Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 744 ggr
Skogshumblan
4/29/12, 7:07 AM

God morgon 29 april.

God morgon. Hoppas ni sovit gott och möts av väder. Här är grått och mulet men det är rätt ok för jag lär bli inne och städa idag. *suck* Själv är jag i full gång med brödbak. Ska bli någon sorts havregrynsgrötsbullar. Hur goda som helst var de jag smakade så jag hoppas mina blir det också. Hoppas ni får en skön dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
plutopellis
4/29/12, 7:19 AM
#1

Godmorgon humblan och alla andra! Låter mumsigt! Vart var det du bodde? ;) Vågar man skriva? Hihi, grattis Isa på din stora dag!!! Pussar och kramar! Idag blir det babysim sen kommer mamma och Nora. Skrev jag nog igår. Så inga nyheter här inte. Suck på gubben, börjar bli riktigt skraj att lämna dom ensamma hemma! Min älskade son hur ska han överleva?! Inte varit rädd innan men igår och idag visar han att han inte tänker som jag och det skrämmer mig :( Jaja det blir nog bra i slutändan. Hoppas alla får en bra dag i det gråmulna vädret!

Isa56
4/29/12, 9:00 AM
#2

Godmorgon Skogis, Pluto och alla andra. Kyss

Tack för era grattisar Skogis och Pluto, fick en jättesöt elefant med vidhängande tårta av Skogis. Tungan ute

Solen försvann, men det gör inget. Vi ska ha lite kalas nästa vecka, så idag är det maken som pysslar om med god mat. Och en slappedag för mig. KyssTungan ute

Önskar alla en skön söndag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
4/29/12, 9:01 AM
#3

Låter underbart Isa Kyss

Isa56
4/29/12, 9:12 AM
#4

Ja, jag hade tur med min make. FlörtOskyldig nu efter snart 20 år så är han rätt lätthanterlig, för det mesta. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
4/29/12, 9:13 AM
#5

Hehe, ja då har jag bara ungefär 14 år kvar då Flört

Isa56
4/29/12, 9:23 AM
#6

Japp, men om några år har du sonen till hjälp, de brukar hjälpa. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
plutopellis
4/29/12, 9:25 AM
#7

Skrattande

Skogshumblan
4/29/12, 9:36 AM
#8

Asg! Isa ja har man bara klarat "valpkursen" så brukar det gå bättre sen. Jag tror min man och jag efter 12 år tillsammans är halvvägs genom lätt lydnad;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
4/29/12, 9:39 AM
#9

Sen är ju vissa lättare/ svårare än andra. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
4/29/12, 9:40 AM
#10

Ja, och igår märkte jag att de kan gå bakåt några steg i utvecklingen också. Bara börja om och vara tydligare Flört

Pagan
4/29/12, 10:44 AM
#11

Härliga Ni är. Ja ett steg fram och två steg tillbaka, det är väl ett äktenskap i kvadrat. hahahaSkrattande

Hoppas på en trevlig söndag. Ingen sol här heller, men det är rätt gott i luften.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
4/29/12, 4:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Jag har tillbringat fyra timmar i skogen med en kompis och våra fyra pudlar. Hur härligt som helst, solen strålar och det var så skönt! Måste visa den här bilden som jag tog alldeles i början på promenaden, kan säga att stämningen blev rätt spänd en stund Förvånad och vi höll andan… sen vågade kompisen gå fram och lyfta på en stövel. Den var tom som tur var!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
4/29/12, 5:26 PM
#13

#12. Usch ja Amandla, den var otäck! Det kunde ju varit dags att ringa polisen! Jag har klarat mig från sådana otäcka saker, men min kompis fick ringa polisen väldigt tidigt en morgon. Den hängde i trädet,  inget att göra åt. Hon var rädd och ledsen i flera veckor efteråt och det förstår man ju!

Nu till trevligar saker. Det blev väderomslag till det bättre, här skiner solen så det knakar +18 på balkongen i väster.  Lite kylig vind så björken utanför viftar på grenarna. Den börjar skifta i grönt nu, underbart.

Inte gjort någonting av värde mer än satt på datorn för att se vad ni "tokstollar" har hittat påFlört! Ha en bra dag!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Skogshumblan
4/29/12, 6:44 PM
#14

God kväll, denna strålade dag har jag slösat bort inomhus, bakat, städat och sen tränat. Ja det är nästan så att jag borde skämmas…Men det var skönt och behövligt att få röra på dököttet lite.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
4/29/12, 6:53 PM
#15

Nämen hu, ja det vetetusan om jag vågat mig fram där Amandla. Men nu när man vet att det var tomma stövlar så kan man ju fundera på om det stod någon i buskarna med dold kameraGuld i mun

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
4/29/12, 7:17 PM
#16

Vi tänkte ju också tanken att eftersom vi hade hundarna med och de inte reagerade alls så var det ingen fara. Ett lik lär lukta…

Nästa gång vi åker till den skogen ska vi ha med oss ett par damskor, dem ska jag lägga en på var sida om stövlarna, med tårna ner mot backen Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
4/29/12, 7:19 PM
#17

Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: