Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 906 ggr
Isa56
2012-05-21 08:42

Godmorgon 21/5

Godmorgon allesammans. Skrattande

Ljuvligt väder ute. Lite stel efter ogräsrensningen igår, men det ger sig nog uppåt dagen.

Eftermiddagsskift denna vecka. Lär vara varmt på jobb när man kommer dit.

Önskar alla en skön måndagTungan ute

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Elpida
2012-05-21 09:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon Isa

Jag hoppas att valrossen/sjöjungfrun/oxen sovit gott inatt, om än lite stelFlört. Själv vaknade jag till ett helt fantastiskt väder - me like. Jag är en riktig värmedyrkare, mina leder mår så fantastiskt mycket bättre då! Ljuvlig cykeltur till jobbet med fåglarna som sjöng morgonpsalmen. Hann hälsa godmorgon till universum, moderjord, alla väsen, andevärlden och änglarna. En liten procedur jag har varje morgon Glad.

Idag ska jag med 17-åringen till lasarettet 13.20, funderar skarpt på att INTE cykla tillbaka till jobbet utan njuta av dagen… Oskyldig. Vi får väl se vad det blir.

Har'e så gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[C Stark]
2012-05-21 09:54
#2

God morgon Isa och Elpida.

Jag stämmer in, ljuvligt väder är det ute idag igen… Ny vecka nya tag, jag har rullat upp armarna för rond 135 mot myndigheterna och har övertalat mig att jag äntligen ska lyckas med en K.O. denna vecka.

Sen ska jag ta en god bok och förbättra färgen på mitt skandinaviska skinn så man inte skrämmer slag på sina medmänniskor…

Härlig vecka ska det bli och det önskar jag även er! Kyss

Jessica Holländare
2012-05-21 10:02
#3

Godmorgon eller nåt.. Tur jag ska jobba i natt för nu orkar jag inte mer!


[C Stark]
2012-05-21 10:13
#4

#3 Energi och styrkekramar! Kyss

[sagalina123]
2012-05-21 11:02
#5

God förmiddag, här skiner solen och jag är så nervös inför en jobbintervju.

Har haft riktigt otur med arbetsgivare det här året, senaste ska gå i konkurs och jag får inte ens den intjänade lönen därifrån. Vore på tiden med nytt jobb, en inkomst och inga sömnlösa nätter. :S

Önskar er alla en fin dag och håll gärna tummarna för dig om tiden finns.

Kram Saga

rosegarden
2012-05-21 11:34
#6

Godmorgon alla underbara!

sagalina jag håller tummarna=)

här lyser solen starkt med!

jobbar o står i…varmt här i lokalen..phu.. men jag klagar inte haha!!

Annons:
Amandla
2012-05-21 13:19
#7

Morrn! Jag har fullt sjå att hålla isär nykastrerade Albinpudeln och löpande Pixiepudeln, han ska inte anstränga sig alltför mycket än och hon börjar retas och ska ha igång honom. Riktigt så kul får de inte ha, tur att mammas Daisypudel är här idag så Pixie får leka med henne istället.

Ska sätta mig på balkongen en stund och sticka, sen ska jag och sönerna iväg och gratulera en kompis som fyller år. Vi hoppas på gofika! Tungan ute


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Jessica Holländare
2012-05-21 14:14
#8

Hoppas det löser sig snart för dig Sagolina!!

Tack för energin C Stark, den behöver jag. Glad

Laddat ute i solen idag. Inte gjort ett skvatt mer än lagat mat och diskat. Känns lite bättre nu men ack vad trött. Dumma fibro…


plutopellis
2012-05-21 18:42
#9

Hej alla!

Jag kommer hålla mig lite i bakgrunden här ett tag och inte blanda mig i så mycket utan mest läsa. Det har blivit för mycket för mig just nu med att börja jobba och frustration över en hel del saker här hemma att mina batterier dött ut Gråter men jag har skaffat den hjälp jag behöver idag så ni behöver inte oroa er, jag är på väg. Men bara så ingen undrar vart jag tagit vägen. Tack för att ni alla finns! Kyss

[C Stark]
2012-05-21 19:01
#10

Jag hoppas att du får ordning på allt du behhöver få ordning på och att du får det töd du behöver.
-Sköt om Dig pluto och kom snart tillbaka!! Kyss

plutopellis
2012-05-21 19:25
#11

Tack C Stark! Kommer smyga runt här för annars kommer jag klättra på väggarna, men orkar inte engagera mig alls. Men det kommer bli bra, det måste det Glad

Amandla
2012-05-21 19:33
#12

Ta det lugnt Pellis, vi är här om du behöver prata av dig eller bara blaja lite Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
plutopellis
2012-05-21 19:34
#13

Kyss

Annons:
Pagan
2012-05-21 21:53
#14

Kramis pellis, hoppas på snabb vändningKyss

Cs hur gick det med brännan, en annan ser ju ut som en skiten albyl så lite tid i solstolen skulle inte skada.

Elpida, vände du tillbaka till jobbet?

Saga, håller tummarna!! Var det idag?

Isa, det är inte stelhet det är latmasken som vrålarFlört

Här var det helt underbart tills det började bli förfärligt kvavt och då jag åkte hem vid 18 så blev det åska och ösregn följde, så det är först nu jag vågar sätta på modemet. Sicken stormstart på sommaren va`senast i torsdags fick jag nästan ha handskar då jag var ute i trädgården, fick blåsa värme på fingrarna i regn och kyla - nu i dag +26 i skuggan!! Å så säger de att fruntimmer är svåra att förstå sig påFörvånad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[sagalina123]
2012-05-21 21:58
#15

#14 Ja det var idag jag var på intervjun, nu ber jag till alla gudar, spöken och troll som finns på att jag ska få det där jobbet. Blev ännu mer sugen efter intervjun. ;) Konkurransen är stor så jag försöker lugna ner mig och tänka positivt.

Hoppas ni alla har haft en fin dag idag. Här ska det packas osv. inför en välbehövlig semester som jag förövrigt fått för mig att avresan var på onsdag men är tydligen på torsdag, jag skyller på värmen och åldern. :P

Jessica Holländare
2012-05-21 22:01
#16

Hoppas att du får en toppen semester Sagolina!!

Och min kära systeryster!! Massa pussar och kramar på dig. Du kommer fixa det här med, precis som med allt annat! Du är en seg jäkel!! Kyss


Pagan
2012-05-21 22:18
#17

Då fortsätter vi tänka positivt saga, klart jobbet är ditt!!! ja skyll på vad du vill - ang semestern, intervjun tog nog en del energi.

Jag sitter själv och räknar ner dagarna, v.25 är det midsommar, har jag tur så får jag ledigt då och sedan låååång ledigtSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[sagalina123]
2012-05-21 22:36
#18

#17 åhåå långledigt, ja det är nog inte många som säger nej till det. ;D

[sagalina123]
2012-05-21 22:37
#19

#16 Tack snälla du, hoppas du också får lite ledighet, det behöver nog vi alla lite då och då. ;)

#13 Skickar över en kram till dig!

Isa56
2012-05-21 23:04
#20

Vet i sjutton jag känner mig både magnlad, trumlad och kokt vid det här laget.  Flört Men nu är jag hemma och ska läsa in mig. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
[C Stark]
2012-05-22 08:45
#21

#14 … gick och gick, det blev en bra början får vi säga. En timme var jag ute sen fick jag myror i röven av att sitta still. Haha… allt i sin ordning! ;)

#20 Isa, du låter ju helt fantastisk!! Skrattande

Upp till toppen
Annons: