Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 611 ggr
Pagan
2012-05-17 08:53

Godmorgon Torsdag

Godmorgon

Här är det regnskyar i massor. Har saknat er. Har jobbat till sent mån-onsd, men nu är jag ledig resten av veckan så det var det värt trots allt. Har en del att ta igen ser jag. Hoppas Ni får en bra Kristihimmelfärdsdag, Grattis Norge på nationaldagen och säg hej till alla kor som får släppas ut på bete idag.Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
2012-05-17 08:57
#1

Godmorgon Pagan och alla andra. Skrattande

Lite lojt nu, för en gångs skull. Kalas i eftermiddag. Ska bli rätt kul att träffa släkten, det gör jag inte så ofta. Så det är mer uppskattat då. Oskyldig

Lite småregn.

Grattis Norge på er nationaldag. Skrattande

Önskar alla en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
2012-05-17 14:24
#2

Jag är inne på andra migrändagen, det är inte alls lika illa idag som igår men det känns fortfarande. Så jag tar det lite lugnt, läser lite här och stickar en sväng på sjalen jag börjat på. Känner mig lite dator-mätt så att säga, så jag är inte jätteaktiv på "mina" sidor men läser och håller koll.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
plutopellis
2012-05-17 14:46
#3

Hej hej alla! Hoppas det släpper snart amandla! Åkte en akutsväng till Ullared, tack vare isas upptåg och ivriga delande på Facebook kommer en Smulan och en Tiger hem till oss idag från ett katthem och vi hade ingenting hemma! Så Ullared fick sig ett besök av oss :) Hoppas de ska trivas hos oss! Puss på er alla!

Amandla
2012-05-17 15:02
#4

Åh så mysigt med kissekatter, det går säkert fint ska du se. Känns som att särskilt den ena är riktigt kelen och gosig Kyss


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
plutopellis
2012-05-17 15:14
#5

Det är Smulan amandla :) Tiger gör som han vill, jag bara hoppas vi ska komma tillrätta med hans toalett vanor sen får han komma och gå hur han vill :)

Amandla
2012-05-17 15:28
#6

Jag tror att Tiger kommer att sköta sig så snart han upptäcker att han får resten av sina behov uppfyllda. Både en känsla jag får in och vetskapen om att många katter visar att de inte trivs genom att kissa och bajsa på "fel" platser. Han är svag för godsaker tror jag Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
plutopellis
2012-05-17 15:28
#7

Bra att veta amandla! Tack snälla du Kyss

Amandla
2012-05-17 15:29
#8

Så lite så, det kom av sig självt Kyss


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Isa56
2012-05-17 17:39
#9

Hur tusan hamnade jag i kattsvängen? FörvånadOskyldig

Haha, lycka till med sötisarna. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
2012-05-17 17:43
#10

:)

Skogshumblan
2012-05-17 18:37
#11

Amandla det lät inget vidare med sån ihärdig migrän. Krya på dig. Säg till om vi ska ta en tid då vi skickar healing. Pellis så härlig med katterna. Hoppas de tar väl hand om er;) Isa, hoppas ditt firande av pappa "knut-Agda " var trevligt. Själv har jag fått insikter idag som nog lyser upp halvvägs till Jupiter minst. :P Dotera är snorig, killarna är på träning. Lilleman följer sona föräldrars kampsportsfotspår och har börjat med ju jutsu. Dotera vill men är för ung än. Jag ska snart parkera mig med virkning framför alla avsnitt av hem till gården som jag missat. :) Ha en fin kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: