Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Tolkningar

Trött efter en läggning?

2012-05-14 22:58 #0 av: [sagalina123]

Blir ni trötta efter en tolkning? Är det något fel jag gör? Jag blir både trött och hungrig. Jag blir det av större läggningar, såna som tar lång tid men inte av de mindre tolkningarna.

Anmäl
2012-05-14 23:07 #1 av: Skogshumblan

Klart det tar pÅ krafterna säger jag! Känner igen mig och tror vi är fler som känner så:)

Anmäl
2012-05-14 23:09 #2 av: [sagalina123]

Hur hanterar du det, kan man göra något åt det?

Anmäl
2012-05-14 23:14 #3 av: [C Stark]

Instämmer... det handlar ju om energier. Men väldigt olika på olika personer.

Anmäl
2012-05-14 23:21 #4 av: Tuva-C

Har hört att det är bra att dricka citronvatten. :)

Anmäl
2012-05-14 23:21 #5 av: christel70

Jag brukar fylla på både innan och efter en läggning med vitt stärkande universellt ljus, en meditation som jag lärde mig när jag gick Reikihealing. Innan jag gör läggingen brukar jag också be om hjälp att tolka av min guide och oftast går då tolkningen av sig själv.

Min tro är som så att man kan öppna upp för högre kärleksfulla krafter och få hjälp så man inte "tömmer" sig själv även när man gör tarotläggningar. Det är ung. som med healing. Du kan ge healing från dig själv (av din egen livskraft) men blir då oftast trött, men öppnar du upp för universum och hämtar kraften därifrån går flödet genom dig och man slipper bli trött.

Det är ingenting jag hört från någon utan något som jag testat och som funkat för mig iallafall.

Anmäl
2012-05-14 23:25 #6 av: Skogshumblan

Sagalina, jag tror det är som med all ansträngning, man vänjer sig och hittar sina sätt att hantera det.
Kan inte säga att jag gör något speciellt men lyssnar på vad som känns bäst just då är mitt mest ärliga svar :)

Anmäl
2012-05-14 23:55 #7 av: [sagalina123]

Skönt att veta att det är rätt vanligt, en väninna blir tydligen jättepigg efter sina läggningar. :-D men hon har iofs spått i 20 år.

#5 tack för tipset, ska definitivt provas!

Anmäl
2012-05-15 10:12 #8 av: Elpida

Jag gör precis som Christel, jag ber universum om hjälp och kraft. Jag känner mig aldrig trött efter en läggning (om inte klockan är alldeles för sent på dygnet förståsFlört)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.