Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

Tvtips.

2012-04-30 23:05 #0 av: Skogshumblan

På tv 4 går en engels serie "rescue mediums" som är precis vad det låter. Ett par medium åker runt och gör lite nytta. Personligen tycker jag det var lite mer glättigt än svenska versionen "det okända". Fick lite associationer till de där städtanterna som tv hade för ett tag sen.

Anmäl
2012-04-30 23:24 #1 av: Pagan

hahaha skogis, på 4an säger du- det måste jag ju se. snart kommer väl medium make overTungan ute

Anmäl
2012-04-30 23:26 #2 av: Skogshumblan

Finns på tv4 play glömde jag skriva, sändes idag tror jag.

Anmäl
2012-04-30 23:26 #3 av: Pagan

får hålla utkik

Anmäl
2012-04-30 23:29 #4 av: Pagan

sjuan och zone reality säger TV.nu

Anmäl
2012-05-01 08:04 #5 av: [C Stark]

Och jag ser fram emot "Medium söker fru" Flört

Haha, tack för tipset... Skrattande

Anmäl
2012-05-01 08:15 #6 av: Skogshumblan

Jamen Pagan, strålande! tack .

Starkis ja haha det blir intressant. De behöver inte öppna & läsa breven utan de håller breven och läser av dess innehåll!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.