Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

Grattis ISA!!!!!!

2012-04-29 10:34 #0 av: Pagan

Hipp Hipp Hurra!!!!! Det är Isas födelsedag i dagSkrattande

Anmäl
2012-04-29 10:39 #1 av: Skogshumblan

Stort grattis här med:)

Anmäl
2012-04-29 10:46 #2 av: Isa56

Tack tjejer ni är guld värda. Kyss

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-04-29 10:47 #3 av: plutopellis

GRATTIS!! Skrattande

Anmäl
2012-04-29 10:49 #4 av: Isa56

Tack Pluto Tungan ute

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-04-29 11:10 #5 av: [C Stark]

Grattis Isa - bästa tänkbara dagen önskas!!! Kyss

Anmäl
2012-04-29 11:13 #6 av: Isa56

Tack C Stark. Ja den börjar bra, maken står i köket och gör fläskfile med beasås och annat gott. Tungan ute

Anmäl
2012-04-29 16:55 #7 av: Amandla

Grattis Isa! Kyss

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2012-04-29 16:56 #8 av: Isa56

Tack Amandla Kyss

Anmäl
2012-04-29 17:35 #9 av: Tarotstollan

GRATTIS ! GRATTIS! GRATTIS!SkrattandeSkrattandeSkrattande

Hoppas på många paket och trevliga överraskningar, maten var ju en god början!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2012-04-29 17:37 #10 av: Isa56

Tack Stollan. Kyss

Jag har fått en önskepresent ett ljusbord. Ganska dyrt. Så nu önskar jag inget mer. Fast jag får nog något nästa vecka när barn och barnbarn kommer. Men jag är så nöjd med min dag ändå. Tungan ute

Anmäl
2012-04-30 16:24 #11 av: Jessica Holländare

MEEEN!!! Vad man missar när man jobbar och sover... Rynkar på näsan

GRATTIS i efterskott!! Kyss

Anmäl
2012-04-30 16:26 #12 av: Isa56

Tack Jessica. Jag gjorde tvärtom sov först och jobbade sedan. Tungan ute

Anmäl
2012-04-30 16:29 #13 av: Jessica Holländare

*hihihi* Jag är ju nattis så jag får snällt sova efter jobbet.. FlörtTungan ute

Anmäl
2012-04-30 17:51 #14 av: Isa56

Mm, jag har precis slumrat i hammocken, känns att man gick upp tidigt. Cool

Anmäl
2012-04-30 20:01 #15 av: christel70

Grattis vännen!

Vilket underbart väder du har på din födelsedag!

Hoppas du har blivit riktigt uppvaktad idagTungan ute

Anmäl
2012-04-30 20:31 #16 av: Isa56

Tack Christel. Kyss Uppvaktad har jag blivit idag också.  Fast jag fyllde igår och en son idag. Tungan ute

Anmäl
2012-04-30 20:46 #17 av: christel70

Hi,hi en dag för sentOskyldig

Grattis i efterskott!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.