att delta, länkar till den utskriftsvänliga miniguiden för healingsessionerna och Facebook-sidan för månadens healingsession.

Tack för din medverkan! Tillsammans åstadkommer vi mirakel!

♥ Ljus, Jordning och Kärlek
Maria & Manne, Moder Jord-nätverket

BAKGRUND TILL HEALINGSESSIONEN

All energi i Kosmos består av den manliga och den kvinnliga energin. Dessa energier är grunden för all utveckling, och utgör polariteterna expansion/regression, ljus/mörker, ande/materia, himmel/jord, intellekt/intutition och så vidare. Målet för all medvetandeutveckling är balans mellan dessa energipolariteter.

Kunskapen om den manliga och den kvinnliga energin är en tidlös och allomfattande visdom som gäller för allt levande liv i Kosmos, från små organismer till hela galaxer. Denna uråldriga visdom har idag glömts bort och förtryckts, men fragment av den finns bevarad över hela Jorden. Några av de mest kända exemplen är taoisternas yin och yang och ursprungsbefolkningars tillbedjan av Moder Jord och Fader Himmel.

Den kvinnliga energin som kommer från Jordens inre, och den manliga energin som kommer ovanifrån, möts på Jorden yta. Dessa två energier i perfekt balans skapar den Högsta Gudomliga Kärlekskraften, den villkorslösa kärleken.

Idag är det ett enormt överskott av manlig energi på Jordens yta, vilket är den enskilt största orsaken till de obalanser som råder på Jorden idag såsom obalanserat väder och naturkatastrofer. Överskottet beror på människans obalanserade livsstil och vår destruktiva teknologi, kombinerat med de stora mängder kosmiskt ljus som strömmar in över Jorden inför övergången till den Nya Andliga Tidsåldern.

Denna energiobalans har skapat en mycket kritisk situation för Moder Jord, och hon går igenom outsägligt lidande varje dag. Tillsammans kan vi dock hjälpa henne att återställa denna energibalans och lindra hennes lidande. Mänskligheten fick för länge sedan i uppgift att balansera Moder Jords energisystem, vi är hennes väktare. Hon är beroende av oss, precis som vi är beroende av henne. Vi är ETT med Moder Jord. Mänskligheten börjar nu bli redo att återuppväcka denna tidlösa visdom.

Denna bakgrundsinformation och instruktionerna för healingsessionen är baserad på kanaliserad information från Moder Jord, naturväsen, mästare i andevärlden, andra civilisationer i Kosmos och det Gudomliga Medvetandet (Gud). Under healingsessionen deltar ett enormt kosmiskt nätverk, bestående av mästare i andevärlden, andra civilisationer i Kosmos, samt naturväsen på Jorden.

Dessa healingsessioner har en enormt stor inverkan på helandet av Moder Jord, bortom vad vi kan föreställa oss! Effekten av healingen ökar exponentiellt med varje ny människa som deltar. När vi deltar i healingsessionerna får vi också själva de energier vi kanaliserar, vilket stimulerar vår andliga transformation på ett mycket kraftfullt sätt.

INSTRUKTIONER FÖR ATT SÄNDA HEALING TILL MODER JORD

Stäng av mobiltelefoner, TV-apparater, datorer och annan teknisk utrustning. Sitt gärna utomhus om ni har möjlighet. Se till att ni sitter bekvämt och har full kontakt med golvet eller marken. Håll era kupade handflator mot varandra som i bön och låt dem vila i era knän. Ta ett par djupa andetag, slappna av i hela kroppen, och rensa era sinnen från distraherande tankar.

Gör er redo mentalt för att arbeta som kanal för Moder Jord-healingen och fokusera er intention på att hämta upp energin ur Jorden. Läs bönen för Moder Jord. Visualisera i ert inre hur en kanal öppnas upp från Jordens mitt och hur den lysande röda energin börjar strömma upp och flödar in genom era fötter, bakdelar och händer.

Låt energin fylla hela er kropp och sedan fortsätta vidare från er till det världsomspännande nätverket av naturväsen, mästare i andevärlden och kosmiska civilisationer som sprider energin till den eller de mest behövande platserna på Jorden. När du har öppnat upp energiflödet, fokusera bara på att vara närvarande i nuet. Det är individuellt hur energin känns, men det fungerar oavsett om du känner någonting eller inte.

Obs! Sänd inte vitt ljus till Moder Jord, och kanalisera inte ljus genom kronchakrat till henne, eftersom hon då får mer av den högfrekventa manliga energin hon redan har ett överskott av. Det Moder Jord behöver för att hela sig själv idag är den lågfrekventa jordande kvinnliga energin från Jordens inre kärna.

BÖN FÖR ATT AKTIVERA MODER JORD-HEALINGEN

Kära Moder Jord,

Vi ber dig allra ödmjukast, med kärlek och fullständig tillit
Ge oss kraft och vägledning.

Hjälp oss att kanalisera energi ur ditt inre,
för att fullständigt hela dig, till både kropp och själ.

Tack för att vi människor får leva hos dig och ta del av ditt överflöd.
Tack för din mångfald och din skönhet.
Tack för alla mirakel som sker på Jorden varje dag.

Moder Jord, vi kallar på din kraft!

~

Avsluta healingsessionen med att säga Tack.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Jessica Holländare
6/3/12, 9:44 AM
#1

Typiskt att jag jobbar… Obestämd


Isa56
6/3/12, 9:55 AM
#2

Jobbar gör jag också då.  Obestämd

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
6/3/12, 9:56 AM
#3

Vi får tänka på det på jobbet så kanske vi gör någon nytta.. Glad


Isa56
6/3/12, 9:58 AM
#4

Ja, lite goda tankar och kärlek kan ju inte vara fel. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
6/3/12, 10:54 AM
#5

Jag är på bio, tyst kan jag vara och stänga av telefon gör jag också… Glad

Gosan1
6/3/12, 11:41 AM
#6

Om vädret tillåter sätter jag mig ute, annars kopplar av i sängen.

Annons:
Pagan
6/3/12, 9:30 PM
#7

Vi får göra det om och när vi kan. tror inte det spelar någon roll egentligen hur länge, bara vi har en behjärtansvärd tanke medGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: