Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1175 ggr
Elpida
5/29/12, 8:54 AM

God morgon 29 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Brrr, värmen försvann fortare än en löning när regnet gjorde sitt intåg. Samma prognos för veckan ut Obestämd.

Gårdagskvällen försvann i zumba, handling, städ- och matlagning och vid 21 får jag gå och lägga mig med lilltjejen då hon kommit in i en period där hon inte kan somna själv. Mina kvällar är med andra ord rätt korta just nu… tråååååkigt!

Ikväll ska jag ha det stora nöjet att betala räkningarna när jag zumbat, det är ju fantastiskt roligt! Åtminstone om man tänker att för varje utgift får jag dubbel inkomst!Skrattande. (LoA)

Hoppas ni kan förgylla er tisdag, denna mittemellandag, med något riktigt trevligt!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
[Momiji]
5/29/12, 12:42 PM
#1

Hallå på er! Gitarren är nu på lagning och grannen har inte varit uti min dörr på hela förmiddagen(av vad jag vet). Hoppas det fortsätter så, för jag är verkligen less på henne nu. Tog en timmes promenad imorse och det kändes så otroligt skönt, det blev ju inte av igår så då gjorde jag det idag istället

PiganX
5/29/12, 1:01 PM
#2

Hej på er, här har man inte gått och lagt sig ännu. Försöker vända tillbaks dygnet så det blir rätt igen. Duschat nyss, ska snart iväg till optikern.

Hoppas ni får en bra dag!

plutopellis
5/29/12, 3:50 PM
#3

Hej alla! Var ett tag sen jag skrev här inne. Har dock varit här och läst och kollat så ni sköter er ;) Morgonen kantades av värsta panikattacken men sen lugnade jag ner mig och det blev en ganska bra dag. Är på bussen hem nu. Är fortfarande trött och seg av dom där tabletterna. Funderar på att sluta men ska boka tid på uppföljning av dom nästa vecka och då får vi se hur det blir.. Kram på er alla!

[Momiji]
5/29/12, 4:18 PM
#4

Ska snart ut och bjuda en kompis på middag och bio, hon tar studenten nästa vecka så hon ska firas rejält ikväll :)

Isa56
5/29/12, 5:30 PM
#5

Godkväll i stugorna. Skrattande

Förvirrad eller bara förvirrad? Upptäckte idag att det är den 29. Undrar var den 28 tog vägen? För igår skrev jag 27 på alla pallflaggor jag kom över. Hm. Jag har alltså slarvat bort en hel dag! Är det någon som sett den? Vänligen skicka tillbaka den till mig, omedelbums. TystFlört

Önskar alla en skön kväll.

Kram från en något sliten Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Momiji]
5/29/12, 6:28 PM
#6

Ojojoj, mötte grannen nu när jag kom ut ur huset. Hon sa ingenting utan sitrrade bara på mig som om hon sett ett spöke. Nu har hon haft sin chans att förklara sig, nästa gång ger jag igen

Annons:
Jessica Holländare
5/29/12, 7:47 PM
#7

Sluta inte med tabletterna syrran!! Härda ut!!

Själv har jag gjort i ordning i mitt sovrum idag, hjälpt mamma lite och bakat rabarberpaj. Jag pallade ett helt gäng rabarber igår när jag var vid huset och letade efter Molly! Tungan ute Ingen Molly ännu… *suck*

Imorgon ska jag jobba igen. Nora får natta hos mormor…


Isa56
5/29/12, 7:52 PM
#8

Jessica Har du satt ut lappar? Om någon granne kanske sett henne, eller som vi råkade göra med grannens katt, stänga in henne.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jessica Holländare
5/29/12, 8:04 PM
#9

Isa - Jag har inte gjort det ännu. Funderar på det. Hela huset jag bor i nu vet om det redan i alla fall… Försökt skicka ut den andra katten på jakt, men hon är så trög!! Tyst


[C Stark]
5/29/12, 8:19 PM
#10

Ja, hur går det med letandet Jessica?

Elpida, gud vad roligt du verkar ha det - jag blir så avis varje gång du skriver om din zumba! ;)

Felicia, hur går det med din nya kortlek?

Isa, det där låter precis som jag, haha… jag har ändrat mott till lördag hela veckan. Nu för tiden kan jag omöjligen missa dagar, och roligt har jag nästan jämt… *s*

Vad jobbigt Pellis, hoppas att du får den hjälp du behöver. Panikattacker är inget vidare. Det låter nästan som ssri? Jag instämer med Jessica! Efter regn kommer solsken! =)

Momiji, vi väntar med späning på fortsättningen av dokusåpan.

Jag ska precis - gladeligen betala räkningarna. Två månader utan pengar från F-kassan. Aldrig någonsin har jag varit så glad av att få betala räkningar. Det ska firas nästa vecka!!!

Skrattande

Amandla
5/29/12, 9:23 PM
#11

Jag har varit bortrest några dagar, min lilla toypudeltik Pixie har haft en dejt! Håll tummarna för att det blir små söta bebbar i slutet av juli Flört Det är inte jag som ska ha kullen utan en uppfödare, men lita på att jag kommer att vara där så mycket som möjligt Tungan ute


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
5/29/12, 9:52 PM
#12

Älskar mina räkninga också Elpida, månadens höjdpunkt. Tänk vad massa värme, tak över huvudet och el vi fårTyst

Försök hålla ut PellisKyss

Jessica hoppas lilla gumman kommer hem i dag, förstår din oro. helst när du vet att hon är enliten fegis egentligen.

Ja Isa, det är den 29:onde, du har missat en dag, slapp bli äldre.

Grattis mormor AmandlaSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
5/30/12, 10:26 AM
#13

Tack för att ni frågar ommin lilla Molly! Kyss I natt har andarna fått leta. Får se vad dom kommit fram till sen när min särbo kommer med svar.


Annons:
Upp till toppen
Annons: