Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 1059 ggr
Ruzicka
5/21/12, 4:53 PM

Beställt min första lek!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag beställt min första lek! Skrattande Det blev en Wizards Tarot. Jag tycker själv att det är lite, tja.. lite töntigt och barnsligt, om man får lov säga så, med en Harry Potter-ripoff, och att det blir lite för mycket helt enkelt med skol-temat och att alla ur stora arkanan är professorer i olika magiska ämnen och yadayada.. Men trots det drogs jag till den, framförallt till bilderna, som jag tycker är vackra och färgstarka men samtidigt verkar de mycket enkla att läsa av iom att de är så väldigt lika RW. Vilket passar mig alldeles utmärkt. ^^

Jag har letat runt länge nu och har hela tiden kommit tillbaka till den här, så det känns som att det är tänkt att det skall bli såhär. Glad

Jag tror det blir en bra första lek, och jag kan inte vänta tills den kommer i brevlådan så att jag kan börja bekanta mig med den!

Här är några, tyvärr vattenstämplade, exempel:

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Annons:
[sagalina123]
5/21/12, 5:23 PM
#1

Grattis till din nya lek. :)

Lynxkissen
5/21/12, 5:35 PM
#2

Vad roligt :) Grattis^^

plutopellis
5/21/12, 5:42 PM
#3

Grattis! Så roligt! :)

[C Stark]
5/21/12, 5:54 PM
#4

Känns det rätt så är det rätt… grattis! Bilderna är fina Glad

(Ps. vi har blivit ombedda att länka våra bilder om de ej är våra egna pga. upphovsrätten)

Ruzicka
5/21/12, 6:06 PM
#5

Tack så mycket!

#4 Åh, förlåt! Jag som tänkte att jag hade läst reglerna och kunde dem.. >.< Jag skall tänka på det till nästa gång. De är i alla fall vattenmarkerade, så det går enkelt att se var de kommer ifrån.. Men jag skall inte göra det igen. Tack för att du påpekade det.

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Tarotstollan
5/21/12, 9:18 PM
#6

Den är jättevacker, och står på min "vill ha lista"! Grattis till din nya kompis!Skrattande

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Jessica Holländare
5/21/12, 10:11 PM
#7

Vad fina! Kommer nog bli en toppenlek till dig! Alltid spännande med nya lekar och extra spännande då det är din första. Skrattande Grattis!


Ruzicka
5/22/12, 10:39 AM
#8

#6 Jag har inte sett den nämnas här alls så jag var lite rädd att jag valde en konstig eller "dålig" lek i era ögon..! Men vad kul att någon annan vill ha den också, så att det inte bara är jag som är lite knäpp. Flört

#7 Jag tror faktiskt att den kommer bli jättebra. Det känns verkligen så. Ja, spännande skall det bli! Jag kan knappt vänta på att den skall komma. Tror ni man kan möta upp posten halvvägs..? Oskyldig

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Elpida
5/22/12, 11:04 AM
#9

Den är jättefin och jag tror faktiskt att den kommer att passa dig som hand i handske!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
5/22/12, 11:06 AM
#10

Den är vacker. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Ruzicka
5/22/12, 11:09 AM
#11

Elpida, Isa; Tack så mycket! :D

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Ruzicka
5/23/12, 10:25 PM
#12

Idag kom den! Klockan fyra, ungefär. En minut innan brevbäraren ringde på dörren började det ösregna och åska så det skakade i väggarna. Det var lite mäktigt.

Helhetsintrycket är mycket bra, boken kommer verkligen komma till nytta. Den är perfekt skriven för att jag skall förstå, men samtidigt tänka och känna själv. Jag petade lite på korten men skall sätta mig ner i lugn och ro imorgon och skriva några rader om varje kort så jag bekantar mig lite mer med dem. Men jag testade ändå att dra ett kort för kvällen - svärdstrean. Tja, den var ju ärlig i alla fall.. >.<

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Tarotstollan
5/24/12, 12:27 AM
#13

#12. Då fick den ett hejdundrande välkommnande i alla fallSkrattande, hoppas att ni skall trivas tillsammans!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
plutopellis
5/24/12, 5:14 AM
#14

Grattis vad roligt! Både med boken och korten!

Elpida
5/24/12, 8:27 AM
#15

Grattis! Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pam89
5/24/12, 9:21 AM
#16

Väldigt vacker lek!

Ruzicka
5/24/12, 11:22 AM
#17

Tack så jättemycket allihopa! :D

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Pagan
5/24/12, 4:02 PM
#18

Vilken fin lek du valt…inget är som väntans tiderTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
5/25/12, 9:48 AM
#19

Så roligt och spännande. Leken är ju jättefin! Det härliga med oss är att vi alla gillar olika och att det finns lekar som passar oavsett smak ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: