Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1033 ggr
Elpida
2012-05-04 08:28

God morgon 4 maj

Sitter på bussen i Gtb på väg till utbildning (hela helgen), så det blir inte mkt iFokus. Vill bara säga hej hej o vink vink så ni inte glömmer bort mig ;-)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Skogshumblan
2012-05-04 08:33
#1

God morgon ni som kikar in när ni kikar in:) Elpida, inte glömmer vi väl dig heller! Ha det så kul & lärorikt som du bara kan i helgen! Nu kommer sämre väder in. Skönt med regn säger jag som inte är så förtjust i pollen;) Idag är det lediga fredag, ska försöka slappa och bara ta det som det blir. Lär inte lyckas men ett gott försök duger. Ha en skön fredag och mys på!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[C Stark]
2012-05-04 08:54
#2

God morgon Elpida och Skogis.

Hoppas du får mys i Gbg och detsamma till dig skogis där du befinner dig.
Håller med om den där pollen, det ska bli skönt att andas ett par dagar även om jag hade hopats på lite sol till kalas imorgon!
Idag blir det bak av 3 sorters kakor och ett varv med dammsugaren, sen blir det helg - wiiiee!!

Härlig fredag till alla!

[Momiji]
2012-05-04 10:03
#3

Hallå!

Här har det också börjat komma pollen. Men jag har satt in all medicin nu så jag hoppas på att näsan och ögonen ska sluta rinna snart. Lever även på värktabletter då tandläkaren spännt tandställningen extra mycket. Jag lovar att tänderna har flyttat sig över 0,5 millimeter på bara 3 dagar. Ont gör det men då kanske jag blir av med tandställningen innan hon går på semester.

Sitter och funderar på om jag ska ta bussen till grannstaden och köpa skor. Finns inga bra skinn-fria skor här i storlek 42 så jag måste alltid fara någon annanstanns för att hitta skor.

Jessica Holländare
2012-05-04 10:09
#4

Undrar om jag kan lura sambon att köra mig till Kinna…?

Min handled är redo att amputeras… Skrikandes Ska se om mitt recept gått ut…


Skogshumblan
2012-05-04 10:25
#5

Jessica. Amputerar de handleder i Kinna? Bra att veta för min handled är ibland gratis…

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2012-05-04 13:38
#6

Hm, det där med handleder vet jag hur det känns, så även med pollen. *isch* Jag har inga som helst betänkligheter mot att ta mediciner, min kropp är redan fullpumpad och jag har ingen toleranströskel mot kroppsliga obehag längre, så valet är enkelt. Man ska ju stå ut med att leva sitt liv, eller hur?

Skulle varit och spårat med hundarna idag men mår inte så gott, så har skjutit upp det till imorgon. Hoppas det funkar bättre då.

Funderar på att baka något smaskigt, vill ha lite fredagsmys Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Jessica Holländare
2012-05-04 20:07
#7

Nej Humblan, dom har tyg och garnaffärer där! Tungan ute Handleden sitter kvar ett tag till…


[C Stark]
2012-05-04 20:53
#8

Vi kanske kan starta en byt och säljtråd gällande diverse kroppselar. Jag skulle kunna tänka mig att ta en handled en stund om någon kan tänka sig en bättre begagnad… axel? Flört

Jag håller med dig Amandla angående medecinerna. Jag tar inte heller mer än i onödan, det räcker som det är. Försöker vända på det och känna lyckan över att få känna att jag lever varje gång jag nyser!
Oerhört tacksam blir man efter en dag ute nu, haha…

plutopellis
2012-05-04 21:06
#9

Trött!! Utslagen i soffan med en kopp te. Jag och tre jobbarpolare gick ut och åt efter jobbet och jag var hemma ca kvart i åtta så hann gosa med sonen lite innan han gick och la sig. Jag har så ont precis över allt! Det är fruktansvärt :( men nu helg! Tyvärr övertid både denna och nästa söndag inför kommande vårmöte nästa vecka :( kommer bli sena dagar med mingel och bankett men så får det bli. Stör mig att vissa på jobbet fått hotellrum men inte jag :( de har lika långt som mig men gränsen blev utanför Halmstad kommun, jag tillhör :( men men det blir väl bra ändå. Massa kramar på er alla!!!

Pagan
2012-05-04 21:15
#10

Gofredag

Kom du iväg till Kinna jessica?

Låter som flera har det jobbigt med pollen och värk och annat, jag hoppas verkligen det går åt rätt håll och att Ni mår bättre och bätter. Kanske ska vi starta en healingtråd hos oss också.

Hahah, du startar i flygande fläng Pellis jobb och kvällsmingel, ja det är en del prat att ta igen då man varit mamma ledig, störande med hotellrummet duObestämd

Hoppas Ni får en underbar helg, jag håller på och målar och målar, altanen har en del snirklar och vrår, synd att jag inte valde samma färg på alltTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
2012-05-04 21:16
#11

C Stark, tror du tänker tvärtom mot mig med mediciner Flört Jag tar allt jag kan och får, missförstå mig rätt bara. Står inte ut med att ha ont om jag kan få smärtlindring…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Isa56
2012-05-04 21:24
#12

Godkväll allesammans, Skrattande

Här har det hänt grejer. Obestämd

Själv har jag jobbat, varit med maken och köpt lite kryddväxter och blommor, planterat lite, tvättat, vilat och suttit ute och njutit av vindstilla och fågelsång, massa fågelsång. Tungan ute

Önskar er en skön kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
2012-05-04 21:28
#13

#12 Där har vi anledningen till att jag inte tar fler medeciner än jag verkligen måste för tillfället,  det blir rörigt i huvudet så jag missförstod totalt! Hihi…  Flört

Annons:
Isa56
2012-05-04 21:29
#14

Hur läste du då? (Inta alls nyfiken)Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
2012-05-04 21:32
#15

Haha… jag läste att hon oxå var bekant med våran kära pollen och redan var fullproppad av medeciner så jag trodde att hon menade att hon precis som jag skippade allergimedecinen!
Flört
Man blir dödsseg av den, och är man redan på lut så lutar det väääldigt mycket… Glad

Jessica Holländare
2012-05-04 21:42
#16

Ja Pagan,jag kom iväg. Inhandlade lite tyg och garn. Lycklig som bara denn!! Men med min handled får garnet vänta.. Försökt att sy lite idag istället… Gick sådär. Får se imorgon om jag får ihop skiten… Obestämd

Jag är gärna med på den där byt och sälj tråden!! Jag har mååånga kroppsdelar jag gärna blir av med ett tag…

Och jag gör som dig C Stark, endast den viktigaste medicinen så jag håller ihop, sen kan jag gå med lite smärta.. Vill inte äta mer än nödvändigt…

Sov gott alla!!!


Pagan
2012-05-04 21:50
#17

natti Jessica. Kramar omKyss Trevligt att du kom iväg.

Najs att se dig Isa, allt väl? Litet kryddland tror jag att jag ska fixa denna sommar. Det får bli det största trädgårdsprojektet. Har en massa växter som ska flyttas på, har skickat ut en del förfrågningar om dränering. de som bodde här hade uppenbarligen nippran på allsköns växter utan minsta aning om hur de ser ut tillsammans.Rynkar på näsan OCH alla dessa lökväxter här o där - inte alls min smak. Plopp plopp plopp liksomObestämd

Och ve o fasa för hur det ser ut efter en dränering. kanske är det den största utmaningen denna sommar???!!

Jag som längtat efter sommaren, börjar bli lite……..fundersamTyst

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
2012-05-04 22:06
#18

Hej hej

Nu har jag tänjt och böjt kroppen hela dagen, har fått middag serverad när jag kom hem och ett glas rött. Jag bor hos goa Ooogee som upplåtit sängplats åt mig och jag har det alldeles förträffligt. Fick en relativt enkel låt som läxa till imorgon men koreografin måste sitta till 100%… Mycket träning blir det..

Önskar alla era kroppsdelar en skön fredagskväll!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
2012-05-04 22:15
#19

Jadå, lite trött i kroppen och i skallen snurrar det över alla tankar som kommer och går. Kyss

Utdrag ur hjärnkontoret: Ska jag köpa vanlig pepparmynta eller. Vad kan jag använda Salivia till. Vad tusan hände förra veckan. Tror jag fattat det där med lika för lika. Ska jag duka i blomsterrummet. Plastplattorna eller gräsmattan i plast i uterummet. borde rensa skrivbordet. läggningen, den får jag ta imorgon. Ja vår andelshäst vann, vilken kanonrusch han gjorde. anhörigträff på smärtklinken på tisdag inte onsdag. osv. Oskyldig

Hehe jo jag känner till. En stor del av tomten börjar likna naturtomt snart. Ta bort alla växter vid husväggarna, kan göra underverk.

Dotra klippte ner de gamla stora Rodhodendronbuskarna (kan vi säga syrenbuskar istället? Lite lättare att stava till)Tystsom stod tätt intill huset. Det blev bokstavligt talat snustorrt i källaren efter ett tag. Cool

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2012-05-04 22:24
#20

Hej å hå vad ni håller igång!

Jessica, jaha inte roligare än så…Flört

Starkis, jag känner med dig, om det gick skulle du kunna få min trevliga och fungerande axel en stund så du fick vila och må bra.

Pellis, himla sätt att inte du som är mamma kan få hotellrum och sova ut för en gångs skull. Grrr

Momiji, hoppas du hittar/ hittade vad du sökte, inte lätt med stora fötter och dessutom krav kring material förstår jag men heja dig som inte ger vika!

Pagan, måla inte ihjäl dig. Och att välja samma ton låter som lätta vägen och sen när tar du den?Tungan ute

Isa, vem sjutton har släppt lös dina hjärnceller sådär och låter dem löpa amok?! AJ aj , låter som Agda får att göraFlörtTungan ute

Själv har jag haft en skön dag med mina barn och nu på kvällen med min man också. Kom tyvärr inget regn idag och inte fick jag ge dotera hennes nässpray så hon har snorat mer än hon behövt stackarn. Men hon är lika glad och pigg för det. Hon är envis så det står härliga till men det är en tillgång bara man lär henne hantera det rätt.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Momiji]
2012-05-04 22:30
#21

Har legat utslagen ett tag under dagen, dom nya värktabletterna gör mig jättetrött(men jag slipper ha ont i tänderna). Tog en långpromenad så fort jag vaknade men det hjälpte inte. Dags att sova nu så jag orkar upp till demonstrationen imorron

Skogshumblan
2012-05-04 22:31
#22

Momiji, ush stackare! HOppas du kryar på dig snart så du slipper må såhär.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: