Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1130 ggr
Pagan
2012-05-31 01:16

Godmorgon 31 MAJ

Är jag först??Skrattande

Hoppas sista majdagen blir en bra dag - ta väl vara på den för den kommmer aldrig igen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Pam89
2012-05-31 08:02
#1

Ja men då är jag god 2:a :) God morgon på er! Lite sur på att bebisen inte är här än eftersom man hela tiden får falsklarm, men snart så kommer jag väl tigga om att det ska va ett falsklarm istället ;) Min dotter är ledig idag från dagis så ska passa på att njuta med henne. Snart är det ju inte bara vi längre!

Elena-Maria
2012-05-31 10:03
#2

Godmorgon världen! =)

Sitter här med min kaffekopp och pratar med katten. Ska städa upp lite då Lillebror (som inte är så liten längre) kommer på besök idag med en vän och ska stanna hela helgen. Inte för att jag tror att de märker någon skillnad om jag städar eller inte, men ändå =)

Fred och god växt!

Amandla
2012-05-31 11:14
#3

Skrattar åt Elena-Marias tanke om att grabbarna inte märker om det är städat eller inte Skrattande Så är det här också, eller jo sönerna märker det men eftersom det är de som ska städa golven så låtsas de inte om att det behövs. Lite lustigt eftersom särskilt min yngste son som är 17 år, är väldigt känslig för energier och brukar kommentera hur skönt det är när det är nystädat Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Jina.
2012-05-31 11:54
#4

God morgon!

Jag ville bara säga en sak.

Tack för att ni finns!!

Jag blir alltid glad när jag går in på forumet och läser. Alla är så trevliga och omtänksamma!!

Kram på er!!

www.mediumjina.se

Amandla
2012-05-31 12:02
#5

Kram tillbaka! Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Elena-Maria
2012-05-31 13:30
#6

Tycker också det är så mysigt här. Det är sån fin och go stämning :) *gilla*

Fred och god växt!

Annons:
Ruzicka
2012-05-31 13:57
#7

Godmorgon!

Idag har den första råttan ur kullen öppnat ögonen. Kan ni tänka er hur stor världen måste verka för henne?

Idag avslutade jag även den bok jag började binda i måndags. Jag skall ta lite foton och sedan visa. Ibland kan man behöva lite bekräftelse. ^^

Målet för dagen är att inte vara bitter på min sambo, som så taktlöst kommenterade mitt utseende igårkväll. "Jag tycker att du är attraktiv, men sedan är jag också helt sjuk i huvudet".. Kärlek och tolerans, kärlek och tolerans.. Jag kämpar på. Tungan ute

Kram på er alla! Jag håller med Jina och Elena-Maria, detta är ett mycket härligt forum med underbar stämning. Ni är så rara allihopa. Kyss

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Skogshumblan
2012-05-31 22:01
#8

God kväll! Överlevde shoppingturen med dotera idag. Jisses vilken vilja den damen har. Hon vet vad hon vill ha skåpet! Även i dem! Hon ratade rätt friskt det jag föreslog men lite gick igenom. Mest rosa och gärna blekt rosa ska det vara enligt henne.*suckar* Nu är det sängen och sen jobb i morgon. Ska få vara med förskoleklass i morgon. Spännande! Sov gott alla och ha en skön fredag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2012-05-31 22:33
#9

Rosa som är så fint! Skrattande När någon undrar vad jag ville bli som liten brukar jag svara prinsessa. Det blev jag ju inte (inte än i alla fall) men jag gör mitt bästa för att se ut som en, älskar rosa och smycken *haha* Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Jessica Holländare
2012-05-31 23:15
#10

MOLLY ÄR TILLBAKA!!! SkrattandeSkrattande

Hon kom tassande när jag ropade in min andra katt. LYCKA!!


Amandla
2012-05-31 23:28
#11

Underbart Jessica! Skrattande


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Ruzicka
2012-05-31 23:43
#12

Åh vad härligt! Jag är så glad att hon är hemma igen! :D

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Tarotstollan
2012-06-01 01:45
#13

Vad skönt att hon kommit tillbaka! Nu kan ni sova lugnt igen, och även jag!Förvånad

 Hade faktiskt en liten mardröm härom natten om någon som hette Molly som var borta. När jag vaknade riktigt undrade jag vem Molly var, innan jag kom på att det var eran katt!

 Det är väl kärleken till djur och eftersom jag själv har katter som gör att det undermedvetna reagerar på det viset antar jag.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Skogshumblan
2012-06-01 05:58
#14

Jessica så underbart! Ta hand om henne och skäll inte för mycket på henne. Jo visst kan rosa vara fint. Som de flesta färgerna;) kan bli lite väl mycket när _allt_ ska vara blekt rosa, gärna med glitter på bara…

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ruzicka
2012-06-01 09:06
#15

Jag förstår inte alls vad du pratar om, Skogis… lite väl mycket rosa? Hur funkar det? Det har jag aldrig hört talas om förr..! Oskyldig

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Pagan
2012-06-01 10:06
#16

Så himla gott jessica. Vilken lättnad!!Kyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elena-Maria
2012-06-01 10:23
#17

Men åh, Jessica, va skönt! Hon har nog bara varit ute på lite frierier ;) De gör ju så ibland.

Fred och god växt!

[Momiji]
2012-06-01 11:30
#18

Så skönt att hon är tillbaka nu Jessica Skrattande

Skogshumblan
2012-06-01 16:01
#19

Ruzicka haha nä vi har alla våra begränsningar. ;P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
2012-06-01 16:29
#20

Tack alla!! Jag kramade bara lite för hårt så hon pep lite.. Tungan ute Goa, goa Molly-boll!!


Annons:
Ruzicka
2012-06-01 23:58
#21

Det får hon minsann stå ut med, Jessica, om hon varit busig och hållt sig borta såhär länge! Glad

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Isa56
2012-06-02 08:50
#22

Åh vad skönt att du fått hem Molly igen. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Upp till toppen
Annons: