Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 816 ggr
Pagan
5/24/12, 3:55 PM

Goddag 24 maj

Hej på er

Har saknat er ska Ni veta. Haft lite trassligt, men nu ska allt vara på banan igen hoppas jag.

Har Ni samma värme som jag? Jösses säger jag bara. När vårt väder håller i sig så håller det i sig minsann. Har Ni tagit årets första dopp än?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
5/24/12, 4:05 PM
#1

Nädu, här badas inte oftare än vad som behövs Cool Jag är en riktig badkruka, föredrar skuggan alla gånger framför att sitta i solen och bli överhettad och vara tvungen att gå i vattnet för att bli sval igen.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Elpida
5/24/12, 4:16 PM
#2

Tjenixen!

Här är det riktigt kvavt just nu och jag tror det lutar mot en urladdning till kvällen…. Men jag klagar inte, jag föredrar värmen! Bada!!! Aldrig under 23 grader varmt!Cool

Väntar och längtar på att få stänga ner datorn och bege mig hemåt. Det blir en tur till lite bilfirmor med maken, den ena bilen vi har nu drar ca 1 liter/mil och det är alldeles för mycket. Vi har bara några tusenlappar kvar på den i lån så det är dags att göra ngt åt saken. Tack Abundia för att du slänger så mycket pengar över mig!!!!Guld i mun

Tjipp!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
5/24/12, 4:20 PM
#3

Jag älskar pengar Pengar älskar mig Pengar kommer lätt till migTungan ute

Jag brukar faktiskt redan ha tagit premiärdoppet i början av Maj, men det var ju himla kyligt då. Nu har jag bara inte haft tid än - annars så hade jag redan legat i marinaden. Körde förbi sjön på hemvägen och där låg flera och sprattlade.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ruzicka
5/24/12, 5:39 PM
#4

Jag brukar bokstavligen bo i vatten på somrarna (när jag inte sitter inne på dagarna och gömmer mig för solen, förstås), men förra sommaren bodde jag i mitten av Japan och där fanns inget vatten i närheten, och det var alltför varmt för att orka cykla längre än en timme till eventuell strand, så då badade jag inte en enda gång! Och nu har jag flyttat till mitten av Tyskland och här är det närmaste hav i Holland.. >.< Jag lider. Och pojkvännen kan inte ens simma, så han är verkligen inte intresserad av att åka några timmar i bil till Holland och bada.. Det blir nog inte så mycket vatten för mig i sommar heller. :/ Ni får bada för mig också, hörrni. ^^

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Pagan
5/24/12, 7:01 PM
#5

Låter lite trist Ruzicka, men jag ska nog plaska en del extra i sommar då och tänka på dig.Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
5/24/12, 7:06 PM
#6

Jag och Theodor hoppade i sjön för premiärdoppet idag :) kallt men inte iskallt! Theodor var inte så glad när vi åkte hem efter en kort stund för att han hackade tänder. Han ville vara kvar och leka :)

Annons:
Pagan
5/24/12, 7:11 PM
#7

Japp sådana e de blötdjuren. Mina yngel har alltid legat i hur länge som helst. Skitjobbiga!! Vet inte hur många gånger JAG stått och hackat tänder på land, solen har gått ner, det har börjat bli mörkt och jag är hungrig, och de dök under vatten varenda gång jag ropade. Först då de var blålila så kom de upp. Då hade de innan tjatat om att bara ta ett snabbdopp innan sängen. Fattar inte hur jag kunde gå på det varenda gångTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
5/24/12, 7:24 PM
#8

Tur dom är underbara :)

Ruzicka
5/24/12, 7:59 PM
#9

Pagan, ibland är föräldrarna mer naiva än barnen. ;)

Hur varmt var det på ett ungefär, plutopellis?

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

plutopellis
5/24/12, 8:19 PM
#10

18? Nä, alltså jag och temperaturer! Nu är detta en liten sjö så blir nog varm ganska fort. Första året vi bor här så aldrig badat där innan men jag låg ju i en stund och flera badade så runt 18 bör det varit.. Svåra frågor du ställer! Förvånad

Skogshumblan
5/24/12, 9:22 PM
#11

Godkväll!

Kikar in som hastigast. Här är varmt och nästan synd att klaga ute.

Här är det full rulle och iget blir som det  borde men så länge ingen dör är jag glad….

Ha det gött!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ruzicka
5/24/12, 10:03 PM
#12

#10 Tihi.. här klarar vi av att känna av vad folk har för färg på skorna och läsa av framtiden ur kort, men att svara på hur varmt det är är himla svårt. =P Fast jag är likadan.. Det finns tre temperaturer - för kallt, lagom och för varmt! Skrattande

Glöm inte att ta det lite lugnt också Skogshumblan, och, som min mormor alltid säger, vänta på sin själ ibland. ^^

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

plutopellis
5/24/12, 10:05 PM
#13

#12 Haha, ja Skrattande fast det var mellan kallt och lagom så kanske fyra temperaturer? Hahaha Tungan ute

Annons:
Ruzicka
5/24/12, 10:07 PM
#14

Då får vi ju ha fem! För kallt, svalt, lagom, ljummet, för varmt. Det spikar vi tycker jag. Tungan ute

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

plutopellis
5/24/12, 10:10 PM
#15

Ja det blev perfekt! Då var temperaturen på vattnet svalt. Haha, underbart! Skrattande

Ruzicka
5/24/12, 10:10 PM
#16

Då förstår jag precis hur varmt det var. Flört

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

plutopellis
5/24/12, 10:13 PM
#17

Tungan ute

Skogshumblan
5/24/12, 10:30 PM
#18

Ruzika tack. Kloka ord. Ska se om jag hittar mig själv & själen igen. De var ju här någonstans nyss….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ruzicka
5/24/12, 10:58 PM
#19

Ja, min mormor är mycket klok. ^^

Tar man det bara lugnt en liten stund brukar själen hitta tillbaks alldeles av sig själv. Glad

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Pagan
5/25/12, 6:56 PM
#20

ja det gäller att vänta in denGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Upp till toppen
Annons: