Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 670 ggr
[Shamanwolf]
5/14/12, 7:21 AM

God Morgon 14 Maj

God Morgon alla på Tarort !

Det är sällan jag skriver här men läser destomer så en godmorgon tråd ska jag väl kunna åstadkomma om än det är klent med andra trådar.

Här bjuds regn ,blåst och rusk med andra ord trivselväder för mig.Hoppas solen skiner på er som vill ha värmen och ha en underbar dag där ute Glad

Annons:
Maikailoa
5/14/12, 9:13 AM
#1

Här skiner solen bakom regn, blåst och rusk. Glad

Maikailoa
5/14/12, 9:14 AM
#2

Nu fick jag myran också.

[C Stark]
5/14/12, 9:46 AM
#3

Godaste morgonen och bästa starten på veckan Shamanwolf, Maikaiola och alla som vaknar senare under dagen!

Ny dagar och nya tag, och dagen till ära så skiner solen i min stad.
Jag sitter o äter frukost med fågelkvitter - det är obetalbart.

Kommer bli en bråkig vecka med myndigheter, men det ska gå - boxinghandskar on!

Kram till alla

Jessica Holländare
5/14/12, 1:44 PM
#4

Godmorgon!

Precis stigit upp efter att ha jobbat hela natten. Hemsk helg på jobbet… Tur jag är ledig en vecka nu…

Denna veckan ska jag flytta till min nya lägenhet. Jag har inte ens packat allt!!! Men, men… Huset står ju kvar så det ska nog lösa sig allt efter som…

Kram på er alla!!


Aracco
5/14/12, 2:05 PM
#5

Godmiddag… Här är det ett evigt regnande men härligt för nu är det legitimt att ta en bok, sjunka ner i soffan ta med katten och tända ljusGlad Ska bara mysa!!! HÄRLIGT!!!!!!!

Jessica på You tube har Doreen Virtue lagt upp veckans kort där hon drar kort ur sina lekar och tolkar vekans influenser, ett av korten för denna veckan var MOVE och det stämmer ju bra in med vad du ska göraFlört länk till hennes sida: http://www.youtube.com/user/4AngelTherapy

Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com

Jessica Holländare
5/14/12, 2:08 PM
#6

*hihihi* Ja, det stämmer ju bra Aracco!! Skrattande


Annons:
Aracco
5/14/12, 4:17 PM
#7

Lycka till med ditt flyttandeGlad

Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com

plutopellis
5/14/12, 5:46 PM
#8

Tänder påväg, behöver jag säga mer? Igår kväll var det bara grin och vaken från innan två till halv fyra och klockan ringde fem. Behöver jag säga mer?! Suck! Men men i kväll blir det Alvedon innan sänggående! :)

Skogshumblan
5/14/12, 5:57 PM
#9

Hejhopp! Regn å rusk ute men en härligt dag ändå. Ska strax iväg på judon, behöver röra på stela bäcknet … Tack för länktipset. Ska kolla in! Bråka på med myndigheter, flytt å hoppas T mår bra snabbt igen! Ha en fin kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
5/14/12, 8:32 PM
#10

Fick nycklarna idag!!!!!! SkrattandeSkrattande


[C Stark]
5/14/12, 8:36 PM
#11

Grattis Jessica!! Skrattande

Jessica Holländare
5/14/12, 8:40 PM
#12

Tack! Kyss


plutopellis
5/14/12, 9:01 PM
#13

Imorgon kommer våran bergvärme Glad vi har ett 200 meter djupt borrhål i trädgården och ett utröjt pannrum Tungan ute gubben sköter städningen där inne för det bor gigantiska otäcka saker där som jag inte tänker beblanda mig med! Gubben kom ut och fällde kommentarer som: "när det knastrar om dom, då vet man att de är stora" eller "när man tror att det är ett löv som flyger förbi men det egentligen är en spindel då är de stora". Ryser bara jag tänker på det! Hoppas han dödar alla så de inte flyttar upp eller något nu när vi förstör deras bon!!! Tyst

Annons:
Pagan
5/14/12, 9:09 PM
#14

hu PellisFörvånad läskigt!!

Jessica toppen ju, ja då e det bara resten kvarTungan ute

nyss hemkommen, trött som attan, jobba jobba, ack vad vore väl en bal på slottet……..om inte alldeles

Nu ska jag ila och se vad Ni skrivit i trådarna, ni har varit flitiga idagSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
5/14/12, 10:20 PM
#15

Jaha så mycket tid bidde det innan sängdax. Natti natti sötisar, ses förhoppningsvis en sväng i morgon, ska jobba över då också. Men tills dessa ska jag hinna sova lite.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: