Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

God morgon 15 maj

2012-05-15 08:55 #0 av: Elpida

God morgon alla härliga tarotare!

Jag har haft fullt upp så jag har bara varit inne och skummat i trådarna. Snart dagt för lite läggning igen, superkul!!!

Vädret är en salig blandning mellan sol, regn och blåst och så ska det visst fortsätta. Man får passa på att gå ut mellan varven och lagra solstrålarna. På torsdag ska vi ut till vårt andra hus och förbereda för uthyrning och skriva kontrakt. Hoppas även på att kränga en soffgrupp till en kille som ringde just. Behöver casha in lite så det skulle sitta fint!

Nähä, dags för frukost. Ha det så gott i dag godingar!!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Anmäl
2012-05-15 12:19 #1 av: Amandla

Morrn! Jag har också haft mycket ett par dagar så jag har inte hunnit läsa igenom allt som hänt på "mina" sidor. Men nu tar jag sats! Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2012-05-15 15:08 #2 av: Isa56

Hej allesammans. Skrattande

Här är en till som varit för trött, och fortfarande är. Tyst

Men läsa orkar jag nog.

Ha en skön kväll

Kram Isa

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-05-15 17:34 #3 av: [C Stark]

God middag Brudar!

Jag går i Isas fotspår, har varit inne här ett par gånger idag men orkat inte  skriva... nu blir det bok! Cool

Kram

Anmäl
2012-05-15 17:37 #4 av: Isa56

Tyckte väl att jag hade någon tätt efter mig. Flört

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-05-15 18:21 #5 av: plutopellis

Fungerande bergvärme!!! :)

Anmäl
2012-05-15 18:26 #6 av: [C Stark]

Gå inte så fort- jag hinner knappt med med mina trötta ben! Flört

Och grattis Pellis!! Skrattande

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.