Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering

Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Kanalisering

Medium.

2012-05-05 18:11 #0 av: Tarotstollan

För er som är intresserade kan jag berätta att mediumet Jeanette kommer att arbeta lördagar 12-16 på Tarotkatten i Borås. Hon är en mycket pratglad och trevlig person.

För information kontakta www.Tarotkatten.se

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2012-05-05 18:13 #1 av: plutopellis

Åh så spännande! Som säljare eller har hon några särskilda uppgifter då? Om du förstår hur jag menar?

Anmäl
2012-05-05 18:36 #2 av: Tarotstollan

Hon kommer att arbeta som medium.

Jag tycker också att det skall bli spännande.

Anmäl
2012-05-05 18:39 #3 av: plutopellis

Så man kan gå dit dom tider och få en "seans"?

Anmäl
2012-05-05 19:15 #4 av: Jessica Holländare

Åh, vad spännande!!

Anmäl
2012-05-05 19:58 #5 av: Tarotstollan

Jag vet inte så mycket mer än detta.

Det är ju alltid bra att ringa och kolla innan, så att man inte kommer dit och hamnar i en kö på 10 st och hon inte har möjlighet att ta emot alla. Jag har själv bara pratat och träffat henne 3 ggr, men då visste inte jag detta. Vissa lördagar kanske hon är upptagen med annat också.

Så jag tycker det är "artigast" att ringa och fråga först, för jag vet inte hur de skall lägga upp det där nere än.

#3. Ja, hon skall hålla " privata seanser" i ett särskilt litet rum innanför butiken.

Anmäl
2012-05-05 20:02 #6 av: plutopellis

Coolt! Får se om jag har vägarna förbi nån gång då får jag ringa och se :) var en bra satsning av dom tycker jag! Kan nog dra lite folk :)

Anmäl