Annons:
Etikettorakelkort-änglakort
Läst 842 ggr
[C Stark]
2012-04-28 10:01

Drar 5 orakelkort

Godmorgon!

Idag delar jag med mig av 5 dagliga vägledningar från änglarna.
Först till kvarn för de fem första som är medlem och har presentation på sin sida.
Du får gärna visualisera och tänka på något speciellt som du vill ha vägledning inom men behöver inte säga det till mig.
Berätta dock gärna efteråt hur just din tolkning blir!

Glad

Annons:
Skogshumblan
2012-04-28 10:06
#1

Får jag vara med? Tänker i såfall för full och tackar på förhand:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

madaska
2012-04-28 10:10
#2

Jag skulle också vilja få vara med om det går? Min presentation kasnke är lite tafatt, men det är inte min starka sida att skriva sådana..

Med lite socker i botten.

 

http://tantblog.wordpress.com
- En liten tant några steg med sleven från bakeliten.

Isa56
2012-04-28 10:24
#3

#2 madaska Välkommen hit. Din presentation är helt ok. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[C Stark]
2012-04-28 10:31
#4

#Skogis. Jag har dragit ett kort för dig.

Heart chakra.
Kände lite vemod över det du funderar på. Att du oroar dig helt i onödan.
Kortet påminner Dig om att ditt hjärta och dina känslor är i centrum för ditt fysiska välmående.
Våga släpp in det du grubblar på. Våga visa känslor.
Kortet uppmanat att du inte behöver känna rädsla för att både ge och ta - och framför allt till Dig själv.
Dina änglar kommer ge dig beskydd och vägledning.

Ju mer du vågar öppna upp dig själv - desto mer glädje, kärlek och ro kommer du att få tillbaka och känna själv.

plutopellis
2012-04-28 10:32
#5

Jag vill!!! Bara undrar om det här går under kategorin gratisläggning dock? Men jag vill ha ett kort ändå!!

Jina.
2012-04-28 10:38
#6

Jag med! Glad

www.mediumjina.se

Annons:
[C Stark]
2012-04-28 10:39
#7

Oj, jag trodde att jag lade den rätt Pluto. Tack för att ni rättar mig om jag gör fel! Blir det en vana får ni kasta ngt hårt på mig! Flört

Du ska oxå få ett kort… Glad

Isa56
2012-04-28 10:39
#8

#5 Det är inte C stark som ber om en läggning utan utan erbjuder sig att dra. Där är skillnaden. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2012-04-28 10:45
#9

Starkis. Tack! Ditt kort och intuition är helt pang på. Ska grunna på visheten och göra som den råder.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[C Stark]
2012-04-28 10:49
#10

Madaska! Välkommen hit  till oss, visst får du också ett kort!

Jag vet inte om du funderade på något speciellt. Men jag har iallafall dragit Notice the signs för Dig.

Kortet svarar egentligen direkt på tal att de tecken som kommer i din väg är svar på att dina önskningar eller böner är hörda.
Har det hänt ovanliga saker? Har speciella människor dykt upp i din väg? Eller andra oförklarliga ting?
Fundera inte så mycket på om, hur, var och varför.
Lita på att det du bett om kommer till dig.
Lita på dig jälv.
För det kommer till dig. Änglarna har hört dig. De kommer att vägleda dig och du behöver aldrig känna dig ensam.

madaska
2012-04-28 10:56
#11

C stark - jo jag tänkte på något speciellt, det har gnagt mig ett tag och jag har väl lite svårt att släppa det, så jag får väl säga att ditt kort och tolkning var pang på, så nu får jag väl släppa funderingarna kanske  :)

oerhört stort tack!

Med lite socker i botten.

 

http://tantblog.wordpress.com
- En liten tant några steg med sleven från bakeliten.

[C Stark]
2012-04-28 11:08
#12

Plutopellis, jag har dragit kortet Daydream för dig.

Jag får känslan att du är spänd och därmed blockerar en del inom dig själv.
Försök inte påverka det som inte går att påverka utan försök att stanna upp, observera, acceptera och släpp taget.
Desto mer du slutar att motarbeta dig själv kommer mer att öppnas upp.
Låt det som händer hända, att försöka skynda på eller hoppa över kommer bara göra resan längre.
Försök att stanna upp i vardagen, slappna av, dagdröm och låt tankarna komma och gå precis som de är. För de är just bara precis det - tankar!
Att tillåta dig själv att slappna av kommer att öppna upp ännu mer för dig att bli mer mottaglig både till dig själv och till universum.

Kortet vill lära dig konsten att göra ingenting - för att få allting!
Glad

(Ps. Måste få fråga off topic - har du någon form av smärta eller spänningar i benen och ffa. vänster? Du behöver såklart inte svara om du inte vill)

[C Stark]
2012-04-28 11:31
#13

Jina, jag har dragit Heart Chakra, även för dig.

Jag hade lite svårt att tyda detta, kände att jag inte riktigt kom åt "Dig".

Jag vet inte heller om du funderade över något särskilt, men det jag känner i allmänhet är att du ibland stänger ute både folk och känslor för att inte själv bli sårad.
Korten vill påminna dig om att det finns så mycket mer där ute för dig.
Jag blir påminnd om något väldigt klokt som någon sagt en gång till mig;

"Om man inser att det inte finns några känslor som dödar en så kommer man att leva i en värld utan hot".

Stäng inte ute dina egna känslor, våga öppna upp - för Din egen skull och Dig själv!

Glad

Ge mig gärna feedback eller rätta mig!

Annons:
[C Stark]
2012-04-28 11:37
#14

Varsågoda och Tack Madaska och Skogis för feedback! Det käns som att jag och min nya lek kommer rätt bra överens iallafall… hoppas jag inte ställt til det i någons huvud bara… Flört

Ett kort kvar, vem blir den lyckliga tro?? Glad

plutopellis
2012-04-28 11:37
#15

Haha ja jösses! Mina kära ben :( klockrena ord även på kortet. Du har så rätt i allt men det är ju så svårt! Men ska försöka :) Isa jag fattar inte ;) men det behöver jag inte hihi!!

[C Stark]
2012-04-28 11:42
#16

Livet är svårt Pellis. Men det som inte stjälper - stärker! Flört
Kände sån otrolig energi när jag drog kortet för Dig + benen så jag var tvungen att ta paus efteråt - det var omvälvande faktiskt.
Glad

Jina.
2012-04-28 11:48
#17

Stort tack!

Jag tycker att kortet passar perfekt till mig så som situationen ser ut för mig just nu!

Tack!

www.mediumjina.se

plutopellis
2012-04-28 11:48
#18

Oj! Så spännande! Jag vet inte riktigt vad det är med benen men de har bråkat nu ett tag. Ska ta det med min läkare när vi träffas framöver när jag får tummen ur. Och jag är ju som person väldigt kontrollerande och vill bestämma över allt och alla så det är lite svårt det där men jag ska försöka :)

plutopellis
2012-04-28 11:48
#19

"dubbelt"

[C Stark]
2012-04-28 12:08
#20

Varsågoda och Tusen tack för feedback Jina och Pluto.
Det är verkligen roligt när man känner rätt och glädje att få göra ngt för någon annan.

Glad

Ett kort kvar för någon att ta emot lite senare - vem är siste men eller dam till rakning?

Annons:
plutopellis
2012-04-28 12:14
#21

Tack själv C Stark!! Kyss

liawilson
2012-04-28 14:02
#22

hinner du med ett kort för mig också? rent allmännt?

*Kärlek & lycka*

[C Stark]
2012-04-28 16:47
#23

Javisst Liawilson! {#emotions_dlg.smile}

Jag har dragit Child för Dig.
Kortet berättar om din moderskänsla och de starka känslor du hyser för detta. Kanske kärleken till ett eget barn men även kärleken till dig själv.
Kortet påminner om behovet av kärlek, närhet, bekräftelse och uppmärksamhet.
Jag får känslan att du liksom tagit avstånd från detta av någon anledning. Och det känns som att du är lite väl hård mot dig själv.
Släpp detta så att du kan vara den fantastiska människan som du faktiskt är både mot det barn som du har nära dig (om du nu har det) och mot dig själv.

Fokusera på det som förtjänas att fokusera på helt enkelt. Du är en en fantastisk och viktig människa för någon annan, och Din kärlek behövs för både denne och dig!

Det är Du värd.

liawilson
2012-04-28 17:42
#24

Tusen tack!

*Kärlek & lycka*

[C Stark]
2012-04-28 17:51
#25

Varsågod Glad

Tarotstollan
2012-04-28 20:16
#26

Vad synd jag missade det här, men kanske nästa gång!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[C Stark]
2012-04-28 20:42
#27

#26 Om du pm:ar mig så kan jag dra ett för dig imorgon! Glad

Och med det stänger vi tråden- snipp snapp snut så var dagen slut!

Annons:
plutopellis
2012-04-28 20:44
#28

Tack C Stark! Kyss

christel70
2012-04-28 20:46
#29

Japp, då låser jag denna tråden och tackar C Stark för läggningarnaKyss

Medarbetare på Tarot

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: