Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 910 ggr
Pagan
2012-05-25 18:27

TGIF 25 maj

Här är rena rama medelhavshettan, får sitta i skuggan och därför fortsatt blek och fager.

Fredag!!! Kan ju inte bli så mycket bättreSkrattande

I helgen ska jag förhoppningsvis få sista fönstren målade och sedan ta hand om de stackars rabatterna istället.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[C Stark]
2012-05-25 18:37
#1

Indeeed!!

Och äntligen vaknade dagen till liv! =) Försökte lägga upp en godmorgontidigare men min dator var alldeles alldeles för trött…. precis som jag.
Har haft fullt upp och inte varit här på några få dagar, jag har verkligen märkt under dessa dagar hur beroendeframkallande denna sida blivit!

Själv håller jag mig inte såvida värst blek, det räcker med att jag tittar på väderprognosen på tv:n så färgas huden… Flört
Where do you come from - stannar folk mig på gatan varje sommar, haha.

Sitter nu o väntar på att servicejouren ska komma och ta ut mina kläder som fastnat i tvättmaskinen… som att det inte är nog tråkigt att tvätta! Har jag tur så är han snygg… (fast det har jag ju nu inte varit vidare känd för senaste tiden)
Glad

Pagan
2012-05-25 18:42
#2

hahaha har tvätten fastnatSkrattande oh my ja du, vissa gör sitt bästa för att ragga karlar minsannTungan ute

Jag har inte haft så stora chanser att ta till vara på solen denna veckan, jobbat och jobbat och när jag kommit hem så är det ju allt tråkeri att ta hand om. Nu i dag så kom jag iväg tidigare men är för yr i bollen av solen så jag får nöja mig med skuggan iallafall. Nå väl ska ju feja i helgen så då lär jag nog få lite färg på de bleka spirorna. Just benen blir bruna sist tycker jag.

satt och kollade lite på ellos, de har rea i massor just nu, en ny bikini skulle jag vilja ha

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
2012-05-25 18:47
#3

Jag fick hem min säng igår och jag och mamma lyckades få ihop den efter mycket om och men. Men jag lyckades klumpa mig som vanligt och har ett stort rivsår över smalbenet..

Molly försvann nog troligtvis när de snälla killarna var här med sängleveransen. Trodde hon gömt sig som hon brukar, men jag hittar henne ingenstans varken ute eller inne. Min Molly-boll…

Nehe, nu ska jag åka och jobba hela helgen. Njut nu av ledighet och fint väder ni som kan. Puss på er!! Kyss


[C Stark]
2012-05-25 18:49
#4

Skratta inte!! Skrikandes

Haha… jag har faktiskt gjort desamma idag, ellos och halens kommer snart med ett färggrannt paket till min dörr! Skrattande
Fick ju en hel garderob för en femhundring - fantastiskt!!

Jessica Holländare
2012-05-25 18:51
#5

Åh,nu blev jag köpsugen!! Tungan ute


Pagan
2012-05-25 18:52
#6

Haléns ja, dit ska jag ila också, har jag inte varit inne på sedan länge, 500:- var ju inte illa, grattis!!

Jessica du ska se att hon kommer hem igen, snarare än du tror. Kramis

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Jessica Holländare
2012-05-25 18:53
#7

Ja, jag hoppas det.

Ha en toppenhelg alla!!


Pagan
2012-05-25 18:55
#8

jag fick just mitt 100:rande Guldmynt!!Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
2012-05-25 18:59
#9

962 Tungan uteGuld i mun

Pagan
2012-05-25 19:01
#10

Då leder jag Skrattande har haft svårt med dem från början, men nu så droppar de in ibland flera om dagen

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
2012-05-25 19:03
#11

Om du har 100 mynt? Har du skrivit fel?

Jag fattade inte ens vart jag skulle leta först men sen så droppade de in som du skriver.

Syrran är så rolig, hon har 1 som jag hjälpte henne plocka! Haha Kyss

Isa56
2012-05-25 19:09
#12

1190. OskyldigSkäms vad tusan gör jag på min lediga tid? Chockad

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
2012-05-25 19:18
#13

Det svåra är att hålla sig till en femhundring och inte flera… Flört

Vad har jag missat? Varför har inte jag några mynt?? Förvånad

Annons:
Pagan
2012-05-25 19:37
#14

ja klart jag skrev fel, jag har ju bara hundra och du har över 900!! hur fasen har du och Isa lyckats få såååå många????

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2012-05-25 19:55
#15

Vi har vidvinkelögon så klart. 

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
2012-05-25 20:04
#16

Ja precis! Eller väldigt tråkigt på dagarna Oskyldig

[C Stark]
2012-05-25 20:49
#17

Hmm… isåfall fortsätter jag att ha roligt på dagarna! =P Ps. Han var ful!

Tarotstollan
2012-05-25 21:01
#18

Jag håller på att förgås i hettan!Tungan ute Naturligtvis gjorde jag sönder min bordsfläkt i går, så idag har jag varit och köpt en ny. Var tvungen att ha en, jag klarar inte sådana här dagar annars, det är yrsel, illamående och huvudvärk hela tiden annars. Det spelar ingen roll hur mycket vatten jag dricker och håller mig i skugganSkrikandes!

Var ute en liten stund efteråt och plockade syrener och liljekonvaljer. Syrenerna står på balkongen i skuggan, då klarar de sig längst. Skall ut i morgon kväll och plocka mera konvaljer, de skall mamma få på söndag. Vi firar inte Morsdag direkt men konvaljer vill hon ha så fort de blir utslagna.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
2012-05-25 22:41
#19

Jag har faktiskt 59!! Tungan uteGuld i mun

Tarotstollan, det var skönt att höra att det inte bara är jag som inte klarar värmen..


Isa56
2012-05-25 22:53
#20

Jessica, nej du är inte ensam. över 25 grader. Så blir jag lite illamående och lite yr. 30 grader eller mer får jag lätt panik. Har hänt att jag får smita in till avdelningschafan en liten stund (där är air cond) Fungerar inte särskilt effektivt vid dom graderna.  Så hur skapt är man då när man utbildar sig till maskinställare inom plast? Skrikandes

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Tarotstollan
2012-05-25 23:10
#21

En gång på 70-talet fick vi faktiskt gå tidigare från jobbet för att det var så varmt inomhus, med betalning!Skrattande Vi var nära 500 människor på den fabriken. En annan gång höll jag på att svimma på jobbet på grund av värmen, men jag repade mig och kunde forsätta jobba. Var på  färdiglagret på den tiden.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
2012-05-25 23:12
#22

Jag låg och spydde en sommar på jobbet. Blev hemskickad.. Mindre roligt faktiskt. Nu har jag tur som jobbar natt och då är det lite svalare. Glad


[Momiji]
2012-05-25 23:27
#23

Inte kul dag alls, eller jo, lite kul.

Grannen har fått nå ryck igen. Hon har stått vid min dörr hela dagen och sagt till alla att det luktar. Varit och plingat på hos andra i huset och bett dom komma och lukta uti min dörr. Men alla har sagt att dom inte känner något. Tillslut var det några som struntade i att öppna, då stod hon och plingade på deras dörr flera gånger och gick fram och tillbaka och pratade för sig själv.
Tillslut kom vaktmästaren, och han hade någon annan med sig också. Dom öppnade mitt brevinkast(precis som förra gången), luktade och stängde igen. Gissa vad dom sa? "Vi känner ingen konstig lukt här" Då blev hon sur!

Åh! Kan inte förstå varför hon inte bara kan lämna mig ifred. Är less på allt det här.

Men får tänka positivt. Fick idag reda på att jag ska få fara på anställningsintervju på måndag Glad

Jessica Holländare
2012-05-25 23:45
#24

Grattis Momiji!! Spännande!! Och denna dumma granne!! *suck* Tur hon inte fick något medhåll av någon…


Amandla
2012-05-25 23:46
#25

Gott Momiji! Tanten är inte frisk kan jag tro, och det var ju bra att vaktmästaren inte heller kände någon lukt.

Varmt ja, jag har stått och badat, fönat och klippt en liten hund idag, tog av mig blusen så jag stod i bh och leggings. Hade balkongdörren öppen och om nån går förbi på gräsmattan så kan man se in, men det orkade jag inte bry mig i. Imorgon ska jag snygga till Pixie, lär bli varmt igen.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2012-05-25 23:47
#26

#23. Ring till de sociala myndigheterna och psyk, glöm inte polisen. Be grannarna om hjälp att de ringer också. Min kompis hade det lika dant till slut reagerade psyk och det sociala så nu är den personen omhändertagen. Be även vaktmästaren att han anmäler henne, för så här får det inte vara.

Grattia till anställnings- intervjun, hoppas att det går bra!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Momiji]
2012-05-25 23:57
#27

Jo, får fundera över helgen hur jag ska göra. Sen om jag får jobbet och om jag får det fortsatt efter sommaren så flyttar jag. Det ligger ca. 5-6 mil härifrån så det är inte så långt att flytta. Men någonting måste hända snart, annars får hon sig en utskällning som heter duga

Annons:
Upp till toppen
Annons: