Annons:
Etiketttarot-allmänt
Läst 1298 ggr
Puffis
2012-05-06 20:19

Tarotläggning

Jag brukar få mest inspiration och vara som mest mottaglig på kvällen/natten, så igår natt när min vän var hos mig la jag Tarot för henne.

När jag fick upp korten så blundade jag och allt bara strömmade till mig, jag kunde känna hennes känslor när jag sa vad jag läste. Jag hade stödord från det lilla häftet, resten flöt bara på helt klockrent och det har aldrig hänt förr. Det som jag sa stämde också vilket gjorde mig ganska glad att jag faktiskt lyckats på riktigt.

Är det ungefär såhär ni kan känna? Eller hur blir det för er när ni lägger för någon?

Om du följer spår du aldrig sett förr, kan du lära med ditt hjärta här och nu.

Annons:
Jessica Holländare
2012-05-06 20:23
#1

Men vad spännande!! Kanske var fullmånens energi? Har aldrig varit med om det då jag är Nybörjare och har en förmåga att blockera för mig själv… Tungan ute


Tarotstollan
2012-05-06 20:28
#2

Grattis, till att det flyter på så bra för dig!

Själv har jag endast gjort ett fåtal läggningar för andra, och det var längesedan nu. Tycker inte det gick något vidare, jag var bara nervös och kunde bara tolka exakt vad som var på korten.

Visserligen har jag lärt mig mycket mera nu, men ärligt talat tror jag inte jag är bättre tolkare nu än vad jag var då

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2012-05-06 20:37
#3

Jupp, det är så det brukar kännas när jag har flyt! Det har jag verkligen inte alla gånger, ofta får jag se på de rena betydelserna av korten först, sen brukar intuitionen gå igång. Särskilt de gångerna när jag varit riktigt snabb med att skriva ner tolkningen (lägger oftast över nätet) brukar det stämma väldigt bra Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2012-05-06 20:40
#4

Välkommen hit.

Så härligt att du kände så!

Så kan det vara om man är på topp och den man lägger för är öppen och villig att läsas av.

/ Skogshumblan