Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Våra egna berättelser

Jag och min lek

2012-05-14 13:46 #0 av: [C Stark]

Måste berätta om min egna personliga lilla lek som jag tog till hands för att göra en 6månaders läggning för mig själv idag.
Den står mig verkligen nära, och Ibland undrar jag verkligen om den har ett eget liv. Använder den bara på mig själv utan undantag och är oerhört talande.
Jag gjorde en läggning med vardera 4 kort för varje månad,;

Hälsa, Ekonomi, Sysselsättning & Kärleksliv

Det speciella med denna lilla lek är att den har ett "Un known card" som egentligen betyder att det är för tidigt att svara på frågan.
Har aldrig fått upp detta och därför inte brytt mig nämnvärt mycket om det, förutom idag då det dök upp efter ett par månader för kärlekslivet.
Tyckte det var väldigt märkligt eftersom den hamnade mitt i hela läggningen och satte stopp för allt kommande men ryckte på axlarna och fortsatte...
-För att upptäcka att det av outgrundlig anledning saknades ett 4:e kort i de resterande följande månaderna för kärlekslivet.
Det förklarade allting!

Visst har vi en speciell relation! Flört

Anmäl
2012-05-14 13:49 #1 av: Jessica Holländare

Vad är det för en spännande lek?? Glad

Låter mysigt att ha en personlig lek som du bara har till dig själv.

Anmäl
2012-05-14 14:00 #2 av: Aracco

Coolt hur det funkarFlört

Anmäl
2012-05-14 14:18 #3 av: [C Stark]

#1 Chrystal visions som vi pratade om i en anan tråd alldeles nyligt... Glad

Anmäl
2012-05-14 14:50 #4 av: Jessica Holländare

Aha, vad spännande! Glad

Anmäl
2012-05-14 16:00 #5 av: Aracco

Har spanat in Crystal Vision och det lutar allt mer åt ett ganska närastående inköp av denna otroligt vackra lek!! förstår att du valt den till din egna lek C Stark Glad

Anmäl
2012-05-14 16:08 #6 av: Skogshumblan

Oj vilken upplevelse!

Anmäl
2012-05-14 19:19 #7 av: [C Stark]

#5 Det var nog snarare den som valde mig faktiskt! Flört
#6 Ja, skogis visst var det häftigt!

Anmäl
2012-05-14 21:18 #8 av: Pagan

Ja det var ett magiskt ögonblick Cs, vilken fin vägledning

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.