Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 2989 ggr
Amandla
6/2/12, 7:39 AM

Godmorgon 2/6

Morrn på er! Jag är uppe tidigt *gäsp* eftersom jag ska åka 25 mil enkel resa för att titta på pudelutställning. Ska inte ställa själv utan just bara titta. Är jag nörd eller pudelnörd? En fråga att fundera på under dagen… Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Skogshumblan
6/2/12, 8:01 AM
#1

God morgon nördar av alla slag;) Här skiner solen idag. Härligt att se. Hoppas ni fÅr en skön dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
6/2/12, 8:53 AM
#2

Godmorgon

idag ska jag måla hus igen, fast inte mitt eget. Jaja, en är la bra dum som erbjuder sig. Det låter ju så bra flera veckor tidigare.Obestämd

Här skiner en vacker sol, så jag får väl hoppas att jag får lite solbränna på köpet.

Hoppas Ni får en bra lördag alla, nördar, töntar och annat skumt folk som tittar inTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
6/2/12, 9:03 AM
#3

Godmorgon allesammans Kyss

Amandla Ja, ditt intresse är genuint iallafall. Hoppas du får en bra dag. Flört

Skogis, vad skönt med solen framme. Här regnar det och är rätt kallt. Tyst

Pagan Nåja, du jobbar ju inte som fasadmålare, eller? Kanske du skulle byta yrke, och ge dig ut i andra karriärer? Fönsterputsare kanske?  Flört

Som sagt det regnar, öh regnade, nu verkar det som att det skulle ljusna upp lite. Kanske vi får se solen senare idag.

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Jag är den som styr mitt liv. Jag tar tillbaka min egen kraft."

Ha en skön dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
6/2/12, 9:05 AM
#4

fönsterputsare, ja det vore nåt det Isa, lite som skomakarens skor och allt det där - så jag har nog ganska bra meriter.Flört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
6/2/12, 9:08 AM
#5

Ja,här är en till med bra meriter där. SkämsFlört

jag ska nog sköta snösvängen på sommaren och gräsklipparen på vintern. Eller mitt favoritjobb. Sängtestare på Hästen. OskyldigTungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
6/2/12, 9:26 AM
#6

God morgon sköningar!

Jag längtar också efer sol, i min del av landet öser det ner.Det har verkligen inte varit min vecka på något sätt.
Idag blir det dock en god anledning till att sitta hemma med mina (äntligen!) nyanlända kortlekar och Ylvas bok om tidigare liv och hoppas att veckan tar slut å det fortaste! Spännande… Skrattande

Jag hoppas att alla får en härlig helg, i ur och skur eller på hästens med tupplur! Flört

Kram/Tönten *s*

Kyss

Annons:
Pagan
6/2/12, 9:30 AM
#7

Jag har fått besked om att mitt paket är skickat nu iallafall, vill också sitta med min nya och bekanta mig. Sänder dig sol i sinne Cs, med det kommer man långtKyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
6/2/12, 9:53 AM
#8

Isåfall kan ja jobba som utvecklare & kvalitétstestare av hushållsnära tjänster. ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
6/2/12, 9:56 AM
#9

Haha, Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Ruzicka
6/2/12, 10:08 AM
#10

Godmorgon!

Glömde pappas födelsedag igår.. Tyst Idag blir det försök till försoning, och så kommer råttuppfödaren och skall titta lite på bebisarna, hjälpa till lite etc. Skall bli kul, men först måste här städas!

Grattis, CS och Pagan! Vad är det för lekar ni har beställt?

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

[C Stark]
6/2/12, 10:30 AM
#11

Tack Pagan, det värmde! Glad

Jag fick hem Initiatory of the golden dawn! Och så "råkade" det komma hem en THOTH när jag var inne i stan igår för att köpa Ylvas bok. Skäms

Var tvungen att tröstshoppa lite efter den här veckan, haha…

Hela garderoben från Halens som jag gått o längtat efter fick jag skicka tillbaka, de var stora, fula o dålig kvalitet, så istället för 5 fula klänningar för en 500:- blev det en fin klänning från stan för en tusenlapp.

Något klipp blev det alltså inte med alllt jag släpade hem igår, men jag är mycket  nöjd….Skrattande

[C Stark]
6/2/12, 10:31 AM
#12

#8 Hahaha… nu såg jag ditt inlägg…. Flört

rosegarden
6/2/12, 12:45 PM
#13

tjohej alla underbara!!

här på västkusten har vi underbart väder..  men inget jag får njuta av då jag jobbar hela dagenFoten i munnen

men ikväll blir det att prova lyckan på mackrillsfiske Tungan ute

jag både hoppas och hoppas inte att jag får nån haha! har dödat en fisk en gång och då kunde jag inte sova på hela natten!! kände mig som en mördare…ush!!

fortsatt underbar dag önskar jag er alla!

Annons:
Isa56
6/2/12, 1:50 PM
#14

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

rosegarden
6/2/12, 2:08 PM
#15

Ha ha ha!! Underbart!

Isa56
6/2/12, 2:12 PM
#16

Tro sjutton det blir lite tokigt ibland. Haha Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
6/2/12, 6:29 PM
#17

Haha.. det förklarar ju genast allting! Flört

Amandla
6/2/12, 6:35 PM
#18

Hemma igen sen några timmar. Det var en upplevelse vill jag lova, tre grader i luften, ösregn och kraftiga vindbyar Förvånad Gräsligt väder minst sagt. Vi var så blöta och frusna efter ett par timmar att vi åkte hemåt, fick stanna och köpa nya byxor för jag frös så jag rös Flört

Om jag hade nån behållning av turen? Jo, jag såg en riktigt fin liten grå dvärgpudelkille <3 Kan vara något att tänka på tills jag själv ska ha en valpkull på Pixie Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Amandla
6/2/12, 7:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Klockrent exempel på min humor Skrattande


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Isa56
6/2/12, 7:36 PM
#20

Hahahaha Den var klockren. :lola:

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Amandla
6/2/12, 7:37 PM
#21

"Äntligen fick jag lite nytta av honom" kunde det också stå Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
6/2/12, 7:38 PM
#22

Härlig humor!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
6/2/12, 7:48 PM
#23

Hallå på er! Hade en trevlig kväll igår med min lillebror. Idag har jag varit runt mellan mamma och pappa, farmor och farfar och mormor och morfar. Nu ligger jag hemma i sängen och ser tv :)

Pagan
6/2/12, 8:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Vilka underbara "bilder" tjejer, så konkret rätt och riktigtSkrattande fytifasen vad du måste ha frusigt i dag AmandlaRynkar på näsan Själv har jag målat exets hus. Exet, särbon, gubben - har inte lärt mig hans nya namn än. Som tur är så är det enplans så det gick ju undan. Imorgon ska vi måla en gång till sedan får han klara resten själv tamejtusan.Tungan ute

Dessa väntar jag på Ruzicka;

Vi har idag skickat följande böcker i din order 26901385:

Antal

ISBN

Titel

1

9780738707846

GREER, MARY K.:MARY K GREER'S 21 WAYS TO

1

9780738710068

LO SCARABEO:TAROT DECK-UNIVERSAL GODDE

1

9780738727325

LAW, STEPHANIE PUI-:SHADOWSCAPES TAROT

1

9788865271056

LESCOT, LUDY:LUDY LESCOT Tarot DECK

De är uppenbarligen ganska nära nu, men någon avisering om anländande har jag ännu inte fått. Nr 2 i listan är en bok som jag tror är himla bra. Så här står det i beskrivningen på Adlibris

Mary K Greer's 21 Ways to Read A Tarot Card

Beskrivning:

Drawing on nearly forty years of Tarot experience, Mary K. Greer has developed a new energizing approach-made up of twenty-one stimulating techniques-to interpret or deepen your understanding of each card. Just as the twenty-one letters of the alphabet can be combined to form billions of words, Greer's twenty-one methods can be used in any combination for gaining amazing new insights and perspectives.

Emphasizing both traditional and personal methods of interpretation, Greer's techniques involve storytelling, sketching, symbols, metaphors, dialogues, acting, and other imaginative exercises. Designed to bring about interaction, transformation, and empowerment, this twenty-one-pronged approach to Tarot can help readers expand standard interpretations and evolve new ways of connecting to the cards. Winner of the Coalition of Visionary Resources Award for Best Divination Book

Visst verkar den himla bra!!Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
6/2/12, 9:39 PM
#25

Nej, nu är det nog dags för huvudvärkstabletter och kvällsmat. Smärta i hela kroppen… Men vet ni vad?? Jag bryr mig inte för det ligger en Molly-boll jämte mig och sover!! Underbart!! Kyss

Och för övrigt, vad köpsugen jag blir när det är prat om nya lekar och böcker… Tungan ute


[C Stark]
6/2/12, 10:04 PM
#26

ÅÅÅÅÅååååå - är hon hemma Jessica? Gud vad roligt at höra!!!
Berätta, var har hon hålit hus?

Jessica Holländare
6/2/12, 10:07 PM
#27

Oj, har du missat det? Hon kom hem i torsdagskväll. Jag var ute och skulle ropa in min andra katt, då kom Molly istället!! Förvånad Gissa att hon fick ett tårögt mottagande!! Hon kom från källaren då, dörren ut och ner i källaren stod öppen. Så hon har hållt sig runt omkring.. HEEEELT UNDERBART!! Kyss


Annons:
Pagan
6/2/12, 10:55 PM
#28

klart hon var i källaren i närheten av vattenledningarna såklartFlört

Å var blev andra kissen avFörvånad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
6/2/12, 10:57 PM
#29

Nu ska jag gå å sussa, ska måla hela dagen i morgon igen gäsp!!

Sussa gottKyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
6/2/12, 10:58 PM
#30

Sov gott Pagan. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
6/2/12, 11:01 PM
#31

Ååå, vad härligt! Glad för din skull.

Det där var inte alls min bag in box, jag håller mig till att slarva bort saker i forts! Flört

Sov gott Kyss

Tarotstollan
6/3/12, 1:00 AM
#32

#18. Amandla, jag äger inte ens en hund och varje sommar när det är Skks hundutställning här i stan är jag där!! Båda dagarna! Från kl10.00-18.00  är jag där hela tiden oavsett väder, dåliga kläder eller ett år feber! Det är sommarens höjdpunkt så det vill jag inte missa! Det är snart dags för den nu, skall kolla upp vilken helg det blir.

Du kanske kommer hit med dina vovvar?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ruzicka
6/3/12, 10:33 AM
#33

Den låter jättespännande, Pagan! Du får gärna hojta till om du tyckte att den var något att ha, jag letar ju bra tarotböcker på engelska. Svenska går inte att få tag på här och jag är lite för snål för att betala hutlösa fraktkostnader för att få skickat från Sverige hit.

Åh, Shadowscapes också, den är så vacker! En av mina absoluta favoriter. Men jag hade aldrig klarat av att tolka den. När jag blir lika duktig som ni alla är, så kanske.. ^^ Man kan väl få drömma. Flört

De andra två verkar också himla fina. Jag förstår att du längtar!

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
6/3/12, 10:36 AM
#34

Klart man får och ska drömma ruzicka! Håller med om att shadowscapes & Paulinatarot är något av de vackraste jag sett!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[C Stark]
6/3/12, 10:52 AM
#35

Den blev faktiskt inte helt oväntat framröstad till vackraste leken 2010, kolla  denna sida om ni inte sett  den förut! Glad

Amandla
6/3/12, 8:11 PM
#36

#32 Jag vet ju inte vilken stad du menar? Du kan ju mycket väl ha berättat det tidigare men mitt minne behöver bytas ut mot ett nytt *djup suck*


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
6/3/12, 9:06 PM
#37

Ja shadowscapes har jag sneglat på i flera omgångar, varit så tagen men aldrig kommit till skott. Får se hur den känns. Lovar att återkomma med uppdateringar om alla nyinköp.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
6/4/12, 10:28 PM
#38

Ser att mitt inlägg som jag trodde jag skrev häromdagen inte är med… Skrikandes

C Stark - Jag tror minsann att du hade helt rätt i din läggning. Hon har inte varit i källaren hela tiden, det lovar jag. Tror hon varit ute på äventyr och nu hittat tillbaka dit hon hör hemma. Kyss Jag är otroligt tacksam för hjälpen med din läggning och det hopp jag fick av den!


[C Stark]
6/4/12, 11:08 PM
#39

Hmm… kanske får ge det en till chans då.
Viktigast är att hon är hemma iallafall!! Glad

Elpida
6/5/12, 9:39 AM
#40

#37 Pagen, Shadowscapes har jag haft sedan ett år tillbaka. Jag använder den när jag gör läggningar som mer involverar känslor, min Hanson-Roberts när jag vill lägga om praktiska frågor. Är väldigt förtjust i den och bilderna och tolkningarna hon skriver är helt fantastiska. Man upptäcker ngt nytt varje gång.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
6/7/12, 3:02 PM
#41

Kanske ingen dum idé Elpida, att ha Shadowscapes enbart till känslomässiga frågor. Bilderna är ju underbara, kan nog sitta länge med ett och samma kort och ändå upptäcka massa nya saker i det hela tiden. Underbar att blanda med trots att den är nyGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Upp till toppen
Annons: