Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

Molly vs Anton

2012-06-01 20:19 #0 av: Pagan

Let´s dance

Nu är finalen full igång. Jag har följt rätt bra denna säsong. De är ju så himla bra båda två. Såå svårt att välja. Men jag röstar på MollySkrattande vad tycker Ni??

Anmäl
2012-06-01 20:21 #1 av: Mooniq

Jag röstar på Anton, en sån glad själ - otrolig utstrålining -jag hoppas tv haffar honom och utvecklar honom till programledare eller så.. Skrattande

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2012-06-01 20:32 #2 av: Skogshumblan

Fattar inget men är ovanligt fokuserad på mig själv just nu.

Anmäl
2012-06-01 20:52 #3 av: Amandla

Anton! Molly är absolut jätteduktig och charmig, hade hon haft en något lättare konkurrent än just Anton hade hon varit självskriven vinnare tycker jag.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2012-06-01 21:13 #4 av: Skogshumblan

NU kopplar jag- let´s dance ellerhur?
Jaja jag bryr mig ändå inte så mkt men hoppas rätt person vinner.

Anmäl
2012-06-01 22:08 #5 av: Isa56

Anton. Molly är jätteduktig. Men jag älskar att se Anton dansa. Han har en annan säkerhet i dansen, tycker jag. Men som sagt de är jätteduktiga båda två. Tror det är en av jämnaste finaler jag sett.  Skrattande

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-06-01 22:10 #6 av: Pagan

jamenvisst inte ens juryn kan ge dem olika poäng....nu e det ju jäkla spännande. Folkets röster kan ju sluta hur som helst.

Ser att Ni tycker att Anton är mest värdig som vinnareSkrattande

MOLLY MOLLY MOLLYCool

Anmäl
2012-06-01 22:13 #7 av: Isa56

Båda är värdiga vinnare. Skrattande

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-06-01 22:13 #8 av: Jessica Holländare

Skulle vara skitroligt om det blev helt oavgjort! Tungan ute

Anmäl
2012-06-01 22:16 #9 av: Pagan

jaaaa det vore faktiskt hemskt roligt Jessica, att även svenska folket röstade jämt. Tror detta var den bästa säsongen hittills. Nu har jag inte följt alla slaviskt, men en kik då och då har det alltid blivit. Tycker denna äger helt klart!

Anmäl
2012-06-01 22:42 #10 av: Isa56

Tungan ute Grattis till Anton.

Anmäl
2012-06-01 22:43 #11 av: Amandla

Helt rätt! Skrattande

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.