Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 873 ggr
Isa56
2012-05-22 08:58

Godmorgon 22/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans Skrattande

En ny strålande dag. Ska visst bli varmare idag. Flört Lite kluven är jag allt. Formsprutor inom plast håller runt 2-300 grader i snitt, så värme har jag även på vintern. Tyst Första timmen är varmast sen vänjer kroppen sig. Glad

Önskar alla en härlig tisdag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Skogshumblan
2012-05-22 10:09
#1

God morgon alla fina. Här skiner solen för fullt. Så skönt att barnen inte behöver alla tjocka kläder & överdragsbyxor. Hoppas ni alla får en fin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[C Stark]
2012-05-22 10:12
#2

Godmorgon min sköna böna och alla bönor som kommer efter!

Grått idag, det blir att dyka in i papper och blanketter här hemma… kommer hitta mig själv göra helt andra saker om jag känner mig själv rätt. Det blir så lätt att jag glider iväg när det blir tråkigt, ingenting har visst förändrats sen skoltiden… *s*

Isa, vad gör du för något, jag förstod inte ens hälften av ditt inlägg och din värme?

Härlig dag till alla! Kyss

Ruzicka
2012-05-22 10:12
#3

Godmorgon!

Vilken fin bukett, jag som älskar lila! Men jag blir så nyfiken - vad står det på skyltarna med "stökigt" och "arbete"?

Hur varmt har ni nu? Jag bor i Tyskland och skall få 30 grader resten av veckan.. Hur skall jag klara av detta? Fast jag borde inte klaga. Det är bättre än förra sommaren när jag bodde i Japan och hade 40 grader var dag.. >.< Du får göra som jag, Isa, och gömma dig i skuggan, och fundera på om det är värt pengarna med en AC. ;) Vill man se extra töntig ut finns det ju små handfläktar! :D

Lilla råttkorven jag pratade om häromdagen är helt återställd, tack vare all er hjälp!

Idag sitter jag nog bara vid dörren och väntar på att paketet med min tarotlek dyker upp. Det vore otroligt om den hinner hit redan idag, men hoppet är ju det sista som lämnar en, eller vad är det man säger? ;)

Ha en fin dag, allihopa! ^^

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Isa56
2012-05-22 10:39
#4

Jag är operatör inom plast. Så jag går mellan helautomatiska maskiner som formar plastmassan til detaljer i plast. Mycket inredningsdetaljer till bilar. Massan måste hålla en hög temperatur för vara flytande när den rinner in i formen. Flört Vi har golvfläktar lite här och var.

Äsh kan inte hitta en bättre bild. Det står "Här är inte stökigt. Systemet är enkelt. Allt ligger överst." Tungan ute

På den andre står: "Jag gillar inte ARBETE Det är ett hot mot min livsstil." Oskyldig

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
2012-05-22 10:49
#5

Hej svejs!

Här är det varmt och skönt, jag njuter i fulla drag! Visst blir livet lite lättare  även om man sitter inne på ett kontor. Man kan alltid drömma sig bort lite till den där kaffekoppen ute när man kommer hemGlad.

Igår gick jag INTE tillbaka till jobbet. Jag tog med 17-åringen på fik och sedan åkte vi hem och umgicks och pratade och hade riktig kvalitetstid. Det var så länge sedan jag fick sitta ner ensam med henne och verkligen prata! Dessutom fick jag henne att plugga matte inför hennes nationella prov idag, tre timmar med min väninnas sambo! Hon hatar matte, anser att hon är totalt värdelös och tycker det är läskigt med människor hon inte känner så hon gjorde en storbedrift ska ni veta. Nu håller vi tummarna att det betalade sig idag så att hon höjer sitt självförtroende ett snäpp!!

Ikväll har jag zumbapass, sedan skulle jag behöva cykla ner med den lilla tjejen till bibblan och lämna tillbaka böcker. Hon har inget att läsa på kvällarna så hon behöver fylla på lite oxå!

Isa, vilken vacker bukett!!!

C Stark - det kallas inställelsetid har jag hört. Den där olika långa tiden man drar på för att göra olika grejerGlad.

Ruzicka - skönt att lilla råttisen är piggare!!!!Kyss.

Humblan - såååååå skönt!!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

rosegarden
2012-05-22 11:08
#6

Tjoo svejs!!

här strålar solen =))

idag blir det kurs i meditation,kanalisering och psykometri=)

ska blii såå kul=)

en super dag hoppas jag er alla <3

Annons:
[C Stark]
2012-05-22 12:09
#7

Tack, Isa nu klarar genast allting! Jag fryser jämt, tror ni att ni behöver hjälp? Flört

Elpida Tack! ordet inställelesetid kommer jag härmed använda ofta förstår jag…

Vad roligt att råttisen kyat på sig Ruz, och gud vilken härlig dag rosegarden.
Jag sitter själv och rotar i det oändliga efter kurser men kommer ingen större vart… men den som väntar på ngt gott har man ju hört tals om…

rosegarden
2012-05-22 12:14
#8

Ja det är inte lätt att hitta rätt;) Ska ju passa både sinnet och plånboken :/ Vilket område bor du på? Jag är lite av en kurs nörd ..har koll på dom flesta haha!

[C Stark]
2012-05-22 12:20
#9

Stockholm, som oftast… Flört

Har varit i kontakt med flera men det verkar inte vara något på gång nån stans….

plutopellis
2012-05-22 19:45
#10

Tjena hopp alla!

Väntar på att sonen ska somna in ordentligt (tror han gjort det nu) och att gubben ska klippa klart gräsmattan för då drar jag ut med täcke, kudde, te och en bok! Och grannarna får skratta och glo bäst dom vill för jag tänker ligga där i bara nattlinnet Tungan uteSkrattande

Jessica Holländare
2012-05-22 23:07
#11

Godkväll alla!!

Vad härligt att råttbebisen mår bra Rizicka!! Skrattande

Själv har jag sovit nästan hela dagen. Nattarbetare som jag är.. Skönt att slippa den hemska värmen!! Jag mår inte bra av värme.. Skrikandes


Upp till toppen
Annons: