Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Gott & Blandat

Tidning!

2012-04-28 02:01 #0 av: Tarotstollan

Jag hoppas att ni redan vet om det, och gör ni det inte hoppas jag ni blir glada. Det finns en gratis tidning som heter Free som ni kan hämta i vissa butiker nära där ni bor (förhoppningsvis)! Den hette Energivågen för några år sedan. Den handlar om allt möjligt inom personlig utveckling och egenvård.Den går att prenumerera på också, då kostar 6 nr 250:-

Googla på den så kan ni läsa det mesta där, men också se vilken affär närmast er som har den GRATIS! Nya numret 3/2012  släpptes idag!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2012-04-28 08:16 #1 av: Skogshumblan

Tack för tipset!

Anmäl
2012-04-28 17:56 #2 av: [C Stark]

Jag har, jag har, jag har! Flört

Anmäl
2012-04-28 19:28 #3 av: christel70

Jag brukar hämta den gratis i en new age affär här i närheten. Det brukar vara ganska bra artiklar i den emellanåt. Har inte hunnit hämta den nya.

Står där något om tarot i detta numret?Tungan ute

Anmäl
2012-04-28 19:32 #4 av: plutopellis

Den delas tydligen ut här också, ska kolla om det finns nån när jag har vägarna förbi för om man gillar den var ju 250 kr per år inte så mycket Glad

Anmäl
2012-04-28 20:45 #5 av: Tarotstollan

#3. Tyvärr inget om tarot.

Det handlade om vardagsmagin, festivalguide, väcka sinnen till liv osv.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2012-04-28 21:06 #6 av: Pagan

Ja tack för ditt tips tarotstollan, var ute och sökte efter den då du skrev om den i gårdagens morgontråd.

Free.se - Din ledstjärna

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.