Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 491 ggr
Elpida
2012-05-08 09:12

Tisdag 8 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Ganska soligt ute med kyliga vindar, längtar efter att kunna cykla till jobbet UTAN vantar… Men jag ska kanske vara glad att det varken regnar eller snöar!

Vaknade av att dotterns väckarklocka ringde och tyckte det var ytterst tråkigt att vi hade satt på den av misstag när vi ändå var lediga… tills det slog mig att det var tisdag och jag hade glömt ställa min egen Obestämd.

Mår förvånansvärt bra i kroppen efter helgens böj, håll, sträck och tänj-övningar. Med den träningsvärken jag hade i lördags trodde jag att det skulle bli sjukskrivning igår men än är det krut i kärringen! Cool. Jag blev godkänd Bodybalanceinstruktör i alla fall och det var vansinnigt roligt.. och bland det jobbigaste jag gjort fysiskt! Ikväll ska jag skaka loss kroppen med zumba istället!

Hoppas ni får en helt fantastisk tisdag och alla jobbiga funderingar stoppar vi i ballonger och släpper iväg idag, de kan komma tillbaka en annan dag! Flört

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
[C Stark]
2012-05-08 09:20
#1

Godmorgon världen!

Gud så härligt det låter Elpida! Jag saknar min träning mycket mycket - jag lever dock på hoppet och tror att jag kommer vara tillbaka till hösten igen! =)

Här är det strålande sol - och otroligt mycket pollen  - nu är sommaren nära!! Skrattande
Jag ska ta en tur och handla en vattenkokare efter gasräkningens senaste överraskning. Jag vill inte bli överraskad igen, även om det var väldigt spännande, hehe…
Sen ska jag bli bortskämd med middag med vänner - lyckans ost är jag!

Hoppas att ni alla får en fin dag!

Skogshumblan
2012-05-08 09:39
#2

God morgon Elipida, starkis och ni andra som kikar in idag.

Elpida, GRATTIS! Så kul att du klarat den instruktörsutbilningen. Jag älskar bodypump, länge sedan jag tränade men oj vad jag gillar det.

Starkis hoppas du får tag på en kokare du vill ha och att du får en fin dag med vännerna.

Själv har jag massa borden och måsten men jag får se hur det blir med dem, är lite lat idag. Också.Tungan ute

Ha en kanonfin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2012-05-08 12:41
#3

Morrn! Jag väntar på en klipphund, en pudel som var här en gång förra året tydligen fast jag inte minns henne. Mattes namn däremot kände jag igen. Känns  märkligt eftersom jag brukar minnas allt som handlar om pudlar Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: