Annons:
Etiketttarot-allmänt
Läst 925 ggr
[sagalina123]
5/14/12, 10:58 PM

Trött efter en läggning?

Blir ni trötta efter en tolkning? Är det något fel jag gör? Jag blir både trött och hungrig. Jag blir det av större läggningar, såna som tar lång tid men inte av de mindre tolkningarna.

Annons:
Skogshumblan
5/14/12, 11:07 PM
#1

Klart det tar pÅ krafterna säger jag! Känner igen mig och tror vi är fler som känner så:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[sagalina123]
5/14/12, 11:09 PM
#2

Hur hanterar du det, kan man göra något åt det?

[C Stark]
5/14/12, 11:14 PM
#3

Instämmer… det handlar ju om energier. Men väldigt olika på olika personer.

Tuva-C
5/14/12, 11:21 PM
#4

Har hört att det är bra att dricka citronvatten. :)

christel70
5/14/12, 11:21 PM
#5

Jag brukar fylla på både innan och efter en läggning med vitt stärkande universellt ljus, en meditation som jag lärde mig när jag gick Reikihealing. Innan jag gör läggingen brukar jag också be om hjälp att tolka av min guide och oftast går då tolkningen av sig själv.

Min tro är som så att man kan öppna upp för högre kärleksfulla krafter och få hjälp så man inte "tömmer" sig själv även när man gör tarotläggningar. Det är ung. som med healing. Du kan ge healing från dig själv (av din egen livskraft) men blir då oftast trött, men öppnar du upp för universum och hämtar kraften därifrån går flödet genom dig och man slipper bli trött.

Det är ingenting jag hört från någon utan något som jag testat och som funkat för mig iallafall.

Medarbetare på Tarot

Skogshumblan
5/14/12, 11:25 PM
#6

Sagalina, jag tror det är som med all ansträngning, man vänjer sig och hittar sina sätt att hantera det. Kan inte säga att jag gör något speciellt men lyssnar på vad som känns bäst just då är mitt mest ärliga svar :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[sagalina123]
5/14/12, 11:55 PM
#7

Skönt att veta att det är rätt vanligt, en väninna blir tydligen jättepigg efter sina läggningar. :-D men hon har iofs spått i 20 år. #5 tack för tipset, ska definitivt provas!

Elpida
5/15/12, 10:12 AM
#8

Jag gör precis som Christel, jag ber universum om hjälp och kraft. Jag känner mig aldrig trött efter en läggning (om inte klockan är alldeles för sent på dygnet förståsFlört)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

tarotlasse
5/15/12, 10:52 AM
#9

Det tar på en att läsa av andra mäniskor och att vara öppen.

Så viktigt att lära sig att stänga ner i mellan läggningarna.

Man blir fruktansvärt trött när man arbetar väldigt mycket med att läsa av andra mäniskor.

När jag arbetade på mässorna så när man sitter där i energien och läser av personer som avlöser varandra hela tiden så är det inga problem.

Men när dagen är slut så är man själv helt slut i huvudet oftast så när man kommer hem eller till rumet o hamnar framör TV´n så ser man att det rör sig på Tv´n men det går ut i andra ändan så man är inte riktgt medveten om vad det handlar om eftersom man är så trött.

Efter en hel helg på en mässa så ser jag till att inte ha ngt inplanerat dom närmaste dagarna efteråt efter som jag är så fruktansvärt trött.

Det är samma när man håller kurser under kurserna är det jätte kul men det är intensivt och om lärare får man ju vara öppen och läsa av hela tiden.

Så man blir fruktansvärt trött efter en  hel dag o en hel helg.

Man hör också ofta från elever att dom är helt tomma i huvudet och fruktansvärt trötta efter en kurs.

Så visst tar det på en att vara öppen och att läsa av.

När det gäller enstaka läggningar så kan det variera väldigt mycket från person till person man lägger för.

Läser man av en person som inte mår så bra och är trött så tar det mer på en mot att man lägger på en person som är pigg o glad.

Lasse

Upp till toppen
Annons: