Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 631 ggr
[C Stark]
5/16/12, 10:12 AM

Godmorgon Onsdag 16 maj

God morgan alla sköningar och skönheter!

Även idag lyser solen, men tyvärr endast med sin frånvaro. Ägnar därför dagen till att försöka se om jag inte kan få ihop en liten hemsida.
Är helt sjukhusfri hela veckan, det har inte hänt på över 6 månader - så det känns som att jag har semester! Oförklarlig känsla! Skrattande

Hoppas att alla har en skön dag - wherever you are!

Puss och Kram

Annons:
[dandamimm]
5/16/12, 10:38 AM
#1

God förmiddag.

Har en lite paus i arbetet så jag tittar in på iFokus en stund och stökar runt.

Hoppas ni alla har en fin dag. Det har jag, bara jobb idag och sen ledig tills jag börjar jobba igen på tisdag.

Ljus// Danda

plutopellis
5/16/12, 6:55 PM
#2

Tjena hopp alla!

Trött men imorgon är man ledig! WOHO! Skrattande

Sen blir det jobb igen på fredag men det behöver jag inte tänka på nu ju Flört

Hoppas alla får en toppenkväll! Här är det varmt och skönt och man kan duscha precis när man vill! Som att bo på hotell eller något! Tungan ute

Puss och kram på er!

Skogshumblan
5/16/12, 7:07 PM
#3

God kväll! En intensiv vecka är slut. Strax dags att röra på den här hop med celler lite:). Ha en trevlig kväll!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
5/16/12, 7:49 PM
#4

En migrändag lider äntligen mot sitt slut, eländet brukar oftast släppa kvickt efter att jag tagit medicinen (älska zomig nasal!!) men inte idag… nu tror jag den helt har försvunnit ur skallen. Så jag är trött och lite lullig nästan, det tar på krafterna.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
plutopellis
5/16/12, 7:58 PM
#5

Ush amandla! Sänder över lite styrkekramar!

Amandla
5/17/12, 2:20 PM
#6

Tack Pluto! <3 Jag är bättre idag även om det fortfarande känns. Blir inga långpromenader eller nåt städande precis, sånt får grabbarna sköta. Det har sina fördelar att ha stora barn! Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Upp till toppen
Annons: