Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1473 ggr
Skogshumblan
2012-06-03 07:39

God morgon 3 juni.

God morgon. Ute blåser det men är soligt. Inne snusas & sussas det. Jag tycker det är så skönt med denna morgonstund helt själv & i tystnad. Får se vad denna dag kan fyllas med. Hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
ina3
2012-06-03 08:09
#1

Smyger in och säger Godmorgon och hej Skogis! (efter ett helt år av frånvaro.) Har saknat Er men har behövt fokusera på annat ett tag men nu känns det bra så nu vill jag bara säga att jag är här och kikar igen! STOOR kram till Er! :)

~ Medarbetare på Tarot ~

Isa56
2012-06-03 08:21
#2

Godmorgon Skogis, Ina och alla andra här. Skrattande

INA välkommen tillbaka, ger dig en bamsekram tillbaka. Så roligt att se dig igen. Tungan ute Ja här har hänt en hel del sen sist. Så du har lite att läsa.

Känner igen det. Barn och make som sover och huset stilla. Det blir ett annat lugn då.

Önskar er alla en skön söndag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2012-06-03 08:23
#3

Ina! SÅ roligt att se dig igen. Välkommen tillbaka!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Nativehogan]
2012-06-03 08:34
#4

God morgon på er Glad

Regn och rusk och blåst här också.Roligt att se dig Ina välkommen tillbaka.

Önskar er en skön Söndag och precis i skrivande stund en liiiiten solglimt tittar fram FörvånadGlad

Pagan
2012-06-03 08:47
#5

Godmorgon och hej igen Ina. Hoppas allt är ok med dig.

Låter trist Nativehogan, hoppas din glimt växer till sig. Här skiner en tveksam sol, men eftersom jag ska måla i dag så har jag beställt lagom väder med uppehåll så det ser ut som jag får vad jag bett om.

Ha en underbar söndag allaGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
2012-06-03 09:41
#6

Godmorgon!! Här är det strålande sol och storm.. Tyst

Idag har jag sagt till särbon att han får ta Nora över dagen så jag kan däcka. krafterna har tagit slut.. Det är jobbigt att inte orka så mycket längre.. Rynkar på näsan

Ha en bra dag alla!!


Annons:
Elena-Maria
2012-06-03 10:18
#7

Godmorgon alla!

Här skiner solen. Verkar dock som att det blåser lite så jag räknar med att det inte är så varmt ute…

Har en liten stund av lugn i köket medan grabbarna och sambon sover. Grabbarna (bror och hans vän) kom hem tämligen tidigt i natt, de var nog väldigt trötta efter fredagens festande ;) De ska resa hem i eftermiddag så då blir det tomt här.

Själv har jag ett uppdrag idag och ska iväg och göra en balsminkning. Lite jobba så här på söndagen ;)

Ha en underbar dag alla!

Fred och god växt!

Jina.
2012-06-03 10:48
#8

God morgon!!

Jag längtar så tills imorgon för då kommer jag troligen få min nya lek Skrattande

Det är alltid kul med en ny tarotlek. Köpte den nya "Angel Tarot cards" plus en till tarotbok. Så glad!!!

Ni får ha en trevlig söndag!

www.mediumjina.se

Skogshumblan
2012-06-03 10:56
#9

Jina den är så fin! Hoppas den kommer imorgon och att ni två trivs ihop.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2012-06-03 11:09
#10

Ojs, ser att klockan blivit så mycket att jag måste rusa! Ska iväg och spåra med hundarna, måste hämta upp en kompis om 21 minuter och jag är inte påklädd ännu Förvånad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Jina.
2012-06-03 12:18
#11

Skogshumblan har du den själv?

Jag hade den i handen en gång och nu kände jag att jag bara måste köpa den, hoppas vi bli bra vänner Glad

www.mediumjina.se

Skogshumblan
2012-06-03 14:14
#12

Jina. Nej den och Paulina är enbart dreggeldrömmar. De är så vackra men inget jag skulle kunna använda tror jag. Gärna de finaSte korten som tavlor dock!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pam89
2012-06-03 15:08
#13

God eftermiddag! Hoppas det är bra med alla! Själv är jag riktigt trött på att va tjock. Orkar ingenting så jag hoppas det är kroppen som laddar upp inför det stora :)

Imorgon ny dag och ny vecka :) Hoppas det blir en bra start :)

Kram på er

Annons:
Pagan
2012-06-03 22:47
#14

Nu säger jag godnatt govänner. Hoppas som Pam att det blir en fin start för alla, ny vecka, nr 23 i ordningen, jösses snart är det midsommar.

Förstår att det är jobbigt nu på sluttampen Pam, själv gick jag över tiden 14 dagar med nr 2,3 det var låååånga dagar det, fytusan. Men då de äntligen kom, ja då längtade jag efter en sovmorgon iblandFlört Som människa har man kort minne - och är ju aldrig riktigt nöjd med sin lottTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2012-06-03 22:54
#15

Säger också godnatt och tack för idag. Har filat ihop jobbansökningar och hoppas affirmationerna räcker hela vägen in.

Pam förstår dig, hoppas du slipper gå och känna såhär så många dagar till. Är nästan lite avis för det är så härligt att vänta barn och föda. Eller hur det nu var….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

fridelfina
2012-06-03 23:05
#16

God kväll alla!

Har itne varit borta lika länga som Ina, men tillräckligt för att hitta massa nya medlemmar i gruppen som skriver, kul!

Har haft en liten period av "orkar inte med" allt möjligt så då fick iFokus stryka på foten bla. Nu är det bara 2 veckor till semester och det börjar bli lite lugnare med jobbet och jag kommer ikapp. Har kämpat hela våren med att få undan "ej färdigt-högen". I sann attraktionslagsanda: Är helt ikapp när jag går på semester!

I morgon är det en ny vecka och återbäring på skatten kommer till dem som har anmält konto till SKV! (själv får jag sju tusen i kvarskatt, men det ska inte betalas förrän till hösten som tur är så man hinner spara)

Sov gott alla fina tarotmänniskor!

 
 

Pagan
2012-06-07 15:10
#17

Gott att se dig Fridelfina

Har även jag snart semester och då ska jag också vara klar med allt som hänger i hasorna. Hoppas på en skön sommar med gott väder, trevliga upplevelser och en hel del slappartime.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
2012-06-10 22:28
#18

Tack Pagan!

 
 

Pagan
2012-06-11 22:45
#19

Puss sötis, allt ok? vet att du har det fullt upp på jobbet, men jag tänker på dig och önskar dig massa lugn och ro då du är ledig. Hoppas verkligen du får laddat batterierna nu i sommar tjejen. Du är en vardagshjälte vet du!! Inte alla som pallar med. kramar i massor.Kyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: